Da røyk jeg på min første test 8dpo og den viser absolutt ingenting. Tempen er fremdeles høy og pulsen er også høyere enn normalt så vi får se 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg ser den godt!Skulle bare ta en test nå etter kveldsvakt, siden jeg ikke har tissa på nesten hele vakten. Fikk noe jeg synst ligner en svak strek. Den kom før 5 minutter. Kjenner jeg er skeptisk på at det er en ekte strek.![]()
Var nok bare skygge da for ser ikke noe på testen i dag…Jeg tror jeg ser noe på det øverste bildet![]()
Jeg testet også 6dpo, måtte bareVis vedlegget 469402
Røyk på første test idag jeg, 6 dpoalt for tidlig men klarte ikke å lavære. Da er det bare å håpe det kommer to streker innen en uke
![]()
8dpo I dag og vurderer å brenne av en ny test!Haha, det er så unødvendig men trangen blir for storJeg testet også 6dpo, måtte bare8dpo I dag og vurderer å brenne av en ny test!

Negativ 8 dpo her også, men fortsatt tidlig for oss begge!
Åå, men kan skje mye de neste dagene

Men ja.Denne var jo lett å se!Vis vedlegget 469413Vis vedlegget 469414
Dukket opp verdens svakeste strek etter avlesningstiden her, vet jo den er ugyldig og sikkert bare en skygge. Meeen i denne prosessen tar jeg de håpene jeg fårredigerte for å få den frem bedre på nederste bildet.
Jeg skimter egentlig noe, en formørkning der streken skal være, men jeg ser nok streker på alt.8 dpo - ingen symptomer (annet en ‘mensenmage’ ) og blenda test. Håper det blir mer spennende å myse på her inne i dag
Vis vedlegget 469415
Fikk nesten usynlig strek. Men har skjønt fargestoffet deres kan være dårlig, og så trenger man jo ikke få sterk strek på vanlig test 11 dpo? Tok digital med ukesindikator på samme urin fordi jeg ble så stressa, der fikk jeg i alle fall gravid 1-2.Velkommen til ossStjerneklar - 28 - barn nr. 1 - PP 4 (første IVF)- EL 01.09. - IKM 15.09