IKM UKE 37+38

Okeeei, nå skjønner jeg ingenting. Skulle ta en el test ikveld for å se at de går ned, men åpnet med uhell en graviditetstest! Tok den også bare fordi den var åpnet.

Vil ikke få opp noen forhåpninger her, men :confused004
Så spennende. Hvor mange dpo?

Okey, men da er det jo testen i avlesingsvinduet som gjelder, du er sikkert bare veldig tidlig? Jeg hadde noen sånne på makesure forrige pp. endte med en kjemisk, men det var utslag på hcg, og streken forsvant, men den ble tydeligere dagen etter og holdt seg etter avlesningstiden:happy: skal du teste på nytt i morgen?
Tok bp staver også på forskjellig urin. Og der er streker på alle av ymse kvalitet. Kjenner jeg ikke orker bp flere ganger nu. Nei jeg tror ikke jeg er gravid. Prøvd 10mnd nu uten resultat. Ser du eller noen andre som ser? ?

Vedlegg

• IMG_3931.jpeg
    IMG_3931.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 55
  • IMG_3932.jpeg
    IMG_3932.jpeg
    205,5 KB · Visninger: 55
Tok bp staver også på forskjellig urin. Og der er streker på alle av ymse kvalitet. Kjenner jeg ikke orker bp flere ganger nu. Nei jeg tror ikke jeg er gravid. Prøvd 10mnd nu uten resultat. Ser du eller noen andre som ser? ?
De stavene slo ikke ut på meg, men BP strimmel slo ut. Nå er jeg 17+6 :)

Ja jeg ser de godt! Håper sånn at dette er en babystrek for deg :Heartpink

Håper de blir sterkere de neste dagene :happy093
Jeg ser jo også noe på den vanlige også jeg da, og de pleier ikke jeg å få skygge på så må si det er lovende! Jeg er mer i stuss på at du får nesten like sterk skygge/strek på tidlig som vanlig :think005 (selv om jeg har lest at noen har erfart at tidligtesten og vanlig slår ut nesten samtidig).
Her er det uansett håp om spire! :smiley-angelic001:Heartred

Å herremin! Så utrolig… forvirrende og spennende!! Den streken VAR jo skikkelig rosa også!! Når hadde du el sist før du forventet denne el her? Og hvordan var forrige syklus egt? :smiley-ashamed004:hilarious:
Usikker på når jeg hadde el forrige syklus, jeg trodde rundt cd14! Hele syklusen var på 41 dager :hilarious: tok forsåvidt en test for en ukes tid siden bare for å sjekke, og den var klinkende negativ!

Jeg ser jo også noe på den vanlige også jeg da, og de pleier ikke jeg å få skygge på så må si det er lovende! Jeg er mer i stuss på at du får nesten like sterk skygge/strek på tidlig som vanlig :think005 (selv om jeg har lest at noen har erfart at tidligtesten og vanlig slår ut nesten samtidig).
Blir spennende å se om den utvikler seg :HeartpinkLegger ved samme test etter at den tørka ut, man blir helt testgal når man skimter den minste lille skyggen, får bare håpe og krysse fingra :smiley-bounce022
IMG_0846.jpeg

Håper det blir en spire, nå har hun prøvd så lenge :Heartred:smiley-angelic001

Back
Topp