IKM uke 38 ❤️

Heeeellooo , trenger hjelp til å tyde? :anyone
Er det bare meg som ser streken? Ser dere den også? :bored:

Og er noen kjent med clear blue ekstra tidlig? Er den kjent for skyggestreker?

litt info: Hadde el et elller annet sted mellom 5. Og 9.
Mensen skal komme 21./22.
De er velkjente for skygger ja. Men er det en blå tone i streken du ser? Eller er den grå? :happy:

Ble en test idag 7 dpo:p
Tror egentlig ikke jeg er gravid, for tør ikke håpe på det, men har endel hatt murringer og stikkinger da. Vet ikke om jeg pleier å ha det,
For har liksom aldri vært så obs på kroppens signaler før:joyful:

Testet i dag tidlig. Da var streken borte :sorry: Tviler på at den kommer igjen, men som vi alle sier: ingenting er avgjort før mensen kommer. Så jeg får bare fortsette å teste. Men har altså ikke de helt store forhåpningene til morgendagens test…
Æsj så kjedelig, ja håpet er ikke ute før mensen er her!

Så kjedelig med mange blenda tester her inne, men håpet er ikke ute enda ♡ fortsatt tidlig.
Ikke så mye å skryte av her heller desverre, skygge ish fortsatt.. eller om det bare er jeg som så gjerne vil se strek..
Men har begynt å spotte litt rosa og.. o_O rart såpass tidlig. Kan jo håpe på en festeblødning, er en 9/10dpo.
Men tror nok bare mensen er på vei. Så jeg begynner å forberede meg på neste pp.
20210918_095934.jpg

Last edited:
Mens jeg morer meg over dere testetøser, innser jeg at jeg ikke er særlig mye bedre selv. 6 dpo, og allerede i går var jeg sikker på at jeg hadde graviditetssymptomer. Så jeg er en lete-etter-symptom-tøs I guess? :hilarious:

I går, 5dpo:
Rar/annerledes kaffelukt og smak, men veldig godt. Har fortsatt i dag.
I dag, 6dpo:
Antydning til ømme bryster. For 2 pp siden skjedde det samme 5 dpo. Da var jeg gravid, men det ble kjemisk.
Blir fort sliten i korsryggen. Det samme skjedde sist pp, men da var jeg ikke gravid.

Har uansett en god følelse denne pp:nailbiting:

Kjenner alle mulige symptomer her også! I går(6 dpo) hadde jeg veldige murringer, men i dag har jeg ikke kjent noe. Ingen spor av TR. De to foregående pp har sluttet ca ved denne dagen(cd 23). Håper den blir litt lengre denne gangen! Krysser finga for positiv test om noen dager. Har tidligtest liggende, og spørs hvor lenge jeg klarer å vente.

CD23, 10dpo og blank test her idag. Hatt lysebrun utflod siden 6dpo, altså i fem dager, igår var det også litt rosa og idag var det et par dråper blod da jeg stod opp, men ikke vært noe mer idag.. så lei av alle disse spottedageneeee. Og jeg som går på progesteron for å forsøke å slippe denne spottingen:sad010 Vært lei meg og litt skuffa idag .. får se hva de neste dagene bringer, men ingen god følelse her nå:confused1

De mensmurringene mine kjenner jeg at stresser meg. De to foregående syklusene har vært på 28 dager, dvs tr i morgen noe som vil si en helt håpløs lutealfase på hele 8 dager utifra el denne syklusen:arghh:

CD23, 10dpo og blank test her idag. Hatt lysebrun utflod siden 6dpo, altså i fem dager, igår var det også litt rosa og idag var det et par dråper blod da jeg stod opp, men ikke vært noe mer idag.. så lei av alle disse spottedageneeee. Og jeg som går på progesteron for å forsøke å slippe denne spottingen:sad010 Vært lei meg og litt skuffa idag .. får se hva de neste dagene bringer, men ingen god følelse her nå:confused1

Huff, sender en klem ❤️ Prøverlivet skal ikke være lett altså.

Hadde så veldig troen denne PP-en, men tror ikke det har gått her, helt blenda tester fortsatt 11DPO, tempen går heller nedover enn oppover og har ikke merket et eneste symptom :dead:

Røyk på en test nå… Har null selvkontroll:wtf:
Fant en MakeSure i skuffen, og jammen ser den gode gamle skyggen… Det er vanskelig å få streken frem her inne. Er 6/7 DPO, og har ingen tro på at dette er begynnende strek.

DB6855AF-E7ED-4870-940C-1917E197DE3B.jpeg
C90E0AAC-A04F-42EE-A85B-93124EB7741C.jpeg

Back
Topp