IKM UKE 39 + 40

Skulle ta et nytt bilde for å vise dere at det ikke var noe der i virkeligheten og at det sikkert bare var lyset på bildet, men synes den så mer tydelig ut nå :pompus: Jeg ser ingenting i virkeligheten altså men ser jo skyggen på bildet. Uansett for tidlig å hoppe i taket men det blir jo spennende nå da…

Vis vedlegget 470281
Hallo…. Haha. Gleder meg til neste!!

:HeartbigredEtter 10 mnd og 1 MA bak meg, var dette virkelig en gledelig overraskelse :shy: :love7 :angelic: Er kvalm, redd og lykkelig på en å samme tid :Heartpink

Vedlegg

• 20250921_104325.jpg
    20250921_104325.jpg
    450,8 KB · Visninger: 107
Her var det mye spennende!
Jeg har ikke meldt meg inn her før da jeg ville prøve å fokusere litt mindre på prøvingen denne måneden, men har nå sneket litt likevel.

Men da jeg faktisk testet positivt i dag på 11 DPO så vil jeg gjerne bli med her:
Chickpeas - 38- B2 - PP5 - EL 10/09 - 24/09

Jeg må innrømme at jeg syntes denne syklusen har vært ekstra spennende. Det ene var at jeg spottet litt rosa nå en dag eller to etter eggløsning. Det samme skjedde den gangen jeg ble gravid. Og i går fikk jeg en forferdelig halsbrann med kvalme. Gulpet opp matrester. Så ble litt ekstra spent på å teste. Men både kvalme og halsbrann kan jeg også ha i lutealfasen uten å være gravid, men har aldri gulpet opp mat.

Så i dag tidlig tok jeg en babyplan vanlig test. Syntes at jeg kanskje kunne skimte en skyggestrek. Tok derfor å fyrte av en babyplan tidlig stav. Og der kom det en tydelig rosa strek! Svak, men jo tydelig at det var en rosa strek likevel. Tok en makesure i tillegg som var litt som den vanlige babyplan, bare litt svakere kanskje. Vet ikke om jeg klarer å se strekene på vanlig test på bilde, de er veldig svake. Litt sånn at man må myse i riktig lys. Men tidligtesten i midten her tror jeg kommer bedre frem på bildet. Ser streken bedre i virkeligheten da.

111.jpg

Nå er jeg veldig spent på den videre utviklingen og om det her kommer til å bli noe :nailbiting:

Her var det mye spennende!
Jeg har ikke meldt meg inn her før da jeg ville prøve å fokusere litt mindre på prøvingen denne måneden, men har nå sneket litt likevel.

Men da jeg faktisk testet positivt i dag på 11 DPO så vil jeg gjerne bli med her:
Chickpeas - 38- B2 - PP5 - EL 10/09 - 24/09

Jeg må innrømme at jeg syntes denne syklusen har vært ekstra spennende. Det ene var at jeg spottet litt rosa nå en dag eller to etter eggløsning. Det samme skjedde den gangen jeg ble gravid. Og i går fikk jeg en forferdelig halsbrann med kvalme. Gulpet opp matrester. Så ble litt ekstra spent på å teste. Men både kvalme og halsbrann kan jeg også ha i lutealfasen uten å være gravid, men har aldri gulpet opp mat.

Så i dag tidlig tok jeg en babyplan vanlig test. Syntes at jeg kanskje kunne skimte en skyggestrek. Tok derfor å fyrte av en babyplan tidlig stav. Og der kom det en tydelig rosa strek! Svak, men jo tydelig at det var en rosa strek likevel. Tok en makesure i tillegg som var litt som den vanlige babyplan, bare litt svakere kanskje. Vet ikke om jeg klarer å se strekene på vanlig test på bilde, de er veldig svake. Litt sånn at man må myse i riktig lys. Men tidligtesten i midten her tror jeg kommer bedre frem på bildet. Ser streken bedre i virkeligheten da.

Vis vedlegget 470306

Nå er jeg veldig spent på den videre utviklingen og om det her kommer til å bli noe :nailbiting:
Åh kikert’n, dette er så spennende :smiley-angelic001:Heartpink

Ifølge Premom er i dag eggløsningsdagen, så får prøve på hvertfall 1 aksje i dag:happy: Vi er egentlig syke med feber alle i hus så det er ikke akkurat så fristende :smiley-bounce022

Happy humpings og god bedring:talk017:sex:sign19:sign17

Noen som har erfaring med Make Sure tidligtester? Skal bestille noe fra Farmasiet, og vurdere å legge de i handlekurven :angelic:

De kan gi falske positive. En del som har opplevd det her inne, dessverre

7 dpo i dag og blir litt smårar i denne fasen :smiley-ashamed004 tolker alle tegn som kroppen måtte gi både den ene og andre veien. Helt koko for alle tegn nå kan både være graviditet og vanlige tegn i lutealfasen, klarer likevel ikke la være :laughing002

Kom nettopp hjem fra hyttetur, vært så kvalm og uvel i hele dag, gledet meg til å hjem å ta test.. den var da blenda hvit og TR meldte sin ankomst 1 dag før ventet :banghead::( har bestilt meg time til fastlegen på torsdag, må starte en plass for å få sjekket om det er noe som kan hjelpe oss på vei..

Lykke til dere andre! :Heartpink Jeg kommer sikkert til å snike litt på dere :love7:angelic:

Back
Topp