IKM UKE 39 + 40

Tok en ny i for litt siden, men jeg ser det jeg vil se nå tror jeg.. den er nok blenda. Nå skal jeg holde meg til over helgen!!:angelic:

Vedlegg

• IMG_4714.jpeg
    IMG_4714.jpeg
    544,5 KB · Visninger: 71
Tok en ny i for litt siden, men jeg ser det jeg vil se nå tror jeg.. den er nok blenda. Nå skal jeg holde meg til over helgen!!:angelic:
Haha, leste at du tok en ny i fjor og tenkte da at det kanskje var litt seint å vurdere en så gammel test, typ, et par mnd etter en evt termin :hilarious:

Kan kanskje være antydning til noe? Uansett så blir det spennende på mandag! :D

Haha, leste at du tok en ny i fjor og tenkte da at det kanskje var litt seint å vurdere en så gammel test, typ, et par mnd etter en evt termin :hilarious:

Kan kanskje være antydning til noe? Uansett så blir det spennende på mandag! :D
Hahah oisann det går litt fort i svingene hos meg i skrivingen :knegg:

Jeg ser meg totalt blind jeg, det flyter sammen nålaughing6 Håper håper:Heartred

Hvordan føler du deg da @Tobr ? :Heartred
Takk som spør!
Føler meg ganske rolig. Litt stressa innimellom, men sånn blir det vel hele svangerskapet! :hilarious: Klarte ikke dy meg og tok en test på formiddagen idag som var ganske lik i styrke som på formiddagen i går, men kan vel ikke forvente drastisk stigning hver dag. Håper på sterkere i morgen. Hvis ikke blir det blodprøver!:smiley-ashamed004 Håper jeg slipper det!

Heldige dere som har strek på testene deres! Veldig spennende å følge med :joyful:
Har i dag også testet helt negativ 9 dpo, det murrer godt i magen og føler mensen er rett rundt hjørnet! Såå uutholdelig denne ventetiden :nailbiting:
Heelt enig, helt uutholdelig :dead: Jeg er 8 dpo i dag selv og synes hver dag mellom negative tester er skikkelig dritt. Forventer nesten at vi må over på en ny pp bare fordi det er for godt til å være sant at det klaffer her (pessimist her og) :laughing002

Av dere som har testet positivt enten nå eller tidligere, hvordan så testen deres ut ved 12 dpo?

Jeg var så dum å laste opp dagens test 12 dpo i ChatGPT, og tilbakemeldingen var at streken var veldig svak for å være 12 dpo :sorry: Og nå ble jeg veldig bekymret :sorry:

Back
Topp