Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig tidlig da <3Isj, jeg gikk på en testesmell i dag. 7 dpo og negativ. Nå skal jeg ikke teste på noen dager altså..
Usja i morgon antydning daDagens tester. 10 dpo. Ser like negative ut som i gårIngen av disse er tidligtester, men kjenner jeg ble litt pessimistisk nå...
Dagens tester. 10 dpo. Ser like negative ut som i gårIngen av disse er tidligtester, men kjenner jeg ble litt pessimistisk nå...
9 dpo i dag. Lurer på å kanskje teste i kveld.
Den er ikke eksisterende. Jeg har absolutt ikke trua på denne pp.Spennende!Hva sier magefølelsen?

Den er ikke eksisterende. Jeg har absolutt ikke trua på denne pp.
9 dpo jeg også, men ingen tester i hus. Prøver å holde meg unna9 dpo i dag. Lurer på å kanskje teste i kveld.
Det er ikke lett å holde seg unna, sjøl 6 DPO og vet at det er altfor tidlig men har sååå lyst. Skal prøve å vente til 9 DPO. (Søndag)Isj, jeg gikk på en testesmell i dag. 7 dpo og negativ. Nå skal jeg ikke teste på noen dager altså..
Isj, jeg gikk på en testesmell i dag. 7 dpo og negativ. Nå skal jeg ikke teste på noen dager altså..
Ja det er mulig, får håpe vi traff blink allikevelHåper den blir motbevist da![]()
Kjøpte sånn 10 pack med strimler og to digitale som ligger i skapet å skriker9 dpo jeg også, men ingen tester i hus. Prøver å holde meg unna![]()
Venter til lørdag. Da skal det være 5 dager til ikm, og det står på tidligtestene at man kan få positivt daSamme her... Hvor lenge venter du til neste gang?
hva med deg?Da lever jeg gjennom deg imensKjøpte sånn 10 pack med strimler og to digitale som ligger i skapet å skriker
Will doDa lever jeg gjennom deg imensHols meg oppdatert!