IKM uke 38 ❤️

Mannen er ute på vift i kveld, men vi klarte heldigvis å legge inn aksjer tidligere i dag! Får se om vi klarer en runde i morgen også, meeen det er ikke bare-bare med en treåring i hus :hilarious:

Herlig! Det er vel veldig god sjans dagen før EL da! :happy:

Du vet du er i dpo land når du sitter på do på jobb å analyserer utfloden… spennende å se om det blir mere forandring

Da er jeg over i DPO-land:happy:

Vi hadde oss en hotellnatt i natt og tenkte i går at da ble det romantisk hotellsex, vi var for trøtt og sovna:hilarious: EL var i går, så håper aksjene natt til fredag holdt, også få til en runde idag selvom det sikkert er for seint:shifty:

Da er siste aksjene lagt også, og det ble innen 24 timer etter EL. Ganske sikker på når jeg var ferdig å verpe i går nemlig, for de EL-smertene var ikke særlig gode. Samsvarte også veldig med smerter som gav seg og tester som ble svakere:happy:

Krysser fingrene for mye positive tester her, og det blir spennende dager ettersom de fleste entrer DPO-land. Håper virkelig dagene vil fly avgårde:Heartpink

Jeg er testetøs deluxe, men nå har jeg faktisk kun 6 tidligstrimler fra BP liggende, og skal ikke bestille flere:angelic:
Eneste er om de skulle bli positiv så kjøper jeg en digital:D

Krysser fingrene for mye positive tester her, og det blir spennende dager ettersom de fleste entrer DPO-land. Håper virkelig dagene vil fly avgårde:Heartpink

Jeg er testetøs deluxe, men nå har jeg faktisk kun 6 tidligstrimler fra BP liggende, og skal ikke bestille flere:angelic:
Eneste er om de skulle bli positiv så kjøper jeg en digital:D

Spennende! Når starter du? :woot:

Kommer ikke til å holde meg til IKM, men tenker å klare meg hele neste uke uten å teste. 8DPO er jo fremdeles for tidlig, men da kommer jeg til å ryke utpå er jeg redd:hilarious:

Når starter du?:happy:

Målet er 9DPO, men har så innmari troen denne måneden at jeg muligens starter allerede 8DPO selv :hilarious: Fikk ikke strek før 10DPO sist :shy:

Kommer ikke til å holde meg til IKM, men tenker å klare meg hele neste uke uten å teste. 8DPO er jo fremdeles for tidlig, men da kommer jeg til å ryke utpå er jeg redd:hilarious:

Når starter du?:happy:
8DPO er absolutt seneste for min del og :woot: det betyr torsdag for min del, skal bli spennende og se om jeg holder ut så lenge :excited001 har egentlig gått rimelig greit fram til 4DPO nå, og det er jo halvveis.

Målet er 9DPO, men har så innmari troen denne måneden at jeg muligens starter allerede 8DPO selv :hilarious: Fikk ikke strek før 10DPO sist :shy:

Jeg håper det blir en skikkelig travle uke for folk også full klaff på tester ila neste helg/uken etter:D

Har troen jeg også, men dette er jo også første PP som er blitt gjort skikkelig føler jeg, både med testing og aksjer:joyful:

Skal prøve å holde meg til 11 eller 12 DPO, som er lørdag og søndag :rolleyes: men om jeg greier det etter at dere starter å teste, er et helt annet spørsmål :hilarious:

Haha godt det er flere som vil teste allerede!!! Jeg bytter tanker mellom å starte nå:D:D og vente til 11 dpo, tror kanskje jeg skal klare å holde meg til 11:rolleyes::rolleyes: send meg styrke haha

Back
Topp