IKM UKE 37+38

Fremdeles ikke positiv eggløsningstest her, men igår hadde jeg masse eggløsningssmerter og slim, og idag er temperaturen opp 0.3, så jeg mistenker jo at det skjedde igår. Føler jeg aldri får sånne skikkelig tydelige positive på lh-tester, men jeg har jo fått bekreftet eggløsning med blodprøve flere ganger, så jeg vet jo at det skjer i hvert fall innimellom. Ikke lett dette her altså, blir jo helt tullerusk :smiley-ashamed004

IMG_7839.jpeg

Snakk om sola, ikke helt positiv enda men i løpet av dagen regner jeg med :angel8

Jeg er i så sinnsykt dårlig humør i dag. Har bare vært en drittdag uten at noe spesielt egentlig har skjedd. Har bare lyst å være alene og være sur (og egentlig til å drikke meg full, men det orker jeg ikke uansett :dead:) Jeg har vært støl eller øm i høyre lyske i dag og så googler jeg at det kan være tegn på implantasjon, men så er det jo det at jeg bare 5 dpo, så det er jo en dag eller to for tidlig :banghead: er så lei av å kjenne etter om jeg har noen symptomer og bruke hjernekapasitet på å prøve å tolke det, når det uansett er altfor tidlig til å få symptomer.
Også blir jeg litt nedslått av disse skyggene som jeg synes det er mye av for tiden. Det gjør at det er vanskelig å glede seg til å teste, for om man får en svak strek så kan det like godt være en skygge. Argh, dagens utblåsning. :arghh:
Det blir nok bedre i morgen :smiley-angelic001
Klemmer til deg :Heartred

Det var derfor jeg hadde ambisjoner om å ikke teste så tidlig denne runden, men jeg klarer ikke la være.. jeg tester ikke med tidligtester denne runden, kun 25 tester og da er det mindre skygger, men de slår ut en da eller to senere enn tidligtestene så egentlig meningsløst å teste med det mellom 6 og 8 dpo :hilarious: men gjør jeg det allikevel? Jada, selvfølgelig! :laughing002

God morgen! Viljestyrke lenge leve. 7dpo og vanlig test. Satt på hodelykta på det ene bilde for å få maks lys slik at kameraet ikke lager piksler og liksomstreker :hilarious:
Hva kan man forvente 7dpo på vanlige tester liksom :laughing002

Vedlegg

• IMG_1530.jpeg
    IMG_1530.jpeg
    132,5 KB · Visninger: 47
  • IMG_1532.jpeg
    IMG_1532.jpeg
    193,8 KB · Visninger: 49
Klemmer til deg :Heartred

Det var derfor jeg hadde ambisjoner om å ikke teste så tidlig denne runden, men jeg klarer ikke la være.. jeg tester ikke med tidligtester denne runden, kun 25 tester og da er det mindre skygger, men de slår ut en da eller to senere enn tidligtestene så egentlig meningsløst å teste med det mellom 6 og 8 dpo :hilarious: men gjør jeg det allikevel? Jada, selvfølgelig! :laughing002
Takk :Heartred
Jeg var så fornøyd med å la tisse rett i do i dag tidlig. Men nå har sambo og barn dratt og jeg er alene og jeg skjønner at jeg har valget mellom å tenke på om jeg skal svi av en test helt unødvendig hele arbeidsdagen eller om jeg bare gjøre det og forhåpentligvis få det ut av systemet. Jeg vet hva jeg kommer til å ende med :hilarious:

1dpo (håper jeg)

Jeg gikk rett i kjelleren i dag tidlig. Forventet tempstigning for ut i fra el tester og smerter så skulle egget løsna i går. Men absolutt ingen temp stigning. Så da begynte jeg å tenke at det var en "falsk eggløsning". Men så kom jeg på at jeg måtte ta 1gram paracet sent i går kveld fordi jeg hadde veldig hodepine. Så det er sikkert derfor tempen ikke steg! Håper jeg ihvertfall. Noen med erfaringer med Paracet og temping?
Har ikke erfaring med Paracet, men tipper du hadde el altså, det kan ta et par dager å få tempøkning! :) (Se f.eks. min graf postet over her, er helt på bærtur:hilarious:)

Takk :Heartred
Jeg var så fornøyd med å la tisse rett i do i dag tidlig. Men nå har sambo og barn dratt og jeg er alene og jeg skjønner at jeg har valget mellom å tenke på om jeg skal svi av en test helt unødvendig hele arbeidsdagen eller om jeg bare gjøre det og forhåpentligvis få det ut av systemet. Jeg vet hva jeg kommer til å ende med :hilarious:
Som jeg skulle sagt det selv!
.. Bare tenk hvor fornøyd du blir i morgen av å ha ventet :Heartred

PP5/CD24/9dpo(Ladycomp'n&CB-monitoren eller 10dpo(FF):

Har ingen symptomer, og negative tester, så har egentlig gitt opp denne PP :angelic: Så er innstilt på en ny PP, så er det bare å vente ei uke på TR, da:laughing002

Det går egentlig greit, har masse å gjøre✨️ Mangler bare 8 pakker, så er jeg ferdig med pakke kalenderen til kidsa:santa

Ser så fram til å begynne å julepynte huset og hagen, under 2 mnd til:rendeer Har handlet inn litt ny julepynt til treet: De hvite duene fra alene hjemme, skjønnheten og udyret pynt som mrs potts, tekoppen, lumiere(lysestaken) og clochsworth(klokken). Litt Julekuler fra Disney med Bambi, tussi, Ole Brumm, nasse nøff og Dumbo:greet008 Er egentlig ikke mer plass på treet, men:laughing025 Er nå den beste tiden på året begynner:smiley-bounce012

Eldstegutten vår(nr 3) blir 13 år imorgen, så skal lage ostekake etterpå, og pynte stua ikveld:cool05:gen014:dance011:talk017
Har ryddet, vasket 2 maskiner med tøy, støvsugd huset, lagt sammen tøy og fått av gårde alle sammen til skole og barnehage(ikke mini, da). Skal straks av gårde og forhåndsstemme til valget også shoppe litt. Så hente gutten på skolen 11.55, da er han ferdig for dagen... og såååånn går nå dagan:laughing002

20250903_083226.jpg

Screenshot_20250903_075534_FF App.jpg

PP5/CD24/9dpo(Ladycomp'n&CB-monitoren eller 10dpo(FF):

Har ingen symptomer, og negative tester, så har egentlig gitt opp denne PP :angelic: Så er innstilt på en ny PP, så er det bare å vente ei uke på TR, da:laughing002

Det går egentlig greit, har masse å gjøre✨️ Mangler bare 8 pakker, så er jeg ferdig med pakke kalenderen til kidsa:santa

Ser så fram til å begynne å julepynte huset og hagen, under 2 mnd til:rendeer Har handlet inn litt ny julepynt til treet: De hvite duene fra alene hjemme, skjønnheten og udyret pynt som mrs potts, tekoppen, lumiere(lysestaken) og clochsworth(klokken). Litt Julekuler fra Disney med Bambi, tussi, Ole Brumm, nasse nøff og Dumbo:greet008 Er egentlig ikke mer plass på treet, men:laughing025 Er nå den beste tiden på året begynner:smiley-bounce012

Eldstegutten vår(nr 3) blir 13 år imorgen, så skal lage ostekake etterpå, og pynte stua ikveld:cool05:gen014:dance011:talk017
Har ryddet, vasket 2 maskiner med tøy, støvsugd huset, lagt sammen tøy og fått av gårde alle sammen til skole og barnehage(ikke mini, da). Skal straks av gårde og forhåndsstemme til valget også shoppe litt. Så hente gutten på skolen 11.55, da er han ferdig for dagen... og såååånn går nå dagan:laughing002

20250903_083226.jpg

Screenshot_20250903_075534_FF App.jpg

Skal si du står på! :love7 :woot: Greit å ha unna det som kan gjøres før graviditeten sitter, ikkesant? Har ikke du slitt med hyperemisis?

Har vært i grenseland til det selv, men det hjalp ganske greit med maksdose xonvea. Annenhvert svangerskap har vært ille med kvalmen, så håper jeg slipper så mye neste gang (om vi får det til..)

Eggløsningstester fra i går kveld og i dag. Så da har jeg vel eggløsning i dag? CD13
1000010108.jpg

1000010112.jpg

Skikkelig eggløsningsmerter, og har hatt masse slim i tre dager. Mye mer enn jeg har hatt før. Fikk mild UVI etter akselegging på søndag, men den har gitt seg sånn passe så skal prøve å hoppe i høyet i kveld! Har til og med avlyst en avtale :wacky:

Vedlegg

• 1000010112.jpg
    1000010112.jpg
    79,9 KB · Visninger: 20
  • 1000010108.jpg
    1000010108.jpg
    120 KB · Visninger: 21
  • 1000010112.jpg
    1000010112.jpg
    79,9 KB · Visninger: 19
  • 1000010108.jpg
    1000010108.jpg
    120 KB · Visninger: 17
Eggløsningstester fra i går kveld og i dag. Så da har jeg vel eggløsning i dag? CD13
Vis vedlegget 468831
Vis vedlegget 468832
Skikkelig eggløsningsmerter, og har hatt masse slim i tre dager. Mye mer enn jeg har hatt før. Fikk mild UVI etter akselegging på søndag, men den har gitt seg sånn passe så skal prøve å hoppe i høyet i kveld! Har til og med avlyst en avtale :wacky:
Nå kjenner jeg murringen har begynt i tillegg til typisk EL-slim. Fortsatt negative tester, men streken er litt sterkere i dag. Føler at det nærmer seg ganske nå :)
Herlig!! Siste innspurt i høyet! :dance018 :joyful:

Back
Topp