IKM uke 38 ❤️

Ja veldig!! Har bestemt meg for å holde meg til 10/11 dager dpo. Men er så redd det også er for tidlig, burde man kunne se noe da eller er det så individuelt? :oops::oops:
Ja, da fikk jeg klar positiv test forrige iallefall! Så det burde du gjøre :happy: jeg skal heie masse på deg! Og alle dere andre! :happy: jeg er bare på cd8... :meh: tok 100 år den forrige syklusen... men bare for gøy skal jeg teste EL i kveld eller i mårra :p kjenner at jeg liksom må gjøre noe.. :joyful:

Ja, da fikk jeg klar positiv test forrige iallefall! Så det burde du gjøre :happy: jeg skal heie masse på deg! Og alle dere andre! :happy: jeg er bare på cd8... :meh: tok 100 år den forrige syklusen... men bare for gøy skal jeg teste EL i kveld eller i mårra :p kjenner at jeg liksom må gjøre noe.. :joyful:

Haha ja, men da har man hvertfall noe å gjøre!! Jeg har vurdert å bare begynne å teste nå som jeg vet den blir negativ, slik at jeg har som vane å teste hver dag haha, føler skuffelsen ikke blir like stor da om den har vært negativ lenge. Føler det er for spennende å skal ta en dag og få vite svaret sånn med en gang:p:p om deg gir mening haha:rolleyes::rolleyes:

Haha ja, men da har man hvertfall noe å gjøre!! Jeg har vurdert å bare begynne å teste nå som jeg vet den blir negativ, slik at jeg har som vane å teste hver dag haha, føler skuffelsen ikke blir like stor da om den har vært negativ lenge. Føler det er for spennende å skal ta en dag og få vite svaret sånn med en gang:p:p om deg gir mening haha:rolleyes::rolleyes:
Om det gjør! Kjenner jeg blir gal av denne ventinga! Og du som er kommet så langt, er såååå nære :woot: kanskje du kan teste med strimler helt til du ser noe også ta digital etter det :woot: jeg er så spent på dine vegne altså. Hihi. Jeg tror særr ikke at min IKM blir før heeelt i starten av uke 40.... tør ikke å håpe den kommer før.. :oops: føles ut som 100 år, når jeg trodde den skulle komme i slutten av 38:banghead::hilarious:

Så gøy at du også prøver på første barn i siste halvdel av 30-årene :joyful: Føler at «alle» over 35 her inne har ca. tre barn fra før, så føler meg litt «alene» her oppi åra :hilarious:. Er 37 selv og prøver på første barn.

Blir 37 i november og har ikke barn. Du er ikke alene :Heartred

Om det gjør! Kjenner jeg blir gal av denne ventinga! Og du som er kommet så langt, er såååå nære :woot: kanskje du kan teste med strimler helt til du ser noe også ta digital etter det :woot: jeg er så spent på dine vegne altså. Hihi. Jeg tror særr ikke at min IKM blir før heeelt i starten av uke 40.... tør ikke å håpe den kommer før.. :oops: føles ut som 100 år, når jeg trodde den skulle komme i slutten av 38:banghead::hilarious:

haha ja det er det jeg eventuelt vurderer! For jeg føler behover for å gjøre noe haha, jeg må teste meg for noe!!!
Uff ja forstår at ventetiden blir ekstra lang når du ikke vet helt hvor i løypa du ligger og ikke har fast dato og forholde deg til:oops:

haha ja det er det jeg eventuelt vurderer! For jeg føler behover for å gjøre noe haha, jeg må teste meg for noe!!!
Uff ja forstår at ventetiden blir ekstra lang når du ikke vet helt hvor i løypa du ligger og ikke har fast dato og forholde deg til:oops:
Haha, da syns jeg vi skal ryke en test veldig snart :woot: fare for at min første går nå i kveld :wideyed: (er alene hjemme med jenta, så det kribler ekstra masse i strimelesken nå :hilarious:).
Ja... syklusen jeg akkurat hadde var på 36 dager! ALDRI vært så lang før... så det er litt hardt nå :mad::hilarious: Men kanskje EL sniker seg på tidligere denne gangen! Lov å håpe:rolleyes:

Haha, da syns jeg vi skal ryke en test veldig snart :woot: fare for at min første går nå i kveld :wideyed: (er alene hjemme med jenta, så det kribler ekstra masse i strimelesken nå :hilarious:).
Ja... syklusen jeg akkurat hadde var på 36 dager! ALDRI vært så lang før... så det er litt hardt nå :mad::hilarious: Men kanskje EL sniker seg på tidligere denne gangen! Lov å håpe:rolleyes:

Haha jaa jeg skal forsøke å holde meg litt lengere enn 3dpo haha:p
Ja vi satser på at du får positiv EL test veldig veldig snart!!:D:D

Haha jaa jeg skal forsøke å holde meg litt lengere enn 3dpo haha:p
Ja vi satser på at du får positiv EL test veldig veldig snart!!:D:D
Haha, ja.. blir kanskje litt for galt å ta gtest allerede :hilarious: Men jeg har tatt første ELtest nå.. VISSTE at jeg ikke kom til å klare å vente lengre :hilarious::p aldri tatt strimler før, så greit å øve seg litt hver dag må da :rolleyes: haha

Litt spam fra meg i dag, men der har jeg endelig fått Peak! 2C421439-D3B3-473A-8C75-5AF38FCC9C00.jpeg

Hahah har også vurdert å bare begynne å teste tidlig.. så blir skuffelsen kanskje mindre :p:p

Jeg gjorde det forrige PP. Testet fra dagen før EL (!) og var vitne til en skygge som sakte ble til en strek. Endte i kjemisk dessverre. Men er enig, da hjalp veldig på «stresset» å teste hver dag.

Ja egentlig:Heartpink Men tror det handler om at jeg endelig har sett at kroppen fungerer, jeg har for første gang jeg vet om både regelmessig mens og EL. Da jeg sluttet på p-piller med exen for å se hvordan kroppen funket hadde jeg ikke mens på over et år pga. prolaktinnivå. Vi skulle jo gjennom PGD pga han var engstelig for min sykdom, det ble slutt før vi rakk uttak og med ny kjæreste så har vi bestemt oss for å bare ta sjansen :)

Spennende altså :happy: Håper for dere!

Hurra! Flott peak og :wideyed: Håper dere får lagt inn aksjer i dag :smiley-bounce012
Mannen er ute på vift i kveld, men vi klarte heldigvis å legge inn aksjer tidligere i dag! Får se om vi klarer en runde i morgen også, meeen det er ikke bare-bare med en treåring i hus :hilarious:

Back
Topp