IKM UKE 39 + 40

Jeg tror ikke du har hatt EL enda, men det virker som fargen ikke har trekt ordebtlig opp enda på bildene. Jeg lar testene ligge 15-20 minutter da blir de tydeligere. Og så tror jeg du må passe på at premom har satt T og C på riktig sted, da denne ser ikke ut som en 0.63:

Vis vedlegget 469926
Tusen takk for at du svarte! :)
Men skal man ikke lese av etter tiden som er satt? :) det har jeg gjort med de her. Og det var vell 5 min tror jeg

Tusen takk for at du svarte! :)
Men skal man ikke lese av etter tiden som er satt? :) det har jeg gjort med de her. Og det var vell 5 min tror jeg
Nei det går fint å lese av litt senere når områdene utenom kontroll og teststrek er blitt hvite, setter opp mine tester vs dine så ser du forskjellen, jeg gjorde det samme i starten og tok bilde etter 5 min men da har ikke fargestoffet rukket å trekt seg opp helt enda på LH testene iallefall. Graviditetstest skal man se på etter 5 min :Heartred

etter 5 min:
IMG_5440.jpeg

Når de får ligge litt lenger, ca 15-20-30 min (ikke så nøye med akkurat tid men bør ikke være lenger så de blir helt inntørka):
IMG_5442.jpeg

Ahh tror ikke jeg visste det! Men godt og vite. Takk! Bare en stav igjen uansett :) hehe
Ja da er det greit å bare ha strimmel neste gang, men får håpe du ikke trenger flere ganger ;)

Når du får opp dette bilde så kan du flytte på T og C for å justere ved behov, som oftest er de spot on men greit å sjekke at de står riktig:

IMG_5444.jpeg

Ja da er det greit å bare ha strimmel neste gang, men får håpe du ikke trenger flere ganger ;)

Når du får opp dette bilde så kan du flytte på T og C for å justere ved behov, som oftest er de spot on men greit å sjekke at de står riktig:

Vis vedlegget 469935
Takk takk! ❤️ håper også vi slipper flere :p

Nei det går fint å lese av litt senere når områdene utenom kontroll og teststrek er blitt hvite, setter opp mine tester vs dine så ser du forskjellen, jeg gjorde det samme i starten og tok bilde etter 5 min men da har ikke fargestoffet rukket å trekt seg opp helt enda på LH testene iallefall. Graviditetstest skal man se på etter 5 min :Heartred

etter 5 min:
Vis vedlegget 469933
Når de får ligge litt lenger, ca 15-20-30 min (ikke så nøye med akkurat tid men bør ikke være lenger så de blir helt inntørka):
Vis vedlegget 469934
Takk!! :) bare trodde det var skikkelig nøye :p men da skal eg teste det nå altså!! Haha

etter 5 min:
Vis vedlegget 469933
Vis vedlegget 469934
Så litt bedre ut når den fikk ligge 10-15-20 min ja! (A) ❤️

Vedlegg

• IMG_5096.jpeg
    IMG_5096.jpeg
    812,7 KB · Visninger: 31
Hvor tidlig/sent pleier folk å teste? :happy: Jeg klør i fingrene allerede (tror jeg er 9dpo, IKM mandag), men går frem og tilbake på om det er best å holde seg til mens forhåpentligvis ikke kommer. Skuffende er det jo uansett dersom den ikke er positiv :wtf: Jeg «føler» på en del symptomer allerede, men det har jeg jo gjort alle de månedene vi har hoppet av i svingen også :laughing001

Dere som har fertilitetsmonitor, er dere fornøyd og ville anbefalt det fremfor vanlige eggløsningstester?

Hvor tidlig/sent pleier folk å teste? :happy: Jeg klør i fingrene allerede (tror jeg er 9dpo, IKM mandag), men går frem og tilbake på om det er best å holde seg til mens forhåpentligvis ikke kommer. Skuffende er det jo uansett dersom den ikke er positiv :wtf: Jeg «føler» på en del symptomer allerede, men det har jeg jo gjort alle de månedene vi har hoppet av i svingen også :laughing001

Dere som har fertilitetsmonitor, er dere fornøyd og ville anbefalt det fremfor vanlige eggløsningstester?
Pleier å ryke en test 8 dpo her men har alltid intensjon om å vente lenger :smiley-angelic006

Ryker som regel på dpo 7 eller 8 :angelic:
Første test røk i dag, dpo 7, super negativ… som forventet :happy8

Ryker som regel på dpo 7 eller 8 :angelic:
Første test røk i dag, dpo 7, super negativ… som forventet :happy8
Men greit å bare ha et utgangspunkt, sjekke at du husker hvordan det skal gjøres og så vet du hvordan en blank test ser ut, som man kan sammenligne med :hello2 :Heartred

Herregud, jeg hadde sikkert testa for 3 dager siden om jeg var 9 dpo! :knegg: Du er sterk!

Back
Topp