IKM uke 37 2019

Spennende å følge med på strekene her inne nå! Rar syklus uten eggløsning (tror jeg) for meg, og nå virker det som om TR dukker opp noen dager før forventet.:confused: Ser ut som om det blir en pausemåned til på oss før vi går i gang med IVF i oktober.

Fra hvilken DPO kan man få positiv test? :confused005
I følge Clearblue på nett, kan jeg ta tidlig g-test på mandag, da er jeg 12 DPO.

Ingen endring på noen som jeg kan se

Vedlegg

• 2019-09-06 20.37.00.jpg
    2019-09-06 20.37.00.jpg
    33,5 KB · Visninger: 106
Krysser:sign17 er ganske ny her! Men lykke til alle sammen:)
Jeg skal definitivt drikke mindre kaffe og stresse mindre skjønner ikke så mye av forkortelsene her men skal prøve å sette meg inn i det:knegg:

Last edited:
Blenda test 9 DPO her, så tar meg en forsiktig fest i kveld:)

Blenda test 9dpo her også i dag... det er jo fortsatt tidlig, men jeg kjenner jo at håper svinner hen allikevel :(

Snakk om at hodet ikke er på plass etter en våken natt pga tannfrebrudd, tenkte jeg skulle ta en test nå på morgenen, men rekker å helle ut urinen føre jeg fikk testet :laughing001

Tok test i dag 10 dpo og skimtet noe men når eg tok bilde så va det vekke. Har ikkje store forhåpningene egentlig. Men ser dere noe?

Vedlegg

• IMG_20190907_074155.jpg
    IMG_20190907_074155.jpg
    23,4 KB · Visninger: 88
  • IMG_20190907_074153.jpg
    IMG_20190907_074153.jpg
    24,6 KB · Visninger: 87
2355B782-F610-461E-9AA1-B8442B032497.jpeg
Tror jeg våger å si at den er sterkere enn i går, men er på jobb (tok den med for å kunne følge med ila. Første timen, hjeeeelpe meg jeg føler meg gaal :laughing021)
Men håperhåperhåper så inderlig at øynene og håpet og ønsket mitt ikke lurer meg trill rundt igjen :smiley-angelic001

Testet helt blenda i dag 9 dpo på CB early detection. Så da skal jo håpet være helt ute, og det er bare å kvinne seg opp til ny pp. Håper på fine streker hos dere andre de neste dagene! :-)

Jeg jobber godt med meg selv med å ikke reise inn på apoteket og kjøpe tester. Det er jo bare bortkastet penger å drive å teste så tidlig, når jeg bare kan vente noen dager først :p Får bestille inn en liten haug billigtester til neste PP isteden. De andre har jeg fått positivt ganske tidlig, og helt blenda igår så jeg skal sette opp mye å gjøre idag for å forhindre meg selv å dra til apoteket :P

Jeg jobber godt med meg selv med å ikke reise inn på apoteket og kjøpe tester. Det er jo bare bortkastet penger å drive å teste så tidlig, når jeg bare kan vente noen dager først :p Får bestille inn en liten haug billigtester til neste PP isteden. De andre har jeg fått positivt ganske tidlig, og helt blenda igår så jeg skal sette opp mye å gjøre idag for å forhindre meg selv å dra til apoteket :p

Høres ut som en god plan :-) Bestilte selv nettopp en haug med strimmeltester fra babyplan. Grøsser litt av å tenke på hvor mye penger jeg har brukt på clearblue dette året:bored:

Back
Topp