IKM uke 38 ❤️

6 dpo og fyrte av en test jeg:hilarious:

Ny taktikk nå, bruker opp de få testene jeg har sånn at jeg faktisk ikke har noen å teste med før type 10, 11 dpo:joyful:

Så har nå to strimler også er disse bestilt nå:happy:

Vis vedlegget 366160
Haha når du sier det så drømte jeg i natt at jeg fikk svaak positiv test også var det søndag og ingen butikker åpen så jeg fikk ikke testet mere:p:p
Nå er jeg superspent! :nailbiting::woot:
jaa jeg og.. haha, tok en ny i kveld:rolleyes: fortsatt 9 dpo:rolleyes: fortsatt blenda:rolleyes:

Haha når du sier det så drømte jeg i natt at jeg fikk svaak positiv test også var det søndag og ingen butikker åpen så jeg fikk ikke testet mere:p:p

jaa jeg og.. haha, tok en ny i kveld:rolleyes: fortsatt 9 dpo:rolleyes: fortsatt blenda:rolleyes:
Ikke sååå rart den er blenda :joyful: meeeen om 2 eller 3 dager! :nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Herlighet, jeg blir påvirka! Har plutselig skiiiikkelig lyst til å ta en test i kveld. :angelic::p Ca. 11-13 dpo, ikm på tirsdag. Har bare CB vanlig test, så bør vel prøve å holde meg til tirsdag :smiley-angelic001

Herregud så gøy at det ikke bare var meg, fikk et sjukt testebehov og svei av en test ikveld.. 9dpo og blenda :hilarious:

Wææ! Men orker ikke at den ikke skal være positiv! Jeg har lulla meg inn i en fantasi (som jeg håper er realitet) der jeg kjenner symptomer. Liker meg i denne boblen :oops:

Men blir veldig beroliget av at dere med blanda tester ikke blir stressa over det. Det hjelper!

Wææ! Men orker ikke at den ikke skal være positiv! Jeg har lulla meg inn i en fantasi (som jeg håper er realitet) der jeg kjenner symptomer. Liker meg i denne boblen :oops:

Men blir veldig beroliget av at dere med blanda tester ikke blir stressa over det. Det hjelper!
Hahaha akkurat samme tenker jeg når dere har blenda tester! Jeg gir opp, og dere bare: det er lenge til den blir positiv enda ! Fin gjeng for å holde motet oppe !

Dagens test - 9dpo… en liten antydning eller?

Vedlegg

• 06838C6B-C8EA-4894-B8BF-05A652A5DAD4.jpeg
    06838C6B-C8EA-4894-B8BF-05A652A5DAD4.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 132
Det må jo være baby på gang her, har jo styret i eggstokkene 7 dager.. pluss kveldskvalme…
Høres kjempelovende ut da! :wideyed: Kjent strekk nederst i magen når jeg har snudd meg i senga på en viss måte de to siste dagene, ikke kjent siden jeg var gravid sist. Krysser fingrene her nå!:D

Jeg gav etter.. tissa på en prøve, og så -etterpå- at man skal holde den i stråla i 5 sekunder. Jaaaja, sånn går det når man tester så sjeldent :hilarious: Bare én ikke-digital igjen, så som straff får jeg pent vente til tirsdag og ikm.

Hahaha akkurat samme tenker jeg når dere har blenda tester! Jeg gir opp, og dere bare: det er lenge til den blir positiv enda ! Fin gjeng for å holde motet oppe !

Mange får jo ikke positiv test før senere :woot:

Hvor mange som får positiv test (om man er gravid):
8DPO - 18,1%
9DPO - 47,5%
10DPO - 66%
11DPO - 79,4%
12DPO - 85,3%
13DPO - 89,9%
14 DPO - 91,8%

Det betyr jo at f.eks jeg som fikk negativ test i dag 10DPO, fortsatt har over 34% sjanse igjen, synes ikke det er så gærent jeg :D Liker denne oversikten! Hentet herfra: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Mange får jo ikke positiv test før senere :woot:

Hvor mange som får positiv test (om man er gravid):
8DPO - 18,1%
9DPO - 47,5%
10DPO - 66%
11DPO - 79,4%
12DPO - 85,3%
13DPO - 89,9%
14 DPO - 91,8%

Det betyr jo at f.eks jeg som fikk negativ test i dag 10DPO, fortsatt har over 34% sjanse igjen, synes ikke det er så gærent jeg :D Liker denne oversikten! Hentet herfra: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/

Dette er akkurat hva jeg trengte å se nå haha! Skal innrømme at jeg mistet litt mote med negativ test i dag selv om jeg er 9dpo hehe, dette hjalp!:rolleyes::rolleyes:

Back
Topp