IKM UKE 39 + 40

Jeg har fått litt streker i dag. Er nok bare skyggestreker, men får jo ligevel håpet litt opp…:meh:
Den på makesure kom først etter en halv times tid, så den er jo ugyldig. Har bare ikke opplevd det før. Nogen andre som har opplevd det?

Og hører mange får skygge på babyplan? Hadde aldri det da vi prøvde på sønnen, men kan jo ha endret seg.

På nederste er begge tørket.

Vis vedlegget 470714Vis vedlegget 470715
Tipper dette er baby! :excited001

6 døgn etter eggløsning :nailbiting: Håper virkelig jeg kjenner noe festesmerter ila de neste dagene :hello2 Med andremann tok jeg testinga med knusende ro for jeg KJENTE at han festa seg og visste at testene kom til å være positive. Noen andre som har opplevd festesmerter før?

6 døgn etter eggløsning :nailbiting: Håper virkelig jeg kjenner noe festesmerter ila de neste dagene :hello2 Med andremann tok jeg testinga med knusende ro for jeg KJENTE at han festa seg og visste at testene kom til å være positive. Noen andre som har opplevd festesmerter før?
Nei, skulle ønske jeg også hadde det :shy:

Liker ikke helt trenden her.. Den øverste er fra tirsdag, de to miderste fra i går og de to nederste fra idag. Får vel bare vente å se. :shy: Men frykter det kan gå galt igjen. Skulle ønske jeg kunne latt være å teste hver dag!!!
IMG_2951.jpeg

Liker ikke helt trenden her.. Den øverste er fra tirsdag, de to miderste fra i går og de to nederste fra idag. Får vel bare vente å se. :shy: Men frykter det kan gå galt igjen. Skulle ønske jeg kunne latt være å teste hver dag!!!
Vis vedlegget 470720
Det er fin økning fra tirsdag! Ta bort i går, det er økningen over to dager som er viktig! Forstår du er engstelig, vil bare prøve å roe nervene dine litt :Heartred

Åhh lilleperle vi klarte det! :drunken_smilie :dance008 ( Kanskje for min del..) når er terminen din? Er formen bra?
Vi krysser alt for at den sitter, den satt sikkert ordentlig nå når den har bestemt seg nå vettu :hello2 Åå dette er så gøy å se!! Hadde du noen implantasjonssmerter? Hadde helt syke smerter 7-8 dpo :bag: Gravde seg ned den da!
Terminen er starten på Mai, men mulig det blir April da jeg tenker planlagt keisersnitt. Har det ikke for ille nå, kvalmen gav seg heldigvis fort, men sover nesten hele døgnet da, det er litt heavy, får ikke vært med på noen ting nesten. Men heller det enn kvalm. Håper energien kommer tilbake litt snart, uke 10 nå :Heartpink

Gratulerer til alle som har fått positiv test. :HeartredJeg kjenner det begynner å klø litt ekstra i testelysta her. Veldig morsomt å følge med på dere andre i forkant av egen testing. Jeg regner med jeg kommer til å ta en test selv seinest lørdag :joyful: 7 dpo i dag
Samme her :) Skal se om jeg klarer å vente til søndagen når jeg er 8 dpo i stedet da, men vanskelig å ikke ta en eneste test på kvelden på lørdagen. Spesielt siden det virker som vi er så mange som kan starte med testing mot helgen hehe

Jeg er så spent på tempen min i morgen jeg, for å se om den plutselig dupper ned og får en festedipp eller ikke. Har lyst til å gå og legge meg da, men kan ikke sovne så tidlig haha
Haha, jeg gledet meg til å sove da jeg tempet :laughing002 Helt sykt, men det var jo den spenningen, da. Husker jeg våkna midt på natta også, fordi jeg var så spent og gira

Back
Topp