IKM uke 37 2019

Ser dere noe mer nå da?

Vedlegg

• Screenshot_2019-09-06-08-02-27-1.png
    Screenshot_2019-09-06-08-02-27-1.png
    245,2 KB · Visninger: 101
Hadde ein liten blødning i forgårs kveld, og i dag fekk eg denne. Bilde tatt vel ein time etter testing, men krysstreken kom svaaaakt til syne etter rundt 3 min. Er det skyggestrek eller ekte, trur de?
Trur eg er 10 dpo i dag, litt usikker. Har ikkje fått att mensen etter ma for vel fire veker sidan.

Vedlegg

• 20190906_075418.jpg
    20190906_075418.jpg
    15,1 KB · Visninger: 113
Hadde ein liten blødning i forgårs kveld, og i dag fekk eg denne. Bilde tatt vel ein time etter testing, men krysstreken kom svaaaakt til syne etter rundt 3 min. Er det skyggestrek eller ekte, trur de?
Trur eg er 10 dpo i dag, litt usikker. Har ikkje fått att mensen etter ma for vel fire veker sidan.
Jeg ser strek!! :smiley-bounce012

Litt usikker på om det er skyggestrek, ser litt merkelig ut men eg ser strek så kan godt vær det er strek. Men du har fått negativ test etter ma? Vett at mange har hcg lenge ettepå

056C2CFB-114B-49BB-9B1B-F5B8E7D4CCE8.jpeg
Ser definitivt streken lettere i dag, så foreløpig har jeg troen! Synes å skimte noe før tidsfristen også, men deet tør jeg ikke garantere at ikke bare var ønsketenking :joyful:
8dpo i dag, gleder meg til å teste igjen i morgen! :D

Vis vedlegget 307430 Ser definitivt streken lettere i dag, så foreløpig har jeg troen! Synes å skimte noe før tidsfristen også, men deet tør jeg ikke garantere at ikke bare var ønsketenking :joyful:
8dpo i dag, gleder meg til å teste igjen i morgen! :D
Ser du strek der? Ser bare 1 eg. Eg er sikkert blind da. Får sykt lyst å ta test sjøl når dere andre gjør det. Usikker på dpo men er ihvertfall 9 dpo i dag, vil det vise noe i dag då?

Slutt a dere.. nå får jeg også lyst til å teste! Skulle jo vente til i morgen tidlig, men.. jeg har jo så mange billigtester fra eBay! Tar en sånn i kveld, så får jeg ta en strimmel fra makesure i morgen tidlig.. de er vel pålitelige, aner ikke om disse fra eBay er det! Skriften på den er kinesiske tegn, så ikke godt å vite, haha

8 DPO
Er 9 dpo ca i dag og merke eg og har lyst å ta test når alle andre gjør det her inne. Vil det vise noe i dag om vi har fått det til på den pp?

Litt usikker på om det er skyggestrek, ser litt merkelig ut men eg ser strek så kan godt vær det er strek. Men du har fått negativ test etter ma? Vett at mange har hcg lenge ettepå

Det var vanskeleg å få streken fram på bilde, den er svakt blå i verkelegheita. Hadde fått negativ test etter ma. Har hatt fleire tegn som kan vere graviditetssymptom, og eg har denne magekjensla som seier at eg er gravid. Blødninga i forgårs tolkar eg som festeblødning. Men så har eg jo også eit inderleg ønske om baby, og den tolkinga går jo gjerne den retninga ein vil då..

Ser du strek der? Ser bare 1 eg. Eg er sikkert blind da. Får sykt lyst å ta test sjøl når dere andre gjør det. Usikker på dpo men er ihvertfall 9 dpo i dag, vil det vise noe i dag då?

Jeg ser en svaaksvak strek, men ikke en tydelig rosa strek som en får nærmere IKM akkurat. I tidligere svangerskap har jeg fått «positiv» på 9dpo i den forstand at jeg tydelig ser streken rett i -etterkant- av tidsfristen, så den er jo strengt tatt ikke gjeldende positiv da, men det er da ofte rett før mange får en positiv innen tidsfristen.
Men så kommer det jo helt an på når egget fester seg, for det et veldig individuelt! Og tempoet på HCG-stigningen spiller såklart inn. Så; «positiv» test 9dpo er ett godt tegn, men om testen er negativ, betyr det ikke nødvendigvis at løpet er kjørt mtp de andre faktorene jeg nevner her:)
Hvis dette var godt forklart?:oops:

Jeg ser en svaaksvak strek, men ikke en tydelig rosa strek som en får nærmere IKM akkurat. I tidligere svangerskap har jeg fått «positiv» på 9dpo i den forstand at jeg tydelig ser streken rett i -etterkant- av tidsfristen, så den er jo strengt tatt ikke gjeldende positiv da, men det er da ofte rett før mange får en positiv innen tidsfristen.
Men så kommer det jo helt an på når egget fester seg, for det et veldig individuelt! Og tempoet på HCG-stigningen spiller såklart inn. Så; «positiv» test 9dpo er ett godt tegn, men om testen er negativ, betyr det ikke nødvendigvis at løpet er kjørt mtp de andre faktorene jeg nevner her:)
Hvis dette var godt forklart?:oops:
Takk for svar. Eg kjenne alle mulige tegn men er sikkert bare mensen tegn. Er kvalmen, og har litt småvondt så får nok mensen raskare enn eg trur. Fekk samme tegn sist, spydde i ei uka før mensen kom :/ vondt nederst i magen, og som sagt veldig kvalmen. Ska ta test seinare for da.

Det var vanskeleg å få streken fram på bilde, den er svakt blå i verkelegheita. Hadde fått negativ test etter ma. Har hatt fleire tegn som kan vere graviditetssymptom, og eg har denne magekjensla som seier at eg er gravid. Blødninga i forgårs tolkar eg som festeblødning. Men så har eg jo også eit inderleg ønske om baby, og den tolkinga går jo gjerne den retninga ein vil då..
Ja vil bli gravid eg o å vett alt om tegn ein trur kan være graviditetssymptom. Va ganske sikker forrige måned når mensen va 1 uka forsinka og eg spydde så ein gris osv, men mensen va bare sein. Men lykke til håpe spiren sitter

Jeg føler meg iskald hele tiden, så jeg sitter påkledd med teppe og dyne på sofaen. Samboer kommer og legger seg under hos meg og sier at huden min er så varm, føles brennende varm på lår, mage og rygg.
I dag og er jeg skikkelig frysen føler jeg selv! Blir ikke varm føles det som..nese, hender og føtter er jo faktisk kaldt.
Føler meg trangere nedentil, det samme gjør samboeren min. Også så jeg noe hvit, melkeaktig utflod i går.
Det som er veldig annerledes er at jeg pleier å ha ømme pupper rundt eggløsning, men har ikke følt noe ømhet på puppene i det hele tatt denne mnd.

Jeg er nå ute av denne PP. Livmortappen synes noe åpen, og slimet har begynt å få litt lys lys brun farge. Føler meg veldig nedfor i dag
default_icon_sad.gif

Jeg føler meg iskald hele tiden, så jeg sitter påkledd med teppe og dyne på sofaen. Samboer kommer og legger seg under hos meg og sier at huden min er så varm, føles brennende varm på lår, mage og rygg.
I dag og er jeg skikkelig frysen føler jeg selv! Blir ikke varm føles det som..nese, hender og føtter er jo faktisk kaldt.
Føler meg trangere nedentil, det samme gjør samboeren min. Også så jeg noe hvit, melkeaktig utflod i går.
Det som er veldig annerledes er at jeg pleier å ha ømme pupper rundt eggløsning, men har ikke følt noe ømhet på puppene i det hele tatt denne mnd.

Jeg har også vært skikkelig kald denne PP-en. Ca. 4 DPO lå jeg med klær på under dyna og hadde gåsehud og stive nipler, og mannen min syntes temperaturen var helt grei. Kan jo også være er symptom på at høsten har kommet... :)

Back
Topp