Ikke lett detVeeeldig spennende å dyppe disse stripsene da
![]()
haha ja, man må jo bare sjekke for sikkerhetsskyld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lett detVeeeldig spennende å dyppe disse stripsene da
![]()
Ja, for jeg husker ikke. Kanskje det var 12 dpo?![]()
Hva slags testebeholder (eller hva det heter) bruker du?

En random, passe stor plastboks det har vært lakriskuler i opprinnelig
Synes sånne urinprøve-bokser er for små
Men vet Babyplan selger sånn sammenleggbar kopp som er beregnet for formålet 
Haha, glad jeg spurteHaha, ikke spørEn random, passe stor plastboks det har vært lakriskuler i opprinnelig
![]()

takk for tips! 
Haha, ikke spørEn random, passe stor plastboks det har vært lakriskuler i opprinnelig
![]()
haha kjenner meg igjen! Jeg har bestilt den koppen du snakker om nå, tidligere har jeg brukt en gammel telysholder![]()
Har tenkt ofte når jeg sitter der med godteriboksen min på hva folk ville tenkt 

ja så IKM dagen burde nok være ganske safe ja, ser hvertfall det står på clearblue sine at den er 99% sikker på dagen man forventer mens![]()
håper på samme lykkefølelse igjen veeeeeldig snart!Haha. Det var 11 eller 12 dpo. Tr skulle være 14 eller 15 dpo jeg testet visst ikke EL den PP der! Festlig p lese den gamle IKM gruppahåper på samme lykkefølelse igjen veeeeeldig snart!

Er det foresten noen som har erfaring med å bestille fra nettsiden billige tester? Er det lang leveringstid? Ble plutselig redd for at eggløsningstestene ikke kommer tidsnok![]()
Er det foresten noen som har erfaring med å bestille fra nettsiden billige tester? Er det lang leveringstid? Ble plutselig redd for at eggløsningstestene ikke kommer tidsnok![]()

Er på den siden nå... tips til hva jeg bør kjøpe der? Eller... hva kjøpte du?![]()

Reiret - 30 - PP8/2(med letrozol) - B2 - EL ca. 6/9 - IKM 20/9
Prøvd i et års tid på søsken, med lange og ustabile sykluser på mellom 50-90 dager. Startet med letrozol forrige syklus og hadde normal syklus på 30 dager. Selv om det ikke klaffet er jeg overlykkelig for at medisinene ser ut til å fungere, og at jeg nå kan prøve på «ordentlig». Er i gang med min andre letrozolkur og håper det klaffer denne runden. Litt usikker på når det blir el, men har tatt utgangspunkt i forrige syklus, og flytter inn hit enn så lenge![]()

Reiret - 30 - PP8/2(med letrozol) - B2 - EL ca. 6/9 - IKM 20/9
Prøvd i et års tid på søsken, med lange og ustabile sykluser på mellom 50-90 dager. Startet med letrozol forrige syklus og hadde normal syklus på 30 dager. Selv om det ikke klaffet er jeg overlykkelig for at medisinene ser ut til å fungere, og at jeg nå kan prøve på «ordentlig». Er i gang med min andre letrozolkur og håper det klaffer denne runden. Litt usikker på når det blir el, men har tatt utgangspunkt i forrige syklus, og flytter inn hit enn så lenge![]()
Koselig at du vil henge med oss
Har godfølelsen for deg denne PP-en Veldig god erfaring med billige tester! Rask levering, (altså bestilte fredag og fikk de onsdag noe jeg synes er innafor) gode priser og har en del pakker. Har brukt de både sist gang og nåEr det foresten noen som har erfaring med å bestille fra nettsiden billige tester? Er det lang leveringstid? Ble plutselig redd for at eggløsningstestene ikke kommer tidsnok![]()
haha jeg tok litt av, bestile kanskje 10 av babyplan sine digitale tester, en clearblue test med ukeindikator, clearblue eggløsninstester og sånn kopp![]()

Veldig god erfaring med billige tester! Rask levering, (altså bestilte fredag og fikk de onsdag noe jeg synes er innafor) gode priser og har en del pakker. Har brukt de både sist gang og nå![]()