IKM UKE 39 + 40

Begynner å få så mye murring, håper det er babymurring ikke TR :Heartred

Noen som har erfaring med å få sen positiv? Altså sånn 12 dpo og utover. Føler alle får så tidlig selv med 25 ml/ul tester
Det er veldig vanlig både 12 og 13 dpo. Fester den seg den 10., så tar det vanligvis minst 2 dager før man kan se noe som helst på en test :Heartred

Begynner å få så mye murring, håper det er babymurring ikke TR :Heartred

Noen som har erfaring med å få sen positiv? Altså sånn 12 dpo og utover. Føler alle får så tidlig selv med 25 ml/ul tester
Jeg testa faktisk negativt dagen før ikm med førstemann! Antok ar jeg da ikke var gravid. Ble helt sjokka når jeg 3 dager senere tok blodprøver hos legen hvor det var utslag på hcg!

Bare eg som henger meg oppi pulsen?? :p at den økte i inatt og syns eg e litt fascinerende. !!

Vedlegg

• IMG_5276.png
    IMG_5276.png
    160,3 KB · Visninger: 46
Spennende det der! Min hvilepuls har økt 20-30 slag i minuttet som gravid, med ganske rask stigning i starten. Spent på hva pulsen din sier i morgen
Murrer også foran og bak. Og kjenner eg har ikkje sovet så godt de 2 siste nettene :p forventet mens om en ukes tid
Eller samme som deg tror eg. 3 oktober

Bare eg som henger meg oppi pulsen?? :p at den økte i inatt og syns eg e litt fascinerende. !!
Jeg følger jo også med på puls, men var jo ute i går/i natt så kommer ikke til å komme til de skikkelig lave hvilepulsene i dag tror jeg. Ble bare 1,5 øl da, men var hjemme litt sent i natt. Våkner vanligvis ekstra tidlig hvis jeg legger meg sent :smiley-ashamed004 Sammenligner jeg i dag med i går er det jo 10 slag mer haha.

Jeg følger jo også med på puls, men var jo ute i går/i natt så kommer ikke til å komme til de skikkelig lave hvilepulsene i dag tror jeg. Ble bare 1,5 øl da, men var hjemme litt sent i natt. Våkner vanligvis ekstra tidlig hvis jeg legger meg sent :smiley-ashamed004 Sammenligner jeg i dag med i går er det jo 10 slag mer haha.
Hihi var det gøy ute da? Håper du koste deg :D ❤️ søvnen min blir helt sykt påvirket av alkohol!! Hehe

Murrer også foran og bak. Og kjenner eg har ikkje sovet så godt de 2 siste nettene :p forventet mens om en ukes tid
Eller samme som deg tror eg. 3 oktober
Ja er 3. Oktober på meg også! Jeg kjente litt stikking i livmorområdet i går jeg også, men syntes ikke det var like tydelige festesmerter som med forrige mann. Jeg har 2 ks bak meg, så godt mulig stikkingen i går kom i fra arret også :confused005 Rakk aldri den blodprøven på jobb i går og har ikke tidligtester, så jeg bør vente til mandag kveld før jeg tester... Utålmodig :hilarious:

Ja er 3. Oktober på meg også! Jeg kjente litt stikking i livmorområdet i går jeg også, men syntes ikke det var like tydelige festesmerter som med forrige mann. Jeg har 2 ks bak meg, så godt mulig stikkingen i går kom i fra arret også :confused005 Rakk aldri den blodprøven på jobb i går og har ikke tidligtester, så jeg bør vente til mandag kveld før jeg tester... Utålmodig :hilarious:
Åååå.. ❤️❤️ spennende! Men nå blir det venting med testing til over helgen hvertfall. Utålmodig her og. Men vet jo at det er best og vente både for psyken min og alt :p haha

Spennende :nailbiting: Når tenker du å teste?
Søren og, haha det får vente.. spurte mannen, nå høres det ut som jeg må spørre om lov til alt men sånn er ikke det altså :p jeg vil bare at han skal føle han er en del av det han også! Siden sist så testet jeg alt for mye og han gikk glipp av første positiv test med meg. Det syns han var litt kjipt selv om han selvsagt ble kjempe glad! ❤️ så spurte han hva han tenkte. Han sa er ikke det litt tidlig og teste? Jo han har jo rett. Haha. Så sa han kanskje teste neste uke? Jeg bare fra mandag da liksom?? Haha. Han vil jo vente til midten av neste uke. Men jeg tenker kanskje vi kan møtes litt på midten og prøve oss på mandag da.
Om jeg faktisk blir gravid/er det nå så er det jo også større sjanse for at man kan se noe da også. Vanskelig og vente!!!:p

Så spennende med test i dag, heier på deg
Hehe drøyer det til neste uke. Selv om jeg hadde lyst i dag så vet jeg også hvor altoppslukende det er. Jeg klarer liksom ikke å gå på do uten og tisse på en pinne om jeg først begynner :p bra jeg skal på jobb idag så tiden går litt fortere !!

Back
Topp