IKM UKE 39 + 40

Eggløsningsslim, og det murrer skikkelig i magen, men veldig negative tester. :shifty:
Skjønner lite. Som regel med disse smertene er testen superpositiv……..
Vis vedlegget 469387
Har sett det her inne på forumet av og til at EL er forsinket, prøver å slippe egget men så klarer det ikke og prøver på nytt igjen senere. Har også sett flere ganger at man har blitt gravid da, så tuller litt med det og sier at det tar litt lengre tid å modne gullegget :woot:

EL testen så slik ut nå! Aldri tatt eggløsningstester før, men denne nærmer seg vel positiv eller?

Vedlegg

• IMG_2840.jpeg
    IMG_2840.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 52
EL testen så slik ut nå! Aldri tatt eggløsningstester før, men denne nærmer seg vel positiv eller?
Nærmer seg positiv ja :happy: Jeg tok meg friheten og la inn utsnittet av testen din inn i min premom app som analyserer eggløsningstester og tracker syklusen, da fikk jeg opp st forholdet var 0.84 (lik styrke ved 1.0), så den er nesten positiv ja! Happy humping time :joyful:

Kan forresten anbefale appen «premom», jeg bruker gratis versjonen av den lg det fungerer helt fint:

IMG_5323.jpeg

Vet ikke helt hva jeg tenker om tempen i dag 1dpo

Vedlegg

• Screenshot_20250910_073505_FF App.jpg
    Screenshot_20250910_073505_FF App.jpg
    258,5 KB · Visninger: 33
Gøy at folk allerede er i dpo land :hello2 Jeg gleder meg til eggløsningsperioden, forventer på søndag eller mandag :love017 (mulig jeg egentlig havner over i uke 40 med IKM 29.09, men håper det går greit at jeg henger med her likevel, må uansett se an når EL faktisk kommer :smiley-angelic001)

Gøy at folk allerede er i dpo land :hello2 Jeg gleder meg til eggløsningsperioden, forventer på søndag eller mandag :love017 (mulig jeg egentlig havner over i uke 40 med IKM 29.09, men håper det går greit at jeg henger med her likevel, må uansett se an når EL faktisk kommer :smiley-angelic001)
Ja, må henge med oss, hadde ikke blitt det samme uten deg :Heartred

Må henge her ja!! :excited001
Med min trege el denne mnd så kan jeg ende på uke 40 jeg også, så er litt inne på tanken om å slå sammen uke 39+40. Hva tenker folk om det?

Med min trege el denne mnd så kan jeg ende på uke 40 jeg også, så er litt inne på tanken om å slå sammen uke 39+40. Hva tenker folk om det?
Jeg synes bare det er hyggelig med fler, men blir kanskje mer jobb for deg?

Slå de sammen! Syns det har vært koslig å følge med på de andre gruppene der de slo sammen :D

Synes det er god ide siden ingen har opprettet uke 40 enda, så lenge du har kapasitet til det :smiley-angelic003 :Heartred

Back
Topp