Maren90
Forelsket i forumet
Prøver å ikke kjenne etter symptomer men det er jammen ikke lettSamme her også, nederst på venstresiden på magen. Kjenner på altmulig av symptomer. Bare 6 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver å ikke kjenne etter symptomer men det er jammen ikke lettSamme her også, nederst på venstresiden på magen. Kjenner på altmulig av symptomer. Bare 6 dpo
Håper det går vegen noWow, her skjer det saker!!
Håper det går vegen noTil og me eg ser strek her, og eg ser aldri strek![]()
Håper den blir sterkere og sterkere dag for dag.Jer ser antydning til strek på den nederste
Skimter noeVis vedlegget 307386 Testetøsa overvant viljestyrken i dag, test fra midt på dagen, så ikke noe før den var tørr, så utelukker ikke skyggestrekMen da lever jeg fortsatt i håpet, og i morgen blir det nok test på morgenen, 8 dpo da
Og jeg vet den ikke er lett å skimte på bildet..![]()
Jeg skal også vente til 10 dpo, men blir jo smågal og har ekstrem testetrang nåJeg skal prøve å vente til testingen til 10 dpo, er så vanskelig når jeg ser deres tester!
Når blir 10 for deg da? Her blir det på søndag. 
El var 29.08, veldig usikker på når ikm er, for hele syklusen er helt ute å kjører. EL kom ikke som planlagt, så tror ikke IKM kommer som planlagt. Men, har en dårlig følelse på denne PP, så satser på nesteJeg skal også vente til 10 dpo, men blir jo smågal og har ekstrem testetrang nåNår blir 10 for deg da? Her blir det på søndag.
![]()
Synest jeg ser skugge langt bak i der.Ser ikke No ennå
Prøver heller ikke å kjenne etter men legger merke til alt fordet. Startet å prøve i mai og før det la jeg ikke merke til noe.Prøver å ikke kjenne etter symptomer men det er jammen ikke lett
Slutt a dere.. nå får jeg også lyst til å teste! Skulle jo vente til i morgen tidlig, men.. jeg har jo så mange billigtester fra eBay! Tar en sånn i kveld, så får jeg ta en strimmel fra makesure i morgen tidlig.. de er vel pålitelige, aner ikke om disse fra eBay er det! Skriften på den er kinesiske tegn, så ikke godt å vite, haha
8 DPO

Hehe, joda, de er vel pålitelige nok de ogDa jeg mistenkte at jeg var gravid med nr.2, så var det en Ebay-test som ga meg den første bekreftelsen, og så kjøpte jeg en digital dagen etter og den viste gravidMeen da var jeg vel rundt 20 dpo
![]()
El var 29.08, veldig usikker på når ikm er, for hele syklusen er helt ute å kjører. EL kom ikke som planlagt, så tror ikke IKM kommer som planlagt. Men, har en dårlig følelse på denne PP, så satser på neste![]()
Synes jeg ser antydning til strek, jegSer ikke No ennå
Så braSynes jeg ser antydning til strek, jeg

Tok meg den friheten til å sjekke i appen Pregnancy test Checker.Ser ikke No ennå