IKM uke 37 2019

Ser ikke No ennå

Vedlegg

• 20190905_202913.jpg
    20190905_202913.jpg
    27,2 KB · Visninger: 89
Jeg skal også vente til 10 dpo, men blir jo smågal og har ekstrem testetrang nå :smiley-ashamed004 Når blir 10 for deg da? Her blir det på søndag. :smiley-bounce015
El var 29.08, veldig usikker på når ikm er, for hele syklusen er helt ute å kjører. EL kom ikke som planlagt, så tror ikke IKM kommer som planlagt. Men, har en dårlig følelse på denne PP, så satser på neste :)

Slutt a dere.. nå får jeg også lyst til å teste! Skulle jo vente til i morgen tidlig, men.. jeg har jo så mange billigtester fra eBay! Tar en sånn i kveld, så får jeg ta en strimmel fra makesure i morgen tidlig.. de er vel pålitelige, aner ikke om disse fra eBay er det! Skriften på den er kinesiske tegn, så ikke godt å vite, haha

8 DPO

Slutt a dere.. nå får jeg også lyst til å teste! Skulle jo vente til i morgen tidlig, men.. jeg har jo så mange billigtester fra eBay! Tar en sånn i kveld, så får jeg ta en strimmel fra makesure i morgen tidlig.. de er vel pålitelige, aner ikke om disse fra eBay er det! Skriften på den er kinesiske tegn, så ikke godt å vite, haha

8 DPO

Da jeg mistenkte at jeg var gravid med nr.2, så var det en Ebay-test som ga meg den første bekreftelsen, og så kjøpte jeg en digital dagen etter og den viste gravid;) Meen da var jeg vel rundt 20 dpo:hilarious:

Da jeg mistenkte at jeg var gravid med nr.2, så var det en Ebay-test som ga meg den første bekreftelsen, og så kjøpte jeg en digital dagen etter og den viste gravid;) Meen da var jeg vel rundt 20 dpo:hilarious:
Hehe, joda, de er vel pålitelige nok de og;)

Den var helt blenda for min del i kveld iallfall!;)

9 DPO - IKM 15.9.
Tenkte teste på mandag.
Har noen spennende tegn.

Akkurat i det jeg åpnet testen tenkte jeg at det var galskap å teste i dag (7dpo, mulig bare 6). Jaja blenda som forventa. NÅ skal jeg vente til mandag med å ta neste).

Back
Topp