IKM UKE 37+38

Noen som har vært borti syyyyltynne streker på gtester? Så på testen fra i morges og den fra i går kveld, og begge har en syltynn rosa strek!

Vedlegg

• Screenshot_20250908_103143_Gallery.jpg
    Screenshot_20250908_103143_Gallery.jpg
    153,3 KB · Visninger: 119
Synes bedre her, var utrolig dårlig bilde jeg la ut først. Steken er rosa i virkeligheten.
Sljønner, uansett, når streken kommer etter tidsfristen, er såpass tynn og ligger rett ved siden av der hvor streken skal være (ser ut som den ligger rett til venstre for der hvor teststreken skal komme) skal testen tolkes som negativ :sorry::Heartred Håper du får en ekte strek etter hvert! :)

Sljønner, uansett, når streken kommer etter tidsfristen, er såpass tynn og ligger rett ved siden av der hvor streken skal være (ser ut som den ligger rett til venstre for der hvor teststreken skal komme) skal testen tolkes som negativ :sorry::Heartred Håper du får en ekte strek etter hvert! :)
Takk for svar :Heartred tolket den som negativ jeg også, men synes det var rart samme linja kom på to tester så greit å høre om andre har erfart samme før:D

Sitter på jobb og har bestilt flere tidligtester med klikk og hent. Har jo klart å overbevise meg selv om at jeg er en dag kortere, så bare 9 dpo :angelic: det er jo ingen stress, i det lange løp har det ingenting å si om det går denne prøveperioden eller lenger fram i tid. Allikevel er det SÅ skuffende å se negativ test, og klarer heller ikke la være :banghead: skulle ønske det ikke fantes hjemmetest, at man måtte til lege etter ikm eller noe sånt :hilarious:

Det er akkurat som om jeg får det for meg at jeg kan endre resultatet bare jeg tester nok og rett

Sitter på jobb og har bestilt flere tidligtester med klikk og hent. Har jo klart å overbevise meg selv om at jeg er en dag kortere, så bare 9 dpo :angelic: det er jo ingen stress, i det lange løp har det ingenting å si om det går denne prøveperioden eller lenger fram i tid. Allikevel er det SÅ skuffende å se negativ test, og klarer heller ikke la være :banghead: skulle ønske det ikke fantes hjemmetest, at man måtte til lege etter ikm eller noe sånt :hilarious:

Det er akkurat som om jeg får det for meg at jeg kan endre resultatet bare jeg tester nok og rett
Kjenner meg veldig igjen i dette. Det hadde vært fantastisk om man ikke hadde noe valg og måtte vente til etter ikm :facepalm:

Kjente et stikk i venstre side nå, men er bare 5 DPO. Disse dagene blir lange :hilarious:
Har ingen tidligtester igjen. Lønning er på fredag, så har mål om å ikke kjøpe noe til da. Andre gleder seg til lønningspils og jeg gleder meg til lønningstest :laughing002
Haha mye bedre med test enn pils :hilarious:

Håper det blir masse sterke tester her fremover og gratulerer så mye til dere som allerede har blitt gravide!
Jeg klarer ikke å forholde meg til flere skyggestreker på en stund, så jeg legger denne prøveperioden bak meg og venter på at mensen dukker opp senere i uka.
Og om 14 dager er vi så smått gang med aksjelegging til neste forsøk. Forhåpentligvis er det gullegget som slipper da :smiley-angelic001
@Koalabjørn bare sett meg på TR selv om det enda er noen dager igjen. Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg kommer til å være her denne uka.

Skjønner deg godt! Føler meg helt koko sånn jeg har holdt på. Brukt så mye penger på tester. Krysser fingrene for at streken kommer snart :Heartbigred

Gratulerer! Skal jeg sette deg på "gravid"? :Heartred
Tusen takk :HeartredJo, man kan jo kanskje det. Føles nesten skummelt. Gleder meg til tydeligere streker. Men de rosa jeg har fått kan jo ikke misforstås. Kvalm er jeg også i dag. Flytt meg over du. :)

Håper det blir masse sterke tester her fremover og gratulerer så mye til dere som allerede har blitt gravide!
Jeg klarer ikke å forholde meg til flere skyggestreker på en stund, så jeg legger denne prøveperioden bak meg og venter på at mensen dukker opp senere i uka.
Og om 14 dager er vi så smått gang med aksjelegging til neste forsøk. Forhåpentligvis er det gullegget som slipper da :smiley-angelic001
@Koalabjørn bare sett meg på TR selv om det enda er noen dager igjen. Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg kommer til å være her denne uka.
Får håpe neste PP blir bedre :) Juni og juli er jo supre terminmåneder i forhold til barnehagestart :)

Nå vart det min tur å ikke legge merke til at jeg tog frem graviditets test i stedet for EL test. Oppdaga når æ dyppa den. Etter ca 4 minutt… så ser æ dette. Sku altså bare dobbeltsjekke at LH nivået hadde gått ned. Men nå vet jeg at BP sine tidlige tester er ikke å stole på. :banghead: :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_0461.jpeg
    IMG_0461.jpeg
    1 MB · Visninger: 102
Back
Topp