Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den siste streken ser jeg godtVis vedlegget 307463
Fra 6 dpo til 9 dpo. La det bli økning i morgon og. Krysses det som kan
Vis vedlegget 307463
Fra 6 dpo til 9 dpo. La det bli økning i morgon og. Krysses det som kan
Håper håperDen siste streken ser jeg godtKrysser alt!
Får håpe det går vegen no daOi, spennande!!
Tok test i dag 10 dpo og skimtet noe men når eg tok bilde så va det vekke. Har ikkje store forhåpningene egentlig. Men ser dere noe?
)
Nei ser meg blind på dessa testaneSer kaanskje noe svakt, klarer ikke å si det sikkert![]()
Skimter. Håper håper. Kjekt når testoman slår tilVis vedlegget 307498 Tror jeg våger å si at den er sterkere enn i går, men er på jobb (tok den med for å kunne følge med ila. Første timen, hjeeeelpe meg jeg føler meg gaal)
Men håperhåperhåper så inderlig at øynene og håpet og ønsket mitt ikke lurer meg trill rundt igjen![]()
Jeg jobber godt med meg selv med å ikke reise inn på apoteket og kjøpe tester. Det er jo bare bortkastet penger å drive å teste så tidlig, når jeg bare kan vente noen dager førstFår bestille inn en liten haug billigtester til neste PP isteden. De andre har jeg fått positivt ganske tidlig, og helt blenda igår så jeg skal sette opp mye å gjøre idag for å forhindre meg selv å dra til apoteket
![]()