IKM UKE 37+38

Ble denne gruppa på meg.

Cloudy12 - 34 - B3 - PP2 - EL 02/09 - IKM 14/9

Positiv eggl. Test formiddag 02/09. «Soldater» ble lagt inn den dagen. :happy::hilarious:
Ellers mye stikk, trykk og murringer.

Følger ikke med noe særlig på kroppstemperatur. Ser det er flere som gjør det. Men får se evt. senere om det kan bli aktuelt.

Er jeg DPO 1 idag når jeg hadde positiv el test i går? Eller dpo 0?

Ble denne gruppa på meg.

Positiv eggl. Test formiddag 02/09. «Soldater» ble lagt inn den dagen. :happy::hilarious:

Følger ikke med noe særlig på kroppstemperatur. Ser det er flere som gjør det. Men får se evt. senere om det kan bli aktuelt.

DPO 1 :)

Ble denne gruppa på meg.

Om du hadde positiv eltest i går har du sannsynligvis el i dag og er 1 dpo i morgen :)
Velkommen!

Kan du forklare? Jeg hadde også positiv i går (kveld). Er ikke eggløsning da i dag og 1DPO i morgen da? Første gang jeg prøver slike tester og det er litt forvirrende :laughing002
Det er litt forksjellig fra person til person og syklus til syklus. For min del slipper egget nesten alltid 12 timer etter positiv test.( Jeg kjenner det godt og bekrefter med temp). Men det kan skje mellom 12-36 timer etter pos test. :love017

9 dpo
Ganske sikker på at alt før dette har vært skyggestreker nå hehe. Må så mye på do I dag at jeg får aldri tatt en skikkelig test, og har jo ingen flere tidligtester lengre annet enn en clearblue ultratidlig digital som jeg sparer litt på :smiley-ashamed004 Synes iallfall testen jeg tok i dag var blenda, men får aldri spart i 2 timer i dag liksom

Men tenker at dersom det var en implantasjonsblødning jeg hadde 6 dpo kveld, så burde jeg teste positivt på normal test i løpet av dagen eller iallfall i morgen tidlig?

20250903_113149.jpg

Da kom innkallingen til lapraskopi... 10 november. Håpte det sku bli mye tidligere men da får jeg bare krysse alt som kan for at det klaffer før 10 november da :nailbiting:

Min plan nå er å vente med test til søndag. Da er jeg 9 dpo, og tenkte jeg skulle kjøre rett på med en digital tidligtest (de der nye fra ClearBlue). Har sett masse på TikTok av at de slår ut samtidig som svaaaak strimmel. Har fått positiv digital ukesindikator ved 10 og 11 dpo tidligere, så kanskje det funker

Får se om jeg overholder planen da, eller om jeg begynner å teste mye tidligere :banghead:

Min plan nå er å vente med test til søndag. Da er jeg 9 dpo, og tenkte jeg skulle kjøre rett på med en digital tidligtest (de der nye fra ClearBlue). Har sett masse på TikTok av at de slår ut samtidig som svaaaak strimmel. Har fått positiv digital ukesindikator ved 10 og 11 dpo tidligere, så kanskje det funker

Får se om jeg overholder planen da, eller om jeg begynner å teste mye tidligere :banghead:
Det er jo egentlig det de ultra tidligere digitale er til for :) Min slo ut på kjempe svak strek på tidligtest sist :)

Det er litt forksjellig fra person til person og syklus til syklus. For min del slipper egget nesten alltid 12 timer etter positiv test.( Jeg kjenner det godt og bekrefter med temp). Men det kan skje mellom 12-36 timer etter pos test. :love017
Ahh skjønner! Temping er vel tingen om man skal være helt sikker da :)

Livet med PCOS… CD 18 og ingen EL enda :hilarious: Men LH har vist veldig høyt opp og ned lenge nå. Begynte miste håpet, og følte at det blir aldri å komme. Æ tok til og med ikke EL i dag rett etter æ våkne. Men etter jobb så kom æ på at æ hadde litt eggehvite utflod, så tenkte ja vel, æ tar en test. NÅ begynner det komme! Plus mer og mer eggehvite utflod :smiley-bounce012
Mannen jobber selvfølgelig kvelder denne uka, men æ skal prøve holde meg våken :hilarious:

Håper æ er snart i DPO land og :love017

Vedlegg

• IMG_0023.png
    IMG_0023.png
    820,4 KB · Visninger: 29
  • IMG_0024.png
    IMG_0024.png
    858,6 KB · Visninger: 32
Jeg er i India på reise med jobben og våkna i natt kl. 03 og var kvalm, hadde magekramper og diarre :sad015 Klokka er nå 19.28 og jeg er fortsatt ikke bra:(

Jeg er 6DPO, så håper ikke at det har noe å si i forhold til festning:(

9 dpo
Ganske sikker på at alt før dette har vært skyggestreker nå hehe. Må så mye på do I dag at jeg får aldri tatt en skikkelig test, og har jo ingen flere tidligtester lengre annet enn en clearblue ultratidlig digital som jeg sparer litt på :smiley-ashamed004 Synes iallfall testen jeg tok i dag var blenda, men får aldri spart i 2 timer i dag liksom

Men tenker at dersom det var en implantasjonsblødning jeg hadde 6 dpo kveld, så burde jeg teste positivt på normal test i løpet av dagen eller iallfall i morgen tidlig?

Vis vedlegget 468850
Men her er det jo strek? Så det har jo slått ut på normal test? For dette er jo ikke tidligtest vel?

9 dpo

Vis vedlegget 468850
Jeg ser fortsatt strek!! :love7

Jeg er i India på reise med jobben og våkna i natt kl. 03 og var kvalm, hadde magekramper og diarre :sad015 Klokka er nå 19.28 og jeg er fortsatt ikke bra:(

Jeg er 6DPO, så håper ikke at det har noe å si i forhold til festning:(
Ååå samme som meg forrige uke. Hadde skikkelig matforgiftning. Bare passet på å få i meg masse væske og elektrolytter og sånt slik at jeg fikk vannet tilbake med en gang :)

Hæ? Er jeg blitt komplett blind? For jeg ser tydelig en strek uten å zoome en gang :wideyed:
9 dpo

Vis vedlegget 468850
Jeg ser og strek på den

Back
Topp