IKM uke 37 2019

Jeg har også vært skikkelig kald denne PP-en. Ca. 4 DPO lå jeg med klær på under dyna og hadde gåsehud og stive nipler, og mannen min syntes temperaturen var helt grei. Kan jo også være er symptom på at høsten har kommet... :)
Det har eg og tro på. Eg har også vært veldig kald spesielt den siste uka. Fryse i 27 grader men så har eg fibromyalgi da, og de som har det fryser lettere.

Hadde ein liten blødning i forgårs kveld, og i dag fekk eg denne. Bilde tatt vel ein time etter testing, men krysstreken kom svaaaakt til syne etter rundt 3 min. Er det skyggestrek eller ekte, trur de?
Trur eg er 10 dpo i dag, litt usikker. Har ikkje fått att mensen etter ma for vel fire veker sidan.
Wow ser strek :)

A026F65E-868D-41EC-9BCC-1802A67EE698.jpeg

5 min
A1B3734A-0329-42E0-8C11-50D48114182E.jpeg

9 min
2A95D6C1-920D-4A20-A007-89D16ED49839.jpeg

12 min
Er det håp ? Har svake såre bryst men har ikkje murringer i dåsi. Liker ikkje

Negativ test i dag med clearblue early. 8 dpo. Ble lei meg. :-( Kjenner ingenting. Så regner med at det ikke gikk denne gangen heller.

Er bare 7-8 DPO i dag, men har egentlig mistet håpet allerede. Blendahvite tester, bare innbilte symptomer.
Blæh.

Akkurat i det jeg åpnet testen tenkte jeg at det var galskap å teste i dag (7dpo, mulig bare 6). Jaja blenda som forventa. NÅ skal jeg vente til mandag med å ta neste).
Samme her. Helt blenda, fant en siste i pakken på badet, så tenker jeg venter til IKM. Kommer den ikke som app'n mener, da kjøper jeg en test og ser. Men alt kjennes normalt ut, og med de andre har jeg "kjent" jeg var gravid da tegna kom tidlig.
Er nok litt bortskjemt. De andre 3 er laget på første forsøk, denne må vi kanskje jobbe litt mer for.

Den er for lav. 36,68 og sist gravid var den fra 36,80 og oppover. Liker ikkje er redd det er toppen i dag.

Slik som sykluslengde -og alt annet med kroppen- som endrer seg fra gang til gang, så kan kanskje tempen også det?

Jeg hadde coverline-temp 36.30 da jeg var gravid første gang. De siste tre syklusene nå har den vært 36,45, 36,55 og 36,55. Ikke tenkt at det er problematisk, men er jo ingen ekspert heller.

Hadde det jeg håper håper håper var en festeblødning på onsdag (7dpo). Tok en test i dag (9dpo), for jeg tenkte at hcg-en burde steget nok siden implantasjon til å slå ut på en test. Testen var dessverre blendahvit, så mistet litt håpet på at det var en festeblødning (men da lurer jeg fælt på hva det var, har ganske så regelmessig sykluser og aldri opplevd blødninger utenfor mens...) Er det noen som har erfaring med hvor lang tid det tar fra implantasjon til hcg-test eventuelt slår ut? Prøver å holde håpet oppe..

Slik som sykluslengde -og alt annet med kroppen- som endrer seg fra gang til gang, så kan kanskje tempen også det?

Jeg hadde coverline-temp 36.30 da jeg var gravid første gang. De siste tre syklusene nå har den vært 36,45, 36,55 og 36,55. Ikke tenkt at det er problematisk, men er jo ingen ekspert heller.
Håper det stemmer men når det har vært skjedd 3 ganger før. Så er det ikkje så enkelt og tro det men håper.

Back
Topp