Ahh så bra det var det daJo, men har lang lutealfase, så hoppet inn i ikm-gruppe 41 istedenfor![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahh så bra det var det daJo, men har lang lutealfase, så hoppet inn i ikm-gruppe 41 istedenfor![]()

Vil du at jeg skal ta deg av lista, eller vil du avvente litt?Kan nok bare slettes, det virker som om kroppen er enda mer ute av balanse denne ppen. Masse lykke til videre damer![]()

Kan ta meg av listenVil du at jeg skal ta deg av lista, eller vil du avvente litt?![]()
Hvis du er vandt til å ha lengre topper så hadde jeg vurdert å ta en EL test om dagen i en halv uke til bare for å utelukke om det skulle kommet en topp til. Det hadde vært sååååå kjipt å misse dersom egget ikke slippes nå
Håper virkelig virkelig at dette var toppen din da, for nå har du jo måttet vente halvannen uke lengre allerede 
har hatt kobberspiral i 2 år og etter syklusen kom igang etter minstemann har jeg hatt stabile 28 dagers sykuser med eggløsning på dag 14. Meeen i juni og juli ble syklusene plutselig 35 og 37 dager. August var den 27 med lutealfase på 10-11 dager.. Hvorfor gjør kroppen slikt egentlig? Har skikkelige el-smerter nå, + at det gikk nesten 1 døgn mellom jeg tok test fra den var negativ til positiv, så mulig den har vært høy lengre enn jeg tror.Hvis du er vandt til å ha lengre topper så hadde jeg vurdert å ta en EL test om dagen i en halv uke til bare for å utelukke om det skulle kommet en topp til. Det hadde vært sååååå kjipt å misse dersom egget ikke slippes nåHåper virkelig virkelig at dette var toppen din da, for nå har du jo måttet vente halvannen uke lengre allerede
![]()
Samboer reiser uansett bort i morgen, så blir ikke nye aksjer før evt torsdag usnsett. Så nå får det bare briste eller bære!
Så bra du har smerter i tillegg, da er det jo helt sikkert nåHar skikkelige el-smerter nå, + at det gikk nesten 1 døgn mellom jeg tok test fra den var negativ til positiv, så mulig den har vært høy lengre enn jeg tror.Samboer reiser uansett bort i morgen, så blir ikke nye aksjer før evt torsdag usnsett. Så nå får det bare briste eller bære!
![]()

Hæææ ahhh, skjønner at du er skuffetKan nok bare slettes, det virker som om kroppen er enda mer ute av balanse denne ppen. Masse lykke til videre damer![]()
Det kan fremdeles endre seg, men skjønner hvis du mistet litt håpet.. Du er 6dpo i dag? 
Ja lover ikke helt bra for progesteron nivået med dette nivået. Er 5dpoHæææ ahhh, skjønner at du er skuffetDet kan fremdeles endre seg, men skjønner hvis du mistet litt håpet.. Du er 6dpo i dag?
![]()
Hvordan ligger du ann ifht andre sykluser? Jeg vet at mitt nivå etter EL er ca 36.10-36.40, og før EL så er det 35,80-36,10, hjelper det å sammenligne med tidligere sykluser siden du hadde litt opp og ned målinger denne syklusen både før og etter EL?Ja lover ikke helt bra for progesteron nivået med dette nivået. Er 5dpo
Helt anderledes enn andre sykluser. Legger ved grafen til ppen hvor progesteron ble målt til 20. Temp nå på dagen er 37.82 nå, så tydeligvis ikke helt frisk endaHvordan ligger du ann ifht andre sykluser? Jeg vet at mitt nivå etter EL er ca 36.10-36.40, og før EL så er det 35,80-36,10, hjelper det å sammenligne med tidligere sykluser siden du hadde litt opp og ned målinger denne syklusen både før og etter EL?
Ser ut til at normalnivået ditt før EL er på 35.40-35.60, mens nivå etter EL er 35.80-36.20. I denne syklusen temp graf er maxen din 35.70. Har du andre tidligere sykluser vært under 35.80 etter EL?Helt anderledes enn andre sykluser. Legger ved grafen til ppen hvor progesteron ble målt til 20
Nei, ikke etter jeg begynte å tempe, uttatt enkeltmålinger da. Har litt sprengning i underlivet i dag, men svake lhtesterSer ut til at normalnivået ditt før EL er på 35.40-35.60, mens nivå etter EL er 35.80-36.20. I denne syklusen temp graf er maxen din 35.70. Har du andre tidligere sykluser vært under 35.80 etter EL?
Jeg er langt ifra ekspert men mistenker forsinket eggløsning her altså… det har skjedd med flere her inne som du kanskje har sett selv?Vi har jo tullet litt med det fordi det «tar lenger tid å modne gullegget», så trenger kanskje ikke å være negativt? Jeg hadde fortsatt med LH test daglig for å se om nivået plutselig tar seg opp igjenNei, ikke etter jeg begynte å tempe, uttatt enkeltmålinger da. Har litt sprengning i underlivet i dag, men svake lhtester
Kanskje kroppen din bare gjør en ekstra god jobb og innsats nå? 
Ja, har hatt det selv og. Men da ble aldri testen så sterk som nå. Første gang på lenge på venstre side, kanskje noe tull der som fanget egget.Jeg er langt ifra ekspert men mistenker forsinket eggløsning her altså… det har skjedd med flere her inne som du kanskje har sett selv?Vi har jo tullet litt med det fordi det «tar lenger tid å modne gullegget», så trenger kanskje ikke å være negativt? Jeg hadde fortsatt med LH test daglig for å se om nivået plutselig tar seg opp igjenKanskje kroppen din bare gjør en ekstra god jobb og innsats nå?
![]()