Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper ikke vi har gått glipp av noe 
Masse lykke til denne rundenJoiner litt fra sidelinjen her etter å ha tatt en liten forumpause
Førstegangslykke85 - 40 - B2 - PP11? - EL 15.09 - IKM 29.09
Første runden min med letrozol - håper det kan gi meg litt bedre sjanser
Eggløsning i dag, så kommer til å legge siste aksjer i dag og let the force be with me!![]()
Heier på deg!!Tror dessverre ikke at du har hatt el enda. Lh varierer jo gjennom syklus og døgnet, og ser ingen klar stigning på testene dine enda. Fortsett å test, og med mindre du har en ekstrem kort topp så holder det med 2-3 tester i døgnet!Altså jeg begynner nesten og lure på om min topp har vært. Siden testene nå blir svakere: har testet 3 ganger allerede i dagden siste var jo nesten umulig og se strek på
kjente lemus i underlivet i 11-12 tiden i dag og. Ifølge chat gpt kunne det være eggløsning? Hmm… blir vi klok på dette??
noen tanker?

Hehe takk for at du svarer!!Tror dessverre ikke at du har hatt el enda. Lh varierer jo gjennom syklus og døgnet, og ser ingen klar stigning på testene dine enda. Fortsett å test, og med mindre du har en ekstrem kort topp så holder det med 2-3 tester i døgnet!Satser på at det skjer noe snart!
![]()
Nå stiger den igjen. Haha. Bare på 0,36 men alikavell mye mer enn istedTror dessverre ikke at du har hatt el enda. Lh varierer jo gjennom syklus og døgnet, og ser ingen klar stigning på testene dine enda. Fortsett å test, og med mindre du har en ekstrem kort topp så holder det med 2-3 tester i døgnet!Satser på at det skjer noe snart!
![]()
Var visst 35! HeheTror dessverre ikke at du har hatt el enda. Lh varierer jo gjennom syklus og døgnet, og ser ingen klar stigning på testene dine enda. Fortsett å test, og med mindre du har en ekstrem kort topp så holder det med 2-3 tester i døgnet!Satser på at det skjer noe snart!
![]()
Jeg tror ikke du har hatt EL enda, men det virker som fargen ikke har trekt ordebtlig opp enda på bildene. Jeg lar testene ligge 15-20 minutter da blir de tydeligere. Og så tror jeg du må passe på at premom har satt T og C på riktig sted, da denne ser ikke ut som en 0.63:Altså jeg begynner nesten og lure på om min topp har vært. Siden testene nå blir svakere: har testet 3 ganger allerede i dagden siste var jo nesten umulig og se strek på
kjente lemus i underlivet i 11-12 tiden i dag og. Ifølge chat gpt kunne det være eggløsning? Hmm… blir vi klok på dette??
noen tanker?
Usikker på om den klarer å regne riktig verdi når du bruker babyplan stav også, da denne er ment for strimmeltester.Jeg tror ikke du har hatt EL enda, men det virker som fargen ikke har trekt ordebtlig opp enda på bildene. Jeg lar testene ligge 15-20 minutter da blir de tydeligere. Og så tror jeg du må passe på at premom har satt T og C på riktig sted, da denne ser ikke ut som en 0.63:
Vis vedlegget 469926
Hva tenker dere om disse. Den øverste tok jeg kl 10 i dag og den nederste tok jeg nå.
Ja syns og de ser positive ut. Jeg bruker og fertilitetsmonitor så da blir sikker den Max i morgenSer positive ut, men synes det er lettest å legge inn i premom og få en vurdering der.
Kan ikke se noe heller men fremdeles veldig tidlig

Her er mine ved høy LH, jeg synes ikke det er lett å se forskjell med øyet, for min del hadde alle vært positiveJa syns og de ser positive ut. Jeg bruker og fertilitetsmonitor så da blir sikker den Max i morgen![]()

Jeg begynner å merke slim allerede rundt CD8-CD9, men så pleier det å forsvinne litt igjen før det kommer tilbake i fertil periode (har sett det flere sykluser). Og vi øvelseskjørte allerede CD6 for da var jeg klar visstnokHar hatt skikkelige EL smerter siden i går og slimet begynner å komme seg. Det er mye av det, men ikke strekkbart ennå. Syns det er tidlig på CD 8, men skal begynne å teste når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg var fryktelig kåt her om dagen også (uten at vi la inn aksjer)håper ikke vi har gått glipp av noe
![]()