IKM UKE 39 + 40

CD 14 - blir nok LH topp idag!

Hadde håpt på LH topp imorgen siden mannen er vekkreist idag. Jeg kan kjøre 4 timer til han idag men redd det blir egentlig bare styr og at vi da ikke får til aksjeleggingen. Skal snakke med han når han våkner og høre hva han sier, men jeg har mest tro på aksjelegging på selve EL dagen hvis jeg måtte velge enten dagen før eller dagen etter.
Chatgpt mener vi er godt dekket med aksjelegging i forkant av EL (CD12 og CD13), og så aksjelegging på selve EL dagen CD15 (imorgen).

Hva tenker dere? Er vi tilstrekkelig dekket eller må jeg på aksjejakt idag? :laughing001
Vis vedlegget 469680
Vis vedlegget 469681
Da burde dere være godt nok dekket :happy:

Hadde håpt på LH topp imorgen siden mannen er vekkreist idag. Jeg kan kjøre 4 timer til han idag men redd det blir egentlig bare styr og at vi da ikke får til aksjeleggingen. Skal snakke med han når han våkner og høre hva han sier, men jeg har mest tro på aksjelegging på selve EL dagen hvis jeg måtte velge enten dagen før eller dagen etter.
Chatgpt mener vi er godt dekket med aksjelegging i forkant av EL (CD12 og CD13), og så aksjelegging på selve EL dagen CD15 (imorgen).

Hva tenker dere? Er vi tilstrekkelig dekket eller må jeg på aksjejakt idag? :laughing001
Vis vedlegget 469680
Vis vedlegget 469681
Annenhver dag skal være nok! :D

ENDELIG! :excited001 :excited001
La inn aksjer i går. Ville dere lagt inn idag også, eller vente til i morgen?
IMG_2879.jpeg

Dpo 4 antageligvis. Litt murringer i dag, så kanskje progesteron bare bruker litt tid på å øke. Fortsatt syk, så kjedelig å ikke orke å gjøre noe

Vis vedlegget 469680
Vis vedlegget 469681
Når kommer mannen hjem i morgen? Det kan jo drøye litt til før det blir peak også

Jeg hadde spiral i fire år, tok den ut i slutten av september i fjor. Prøver fortsatt å bli gravid :dead: Skal sies at jeg merker at kroppen kommer seg mer og mer for hver syklus og denne syklusen var første med EL-slim! :D
Oi! Da håper jeg den sitter snart! :Heartred
Jeg har hatt min i 6 år, så spent på å se hvor lang tid kroppen trenger men jeg har hatt noenlunde normal syklus gjennom disse årene, bortsett fra mindre blødning..

LiseMerethe - 30 - B2 - PP12 - EL 10/9 - IKM 26/9

Spent og se om vi klarer denne mnd da oppløpet på el kom samtidig som time hos fertilitetsklinikk og mannen helst ikke skulle gjøre no på 2 dager føre :sad010men går det ikke denne mnd så blir det første forsøk med inseminasjon neste syklus :love7

LiseMerethe - 30 - B2 - PP12 - EL 10/9 - IKM 26/9

Spent og se om vi klarer denne mnd da oppløpet på el kom samtidig som time hos fertilitetsklinikk og mannen helst ikke skulle gjøre no på 2 dager føre :sad010men går det ikke denne mnd så blir det første forsøk med inseminasjon neste syklus :love7
Åh det hadde vi også i mai, time for utredning og sædprøve midt i EL- sykt irriterende :facepalm: Spennende blir det uansett :hello2

Back
Topp