IKM UKE 39 + 40

Noen flere som vil innbille seg noe sammen med meg på denne :hilarious: 8 dpo og vanlig test så er jo innmari innbilsk og naiv, men det må jo være lov! Første bilde etter 5 min, andre bilde etester 2-3 min (synes det brukte litt lang tid å å trekke helt opp)
PS. Ja, jeg vet, sprakk denne runden også :laughing002
Skimter noe her ja!
Spennende :excited001

Noen flere som vil innbille seg noe sammen med meg på denne :hilarious: 8 dpo og vanlig test så er jo innmari innbilsk og naiv, men det må jo være lov! Første bilde etter 5 min, andre bilde etester 2-3 min (synes det brukte litt lang tid å å trekke helt opp)
Jeg ser! Krysser fingrene for babystrek :Heartred Hvilket batchnummer har du?

Nå har jeg kommet meg hjem igjen fra fjelltur og har tatt dagens tester. Tok babyplan bildet med blits etter anbefaling fra noen her inne. Ikke mye action der enda, men er bare 7 dpo så :hilarious:

20250927_183740.jpg
20250927_182807.jpg

Pfffttt de her var vanskelige. Har skikkelig streksyn selv etter å ha nistirret på mine egne, så ser iallfall på den som ikke har soaket opp enda :nailbiting:

Okei, pessimisten i meg bestilte både tidligtester og eggløsningstester fra billige-tester.no nå i kveld. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke venta til evt TR før jeg bestilte disse da disse sikkert ikke kommer før godt uti neste uke så da kan jeg jo uansett bare bruke de vanlige testene jeg har hjemme. Og eggløsningstestene er det ikke sikkert jeg trenger engang? :bored: Jeg blir faktisk helt tussete og tar dårlige avgjørelser i dpo land :hilarious: noen med erfaring på hvor fort pakker kommer fra billige-tester?

Okei, pessimisten i meg bestilte både tidligtester og eggløsningstester fra billige-tester.no nå i kveld. Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke venta til evt TR før jeg bestilte disse da disse sikkert ikke kommer før godt uti neste uke så da kan jeg jo uansett bare bruke de vanlige testene jeg har hjemme. Og eggløsningstestene er det ikke sikkert jeg trenger engang? :bored: Jeg blir faktisk helt tussete og tar dårlige avgjørelser i dpo land :hilarious: noen med erfaring på hvor fort pakker kommer fra billige-tester?
Billige-tester er egentlig Babyplan er jeg overbevist over. De sender iallfall som samme bedrift. Bestilte fra begge to samme dag, og de kom samme dag.

De brukte begge 3 virkedager.

Billige-tester er egentlig Babyplan er jeg overbevist over. De sender iallfall som samme bedrift. Bestilte fra begge to samme dag, og de kom samme dag.

De brukte begge 3 virkedager.
Oi måtte inn og sjekke nå. Det er samme bedrift ja. Nettsidene er nesten identiske, har samme fysiske adresse og organisasjonsnummeret er likt. Jeg har aldri bestilt fra Babyplan før, kun fertil.no og billige-tester.no.

Forloveden min holder på å bli syk, og han fortalte meg ikke om det i går slik at vi har kysset mange ganger. Hvis luteal immunforsvar svekkelsen stemmer så måååå jeg jo bli syk. Tar jo masse vitaminer og spiser ekstra mye sunne greier nå, så håper jo jeg kan overkomme slike ubehageligheter :wtf::yuck:

Oi måtte inn og sjekke nå. Det er samme bedrift ja. Nettsidene er nesten identiske, har samme fysiske adresse og organisasjonsnummeret er likt. Jeg har aldri bestilt fra Babyplan før, kun fertil.no og billige-tester.no.
Jeg synes det var litt morsomt, for jeg bestilte noe på babyplan og så etterpå at det var billigere på billige-tester. Når jeg så at de ble sendt fra samme organisasjon så tenkte jeg bare at jeg nå for alltid skal dobbeltsjekke tilbudene på begge før jeg bestiller. Alltid opp for et godt tilbud på graviditetstester jeg nå ass

Back
Topp