Mammaentil2
Flørter med forumet
11 dpo skal, skal ikke ta test?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan settes på TR![]()

Negativ test 10 dpo (tidligtest). Da tror jeg håper er ute for meg gitt..

Det må være babystrek ja!!
Herregud jeg håper det er sant! Og jeg håper så inderlig den sitter nå, mistet 2 ganger i tidlig sa og jeg er så redd det skal skje igjen.. men da fikk jeg ikke positiv før like etter ikm, nå er jeg 11 dpo så jeg håper det kan være et godt tegnDet må være babystrek ja!!![]()
Den er kjip!TR på meg 7/9 (alt for tidlig) da jeg sto i garderoben på badeland. Hahahaha...
Lykke til med utredning! Veldig spennende, men deilig å få det unnagjort uansett hvilke svar man måtte få.Tante rød her også. Kommet for fullt i dag. Utredning begynner i morgen, så det blir spennende (om man skal se positivt på det)![]()
Lykke til med utredning! Veldig spennende, men deilig å få det unnagjort uansett hvilke svar man måtte få.
Hvordan beregner dere dpo, fra positiv eggløsnings test? For om jeg skulle beregnet det fra en syklus på 28 dager er jeg 11 dpo, men fra positiv eggløsningstest er jeg 9 dpo. Hva bli mest riktig å bruke ?
Håper dere finner ut av det og evt får hjelpJa, veldig deilig med svar. Og tror jo jeg har PCO(S) eller noe annet som gjør at eggløsningen er så ustabil og lutealfasen så kort, så tror jeg kommer til å ta «dårlige» nyheter bra. For det er bare en bekreftelse på det jeg allerede har trodd![]()