IKM UKE 39 + 40

Jeg tar en pause fra testingen, skal prøve å holde meg til IKM. De siste 4 syklusene har TR kommet 12 eller 13 dpo. Krysser fingrene for at den ikke kommer :Heartred Har ingen symptomer på verken det ene eller det andre. Men med nr. 2 hadde jeg heller ingen symptomer før uke 5. Fant ut at jeg var gravid i uke 6. Det eneste jeg kjente før uke 5 var mensmurring rundt IKM, men jeg tenkte jo selvfølgelig at jeg ikke kunne bli gravid naturlig pga. IVF med nr. 1. :confused005

Haha lett for! Haha :D hadde vært hyggelig med en date da :p
Du kan så mye du! :D ja nei jeg venter nok litt til ja! :D hva med deg? Har du en plan på når første test ryker?
Hmmm... selv om fertilityfriend sier jeg er 7 dpo i dag så tror jeg at jeg er 6. Jeg er fortsatt litt spent på om det kommer en festedip. Hvis det gjør det på målingen i morgen så er det ikke noe poeng i å teste før søndag kveld tidligst. Hvis det derimot ikke kommer noen dip og jeg bare må håpe på at jeg er gravid, så begynner jeg sikkert testing i morgen kveld siden jeg kanskje er 8 dpo, men sannsynligvis bare 7 haha :smiley-ashamed004 Men tar bare 1 test om gangen og 2 ganger om dagen da.

Tenkte jeg skulle vise litt forskjell hvor mye det har å si hvilken urin man bruker i en tidlig fase, og at de strimmeltestene ikke er helt til å stole på.
Tok en når jeg sto opp kl 06.30 idag. Ble superstressa på grunn av lite stigning, så lurte med meg en i veska for å ta på urin nr 2. Tok på urin nr 2 kl. 07.45, og se den syke forskjellen.. :facepalm:
12 dpo
Vildt! Men så fin test du fikk da:happy::Heartred

Her var det blanke tester i dag. MEN det kom frem lignede som i går på begge vanlig testene når de tørka.. :confused3 Ingenting på tidligtesten.
Bilde fra innen tidsfristen.
IMG_1920.jpeg

Hmmm... selv om fertilityfriend sier jeg er 7 dpo i dag så tror jeg at jeg er 6. Jeg er fortsatt litt spent på om det kommer en festedip. Hvis det gjør det på målingen i morgen så er det ikke noe poeng i å teste før søndag kveld tidligst. Hvis det derimot ikke kommer noen dip og jeg bare må håpe på at jeg er gravid, så begynner jeg sikkert testing i morgen kveld siden jeg kanskje er 8 dpo, men sannsynligvis bare 7 haha :smiley-ashamed004 Men tar bare 1 test om gangen og 2 ganger om dagen da.
Blir noen interessante dager ja!! :) ❤️❤️

@Tobr ser kanskje ut som min IKM er forskjøvet i FLO sin app. Eggløsning kom jo litt senere enn hva FLO tenkte. Kan du oppdatere? ❤️

Millebille - 34 - B3 - Eggløsning 19.09.25 - IKM 03.10.25

Vedlegg

• IMG_5271.jpeg
    IMG_5271.jpeg
    49,6 KB · Visninger: 29
Jeg skal ut i dag, men synes alltid det er så risky rett ved implantasjonstiden. Er det en ting man ikke trenger da er det jo å bli dehydrert. Tenkte jeg skulle prøve å kjøpe mest mulig alkoholfritt. Kommer nok til å ta meg en øl eller et glass vin da.

Tenkte jeg skulle vise litt forskjell hvor mye det har å si hvilken urin man bruker i en tidlig fase, og at de strimmeltestene ikke er helt til å stole på.
Tok en når jeg sto opp kl 06.30 idag. Ble superstressa på grunn av lite stigning, så lurte med meg en i veska for å ta på urin nr 2. Tok på urin nr 2 kl. 07.45, og se den syke forskjellen.. :facepalm:
12 dpo
Morgentiss er dritttiss for mange. Fine tester! :love7

Hmmm hva skjeeeer med oss!! :confused004 Jeg har kanskje et lite håp om at jeg er gravid jeg da så det er derfor testene er så sterke nå og da:smiley-angelic006 husker el-testene mine var ganske sterke første graviditet
Det hadde jo vært det beste! Tror nok ikke det er tilfellet hos meg, men håper jo det for deg da!! Husker deg fra august 24 gruppa! :Heartred

Back
Topp