IKM UKE 37+38

12 dpo og tester i dag for å se om det er stigning. Streken er allerede tydelige og det er ikke noe tvil! Men jeg surret noe helt sykt. Skulle bruke makesure vanlig som sist, men åpnet først en rfsu vanlig og så en eggløsningstest før jeg fant riktig test. Men jaja da får jeg sammenligne litt tester. Det er jo gøy!:hilarious:

1000010198.jpg

Øverste er rfsu, midten er makesure og siste er eggløsningstest.

Stigningen mellom dpo 10 og 12:
1000010179.jpg

1000010201.jpg

Spottet litt brunt i går og ble ganske redd, men det føles så mye bedre ut nå :shy:

Ååå når tenkte du å ta en hcg test? Disse symptomene kan jo være graviditet også :pompus:
I morgen! Da er jeg 9 dpo. :joyful:
Det er det som er så forvirrende i denne perioden..er det TR eller spire? :nailbiting: Men jeg føler meg som regel irritabel og har mindre tålmodighet i uka før TR, så jeg føler at alt er som vanlig liksom. Vi får se :happy:

Jeg er ca. 12 DPO i dag. Tok første test i går som var negativ. Men så tok jeg denne nå og ser noe (samboeren ser også noe veldig svakt), men siden BP har hatt så mye skygge i det siste tørr jeg ikke håpe at det er noe annet enn det foreløpig… men hadde vært veldig koslig og litt gøy om den er positiv og utvikler seg nå når vi akkurat har blitt henvist videre til fertilitetsklinikk. Har fått time der i desember, så hadde også vært nydelig å ikke trenge den :happy090
Noen andre som ser noe?

Det mørkeste bilder er redigert og det andre er tatt med blits Vis vedlegget 469793
Vis vedlegget 469792
Er dette tidlig eller vanlig? :love017

10dpo… blir altså helt crazy av BP sine tester, har brukt opp alle strimler nå og har bare en stav test igjen. Kom opp det samme veldig svak strek i tidsfristen, så vil tru at det har bare vært skygger di siste dagene. Men beholdte urinen, og så kjøpte jeg en RFSU tidlig stav test fra butikken… og så kom det opp en svak strek på den og :hilarious: :smiley-angry017
Vet at det er fortsatt tidlig, og det kan hend at jeg får positiv test om noen dager, men blir så lei av alle di svake streker. Spesielt når di kommer opp i tidsfristen. Vet ikke hva jeg skal tro eller tenke, er jo så forvirret… ser allerede nå også at kvaliteten på fotoene blir jo ødelagt så fort jeg legger dem her i forumet. Men får håpe dere ser det jeg ser på RFSU sin test…

Vedlegg

• IMG_1037.jpeg
    IMG_1037.jpeg
    141,5 KB · Visninger: 51
  • IMG_1036.jpeg
    IMG_1036.jpeg
    116,5 KB · Visninger: 52
  • IMG_1034.png
    IMG_1034.png
    1,7 MB · Visninger: 49
10dpo… blir altså helt crazy av BP sine tester, har brukt opp alle strimler nå og har bare en stav test igjen. Kom opp det samme veldig svak strek i tidsfristen, så vil tru at det har bare vært skygger di siste dagene. Men beholdte urinen, og så kjøpte jeg en RFSU tidlig stav test fra butikken… og så kom det opp en svak strek på den og :hilarious: :smiley-angry017
Vet at det er fortsatt tidlig, og det kan hend at jeg får positiv test om noen dager, men blir så lei av alle di svake streker. Spesielt når di kommer opp i tidsfristen. Vet ikke hva jeg skal tro eller tenke, er jo så forvirret… ser allerede nå også at kvaliteten på fotoene blir jo ødelagt så fort jeg legger dem her i forumet. Men får håpe dere ser det jeg ser på RFSU sin test…
Jeg har opplevd nøyaktig det sammen denne runden. Har aldri vært plaget med skygger før, men det har vært helt enormt denne gangen. Får sykt puls hver gang fordi det ser ut som strek, men så utvikler det seg ikke :arghh: Min RFSU test så lik som din ut i går, men makesure i dag er helt blenda

Vedlegg

• gtest2.jpg
    gtest2.jpg
    264,6 KB · Visninger: 38
Jeg har opplevd nøyaktig det sammen denne runden. Har aldri vært plaget med skygger før, men det har vært helt enormt denne gangen. Får sykt puls hver gang fordi det ser ut som strek, men så utvikler det seg ikke :arghh: Min RFSU test så lik som din ut i går, men makesure i dag er helt blenda
Det er så slitsomt :sorry:
Elsker å ta tester men hadde nesten heller hatt helt blenda tester og så plutselig en eller to skygger i noen dager og så en helt åpenbar positiv test…
Men trur min hcg pleier ta lit mer tid å stige. Med min første graviditet så tog det laaang tid å få første positiv (altså over 2 uker etter EL), og så med andre (som resulterte i SA) var jeg i hvert fall 10 DPO før jeg fikk veldig svak strek på MS vanlig og RFSU tidlig stav slo ikke ordentlig ut da før ca 10-11 DPO. Kan hende at jeg pleier ha lit senere implantasjon og, vet ikke om det er nå genetisk eller…
Har bare en treg kropp, egentlig :hilarious:
Sein EL, sein implantasjon, og så sein/treg stigning på HCG :hilarious:
En ting er sikker, jeg blir ikke å kjøpe BP til neste PP (hvis jeg ikke blir gravid denne gang altså). Di er helt forferdelige.

Det er så slitsomt :sorry:
Elsker å ta tester men hadde nesten heller hatt helt blenda tester og så plutselig en eller to skygger i noen dager og så en helt åpenbar positiv test…
Men trur min hcg pleier ta lit mer tid å stige. Med min første graviditet så tog det laaang tid å få første positiv (altså over 2 uker etter EL), og så med andre (som resulterte i SA) var jeg i hvert fall 10 DPO før jeg fikk veldig svak strek på MS vanlig og RFSU tidlig stav slo ikke ordentlig ut da før ca 10-11 DPO. Kan hende at jeg pleier ha lit senere implantasjon og, vet ikke om det er nå genetisk eller…
Har bare en treg kropp, egentlig :hilarious:
Sein EL, sein implantasjon, og så sein/treg stigning på HCG :hilarious:
En ting er sikker, jeg blir ikke å kjøpe BP til neste PP (hvis jeg ikke blir gravid denne gang altså). Di er helt forferdelige.
100% enig i det du sier om at det hadde vært bedre med helt blenda og deretter svake skygger som utvikler seg! Håper for oss at det kan utvikle seg. Jeg opplevde også at det slo seint ut sist, men fader det er vanskelig å tenke positivt om dagen :P

100% enig i det du sier om at det hadde vært bedre med helt blenda og deretter svake skygger som utvikler seg! Håper for oss at det kan utvikle seg. Jeg opplevde også at det slo seint ut sist, men fader det er vanskelig å tenke positivt om dagen :P
Nå må du hjelpe meg, og være helt ærlig… ser jeg syner? Eller finns det svak rosa strek? :nailbiting:
Håper kvaliteten blir ikke HELT ødelagt… men er altså helt overbevist at jeg ser nå. Kan derimot hend at det er kun pga at jeg vil så gjerne se nå… :hilarious:

Vedlegg

• IMG_1060.jpeg
    IMG_1060.jpeg
    82,1 KB · Visninger: 67
Jeg ser akkurat det du ser faktisk!!! Synes den ser rosa ut :nailbiting: :Heartred
Pleier aldri aldri få skygger på MS, så håper det er ikke det :smiley-angelic001
Vet ikke om jeg skal teste til kvelden. Kanskje venter til i morgen. Men hvis du ser det og, så har jeg vel ikke mistet hodet helt enda :hilarious:
Håper i morgen blir våres dag :smiley-bounce012

Blææææ, spotter litt rosa nå…
Siden jeg fikk svak positiv test 8dpo, og i dag er 12dpo, så kan det jo ikke være etter implantasjon?
Typisk altså. Det er utvikling på testene da men… den siste tatt i dag tidlig

Vedlegg

• IMG_1421.jpeg
    IMG_1421.jpeg
    443,8 KB · Visninger: 64
Ser denne godt! :love017
Ååh det gir meg håp :smiley-angelic001
Ser også en svak strek på den nå når den har tørket, men er nesten umulig å få med på foto. Vet at man skal altså ikke lese av resultatene etter tidsfristen, men måtte bare se på den etter den tørket for å va sikker att det var ikke bare det at fargestoffet hadde ikke «roet seg» enda i di første fotoer.
Forsøker vise det, men kan ikke love at det synes etter den blir lastet opp :hilarious:
Altså det er sykt hvor mye kvaliteten på fotoer forandres her i forumet…

Vedlegg

• IMG_1082.jpeg
    IMG_1082.jpeg
    155,5 KB · Visninger: 40
  • IMG_1084.jpeg
    IMG_1084.jpeg
    144,7 KB · Visninger: 39
Jeg TROR jeg er 12 dpo, men veldig usikker da syklusen har variert mellom 26-30 dager etter exu og fertilitetsmonitoren ikke fanget opp LH stigning :arghh: Enn du?:Heartbigred
Fikk LH peak på 4/9, og hadde eggehvite utflod fra 3/9 til 5/9. Tempen gikk opp den 6/9 hvis jeg husker rett, så vil tru det skjedde 5/9… så 10dpo. Vet det er fortsatt god tid på mig, men når man og vet at det er godt mulig og få en knall positiv test på 10dpo… så er det det man tenker på :hilarious:

Blææææ, spotter litt rosa nå…
Siden jeg fikk svak positiv test 8dpo, og i dag er 12dpo, så kan det jo ikke være etter implantasjon?
Typisk altså. Det er utvikling på testene da men… den siste tatt i dag tidlig
Håper det er bare lit spotting og ikke nå dårlig :Heartbigred
Du vet sikkert allerede at lit spotting er jo helt normal, men forstår at det er stresset når det skjer :sorry:
Krysser alt jeg har at alt går bra :Heartbigred

Tusen takk.! Man blir jo så grenseløst stressa når det skjer også :-/ Håper håper håper
Forstår det godt :sorry:
Ser at du er og i PP1 etter SA… jeg mistet i August jeg, det var grusomt. Husker jeg var på tur og så når jeg kom hjem, følte jeg det så fort jeg kom in i døra. Sprang in i badet, tog av klærne i raket fart, og satt meg på do… så fort jeg så rød så viste jeg at det var over. Er jo ei mareritt. Var altså det jeg var mest redd for.
Håper innerst inne at det går bra for deg. Det er mer enn nok med en SA. Klem :Heartbigred

Back
Topp