IKM uke 38 ❤️

Hva slags testebeholder (eller hva det heter) bruker du?

Haha, ikke spør :hilarious::hilarious::hilarious: En random, passe stor plastboks det har vært lakriskuler i opprinnelig :p:angelic: Synes sånne urinprøve-bokser er for små :joyful: Men vet Babyplan selger sånn sammenleggbar kopp som er beregnet for formålet :happy:

Haha, ikke spør :hilarious::hilarious::hilarious: En random, passe stor plastboks det har vært lakriskuler i opprinnelig :p:angelic: Synes sånne urinprøve-bokser er for små :joyful: Men vet Babyplan selger sånn sammenleggbar kopp som er beregnet for formålet :happy:

haha kjenner meg igjen! Jeg har bestilt den koppen du snakker om nå, tidligere har jeg brukt en gammel telysholder:p:p

haha kjenner meg igjen! Jeg har bestilt den koppen du snakker om nå, tidligere har jeg brukt en gammel telysholder:p:p

Godt vi er flere med alternativt «utstyr» :joyful: Har tenkt ofte når jeg sitter der med godteriboksen min på hva folk ville tenkt :hilarious::hilarious::hilarious:

ja så IKM dagen burde nok være ganske safe ja, ser hvertfall det står på clearblue sine at den er 99% sikker på dagen man forventer mens;)

Haha. Det var 11 eller 12 dpo. Tr skulle være 14 eller 15 dpo jeg testet visst ikke EL den PP der! Festlig p lese den gamle IKM gruppa :happy: håper på samme lykkefølelse igjen veeeeeldig snart!

Haha. Det var 11 eller 12 dpo. Tr skulle være 14 eller 15 dpo jeg testet visst ikke EL den PP der! Festlig p lese den gamle IKM gruppa :happy: håper på samme lykkefølelse igjen veeeeeldig snart!

Ja så det var ganske tidlig! Ååh håper vi alle kan kjenne den lykkefølelsen veldig snart!!:happy::happy:

Er det foresten noen som har erfaring med å bestille fra nettsiden billige tester? Er det lang leveringstid? Ble plutselig redd for at eggløsningstestene ikke kommer tidsnok:banghead:

Er det foresten noen som har erfaring med å bestille fra nettsiden billige tester? Er det lang leveringstid? Ble plutselig redd for at eggløsningstestene ikke kommer tidsnok:banghead:

Pleier å ta et par dager ca, jeg bor i Oslo :)

Reiret - 30 - PP8/2(med letrozol) - B2 - EL ca. 6/9 - IKM 20/9

Prøvd i et års tid på søsken, med lange og ustabile sykluser på mellom 50-90 dager. Startet med letrozol forrige syklus og hadde normal syklus på 30 dager. Selv om det ikke klaffet er jeg overlykkelig for at medisinene ser ut til å fungere, og at jeg nå kan prøve på «ordentlig». Er i gang med min andre letrozolkur og håper det klaffer denne runden. Litt usikker på når det blir el, men har tatt utgangspunkt i forrige syklus, og flytter inn hit enn så lenge:joyful:

Prøvd i et års tid på søsken, med lange og ustabile sykluser på mellom 50-90 dager. Startet med letrozol forrige syklus og hadde normal syklus på 30 dager. Selv om det ikke klaffet er jeg overlykkelig for at medisinene ser ut til å fungere, og at jeg nå kan prøve på «ordentlig». Er i gang med min andre letrozolkur og håper det klaffer denne runden. Litt usikker på når det blir el, men har tatt utgangspunkt i forrige syklus, og flytter inn hit enn så lenge:joyful:

Må være godt at du endelig ser at det blir normale sykluser da ja! Krysser alle fingre for deg denne runden:happy::happy:

Hei igjen :joyful: Koselig at du vil henge med oss ❤️ Så bra at det virker :woot: Har godfølelsen for deg denne PP-en :D

Veldig god erfaring med billige tester! Rask levering, (altså bestilte fredag og fikk de onsdag noe jeg synes er innafor) gode priser og har en del pakker. Har brukt de både sist gang og nå :)

For å skyte inn dette med levering av tester. Jeg bestillte tester på amazon (easy@home) en lørdag og fikk de på døra tirsdagen etter, altså 3 dager. Med prioritert shipping riktignok, men ble likevel imponert:woot:

Back
Topp