IKM UKE 37+38

Prøvde med strimletesten til bp. Helt negativ. Så er nok stav testene som er dårlige. Kjøper ikke de igjen.
Jeg har faktisk fått utslag på bp testene 2dpo :grumpy: Men tror det var et par stk i den pakken (5pk) som var dårlige, har ikke fått falske positive siden. Det var også tidlit testene på strimmel ☺️

Det der er jo en strek! Pleie du å få skygge da? Og hvilket merke er det?
Dette er vidi pharma sine tidligtester.. har ikke brukt de før så vet ikke hvor pålitelige de er..
får skygger (streker!) på bp og ms sine tidligtester så kjøpte ikke inn disse nå. Planen var å bare teste med 25 strimler, men klarte ikke holde meg :hilarious:

Så spennende det er i gruppa om dagen :smiley-bounce022
Jeg fikk en helt hau med slim nå, aldri opplevd i dpo land annet en rett før tr.
Får jo knapt elslim når el er liksom.
Var liksom ikke helt eggehvite heller.
Har dere opplevd det før?
Masse utflod i dpo tiden er et positivt tegn for meg, er normalt skikkelig inntørka før mens :hilarious:

Så spennende det er i gruppa om dagen :smiley-bounce022
Jeg fikk en helt hau med slim nå, aldri opplevd i dpo land annet en rett før tr.
Får jo knapt elslim når el er liksom.
Var liksom ikke helt eggehvite heller.
Har dere opplevd det før?
Fikk samme denne runden, rundt 3-4 dpo fikk jeg store mengder slim, pleier ikke å få det, og har også lite elslim. Lurte på om det kunne være all sæden fra dagene før som plutselig kom ut igjen :laughing002

Dette er vidi pharma sine tidligtester.. har ikke brukt de før så vet ikke hvor pålitelige de er..
får skygger (streker!) på bp og ms sine tidligtester så kjøpte ikke inn disse nå. Planen var å bare teste med 25 strimler, men klarte ikke holde meg :hilarious:
Hmm,jeg har ikke så mye erfaring med de. Blir spennende å følge med de neste dagene da! Hvilken dpo idag?

Såg du den jeg la ut? Teststreken er ikke nær kontrollstreken, men den er nærmere hullet..
Ja jeg så. Vanskelig å tyde, men jeg ville ikke tenkt det var streken.

IMG_5882.jpeg

7 eller 8 dpo. Ingen strek ennå. Kan kanskje skimte skygge om jeg legger godviljen til :profileright

Hadde en nesten LH topp et par dager ette Lh peak så jeg regner el som en dag senere, men kan være to dager senere også.. så 10 dpo (kanskje 9)
Okey, føler ofte testene ser sånn ut så tidlig, jeg hadde nok kjøpt cb tidlig digital og testet på nytt i morgen, føler de er de eneste jeg kan stole på om dagen :cat:

Okey, føler ofte testene ser sånn ut så tidlig, jeg hadde nok kjøpt cb tidlig digital og testet på nytt i morgen, føler de er de eneste jeg kan stole på om dagen :cat:
Ja, Ikkesant. Løper ned på apoteket nå og røsker med meg det de har :)
Sist graviditet hadde jeg en veldig tydelig positiv bp tidligtest 10-11 dpo, men det var i 2019 før testene ble så dårlige :)

Masse utflod er jo et bra tegn! Men ja, vanskelig å skille sperm fra utflod. Jeg tar det på lukta :hilarious:
Omg takk! Jeg hadde tenkt til å skrive det her om dagen. Syns det er skikkelig vanskelig rundt el spesielt å skille el slim og spermrester!

Back
Topp