Pippimor19
Glad i forumet
Kos deg masse i kveld! Jeg ville spist og kost meg som vanlig, hvem vet, kan bli lenge til neste gang!Hehe ja, vet det. Ser bare skygger enda tror jeg, men spennende å følge med på andres testing uansettHadde masse skygger med bp sine, så har droppet de helt nå. Hadde veldig dårlig urin på morningen i dag da, så håper jo at det skal dukke opp en strek når som helst
Bare har måttet for mye på do de siste timene til at jeg har fått noe jeg kan teste på, og nå skal vi straks og besøke en Zoo, så da blir neste test på kvelden i stedet. Men sparer penger når jeg ikke får testet så mye da
Vi skal feire bursdagen min i kveld og grille, så håper jo at dersom det skulle vært en strek, at den blir litt mer synlig og kan slå ut på ultratidlig digital før det. Hvis ikke blir det nok ikke gjennomstekt kjøtt i kveld tenker jeg![]()
Forstår at mange ønsker å være ekstra påpasselige i dpo-land altså, hvert fall om man har mange pp bak seg

Håper det kommer en ekte strek snart!

) Jeg har vært støl eller øm i høyre lyske i dag og så googler jeg at det kan være tegn på implantasjon, men så er det jo det at jeg bare 5 dpo, så det er jo en dag eller to for tidlig
er så lei av å kjenne etter om jeg har noen symptomer og bruke hjernekapasitet på å prøve å tolke det, når det uansett er altfor tidlig til å få symptomer.