GratulererTror jeg er gravid jeg.
Temp måling sier jeg er 10 dpo, men da misset jeg en måling. EL testing sier 9 dpo. Vis vedlegget 469254

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererTror jeg er gravid jeg.
Temp måling sier jeg er 10 dpo, men da misset jeg en måling. EL testing sier 9 dpo. Vis vedlegget 469254

Og ja, vet resultatet ikke er gyldig så sent etterpå. Den tynne streken på testen i går kom etter en liten halvtime, den i dag kom etter en time!Noen som har vært borti syyyyltynne streker på gtester? Så på testen fra i morges og den fra i går kveld, og begge har en syltynn rosa strek!
Gratulerer! Skal jeg sette deg på "gravid"?Tror jeg er gravid jeg.

Synes bedre her, var utrolig dårlig bilde jeg la ut først. Steken er rosa i virkeligheten.Noen som har vært borti syyyyltynne streker på gtester? Så på testen fra i morges og den fra i går kveld, og begge har en syltynn rosa strek!
Det tror jaggu meg jeg også! Gratulerer!!Tror jeg er gravid jeg.

Det er evaporasjonslinje og ikke en gyldig strekOg ja, vet resultatet ikke er gyldig så sent etterpå. Den tynne streken på testen i går kom etter en liten halvtime, den i dag kom etter en time!
Sljønner, uansett, når streken kommer etter tidsfristen, er såpass tynn og ligger rett ved siden av der hvor streken skal være (ser ut som den ligger rett til venstre for der hvor teststreken skal komme) skal testen tolkes som negativSynes bedre her, var utrolig dårlig bilde jeg la ut først. Steken er rosa i virkeligheten.

Håper du får en ekte strek etter hvert! Takk for svarSljønner, uansett, når streken kommer etter tidsfristen, er såpass tynn og ligger rett ved siden av der hvor streken skal være (ser ut som den ligger rett til venstre for der hvor teststreken skal komme) skal testen tolkes som negativHåper du får en ekte strek etter hvert!
![]()
tolket den som negativ jeg også, men synes det var rart samme linja kom på to tester så greit å høre om andre har erfart samme før
det er jo ingen stress, i det lange løp har det ingenting å si om det går denne prøveperioden eller lenger fram i tid. Allikevel er det SÅ skuffende å se negativ test, og klarer heller ikke la være
skulle ønske det ikke fantes hjemmetest, at man måtte til lege etter ikm eller noe sånt 
Kjenner meg veldig igjen i dette. Det hadde vært fantastisk om man ikke hadde noe valg og måtte vente til etter ikmSitter på jobb og har bestilt flere tidligtester med klikk og hent. Har jo klart å overbevise meg selv om at jeg er en dag kortere, så bare 9 dpodet er jo ingen stress, i det lange løp har det ingenting å si om det går denne prøveperioden eller lenger fram i tid. Allikevel er det SÅ skuffende å se negativ test, og klarer heller ikke la være
skulle ønske det ikke fantes hjemmetest, at man måtte til lege etter ikm eller noe sånt
Det er akkurat som om jeg får det for meg at jeg kan endre resultatet bare jeg tester nok og rett

Haha mye bedre med test enn pilsKjente et stikk i venstre side nå, men er bare 5 DPO. Disse dagene blir lange
Har ingen tidligtester igjen. Lønning er på fredag, så har mål om å ikke kjøpe noe til da. Andre gleder seg til lønningspils og jeg gleder meg til lønningstest![]()

Skjønner deg godt! Føler meg helt koko sånn jeg har holdt på. Brukt så mye penger på tester. Krysser fingrene for at streken kommer snartSitter på jobb og har bestilt flere tidligtester med klikk og hent. Har jo klart å overbevise meg selv om at jeg er en dag kortere, så bare 9 dpodet er jo ingen stress, i det lange løp har det ingenting å si om det går denne prøveperioden eller lenger fram i tid. Allikevel er det SÅ skuffende å se negativ test, og klarer heller ikke la være
Det er akkurat som om jeg får det for meg at jeg kan endre resultatet bare jeg tester nok og rett

Tusen takkGratulerer! Skal jeg sette deg på "gravid"?![]()
Jo, man kan jo kanskje det. Føles nesten skummelt. Gleder meg til tydeligere streker. Men de rosa jeg har fått kan jo ikke misforstås. Kvalm er jeg også i dag. Flytt meg over du. Får håpe neste PP blir bedreHåper det blir masse sterke tester her fremover og gratulerer så mye til dere som allerede har blitt gravide!
Jeg klarer ikke å forholde meg til flere skyggestreker på en stund, så jeg legger denne prøveperioden bak meg og venter på at mensen dukker opp senere i uka.
Og om 14 dager er vi så smått gang med aksjelegging til neste forsøk. Forhåpentligvis er det gullegget som slipper da
@Koalabjørn bare sett meg på TR selv om det enda er noen dager igjen. Jeg er ikke sikker på hvor mye jeg kommer til å være her denne uka.