IKM uke 37 2019

Negativ test 10 dpo (tidligtest). Da tror jeg håper er ute for meg gitt..

Har absolutt ikke troa lenger denne pp, de mest typiske gravidsymptomene for min del er helt borte, og fikk bekreftet det med en blendatest i dag morges. Men i gårkveld begynte også mensmurringene, og jeg forståår virkelig ikke hvorfor :smiley-ashamed008:smiley-angry016

Blenda tidligtest her også på 10 dpo. Det er så kjipt siden kroppen har sendt så mange signaler den siste uka. Jeg begynte virkelig å tro at denne gangen gikk det... Huff slagene blir hardere og hardere for hver gang....

11 dpo eller 8/9? Ingen tester i hus:yuck: Føler meg gravid, men kroppen kan lure meg skikkeligt:wtf::p Ønsker dere som har fått tr, lykke til neste pp, er da det er meningen:p

:shy::wideyed::bored:

Vedlegg

• 20190908_102332.jpg
    20190908_102332.jpg
    31 KB · Visninger: 127
Det må være babystrek ja!!:D
Herregud jeg håper det er sant! Og jeg håper så inderlig den sitter nå, mistet 2 ganger i tidlig sa og jeg er så redd det skal skje igjen.. men da fikk jeg ikke positiv før like etter ikm, nå er jeg 11 dpo så jeg håper det kan være et godt tegn :rolleyes:

Ca 7/8 dpo idag. Prøvd å ikke stresse denne pp'n. Ingen symptomer. Kjenner jeg tar det som det kommer men blir nok skuffet om TR dukker opp neste uke:hilarious: Tror jeg blir å ta en tidlig test onsdag/torsdag:)

TR på meg 7/9 (alt for tidlig) da jeg sto i garderoben på badeland. Hahahaha...

Tante rød her også. Kommet for fullt i dag. Utredning begynner i morgen, så det blir spennende (om man skal se positivt på det) :)
Lykke til med utredning! Veldig spennende, men deilig å få det unnagjort uansett hvilke svar man måtte få.

Lykke til med utredning! Veldig spennende, men deilig å få det unnagjort uansett hvilke svar man måtte få.

Ja, veldig deilig med svar. Og tror jo jeg har PCO(S) eller noe annet som gjør at eggløsningen er så ustabil og lutealfasen så kort, så tror jeg kommer til å ta «dårlige» nyheter bra. For det er bare en bekreftelse på det jeg allerede har trodd ☺️

Hvordan beregner dere dpo, fra positiv eggløsnings test? For om jeg skulle beregnet det fra en syklus på 28 dager er jeg 11 dpo, men fra positiv eggløsningstest er jeg 9 dpo. Hva bli mest riktig å bruke ?

Hvordan beregner dere dpo, fra positiv eggløsnings test? For om jeg skulle beregnet det fra en syklus på 28 dager er jeg 11 dpo, men fra positiv eggløsningstest er jeg 9 dpo. Hva bli mest riktig å bruke ?

Jeg tar fra to dager etter positiv test. Tenker egget faller dagen etter positivt test, og 1 DPO bli dagen etter egget faller igjen

Ja, veldig deilig med svar. Og tror jo jeg har PCO(S) eller noe annet som gjør at eggløsningen er så ustabil og lutealfasen så kort, så tror jeg kommer til å ta «dårlige» nyheter bra. For det er bare en bekreftelse på det jeg allerede har trodd ☺️
Håper dere finner ut av det og evt får hjelp :)

Back
Topp