IKM uke 37 2019

Dagens tester. 10 dpo. Ser like negative ut som i går :( Ingen av disse er tidligtester, men kjenner jeg ble litt pessimistisk nå...

Vedlegg

• 18F007CD-AB93-450A-B0FB-77DE05D20CA1.jpeg
    18F007CD-AB93-450A-B0FB-77DE05D20CA1.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 76
Dagens tester. 10 dpo. Ser like negative ut som i går :( Ingen av disse er tidligtester, men kjenner jeg ble litt pessimistisk nå...

Ser ikke strek jeg heller dessverre - men 10 dpo er jo fortsatt tidlig! Jeg vet jo at jeg hadde tenkt akkurat det samme som deg om det var jeg som satt med de testene, men det -er- faktisk tidlig. Og spesielt når det ikke er tidligtester! Vi håper litt til! :)

7dpo i dag, klarte å motstå en intens testetrang i går kveld, heldigvis! :wacky:
Klarer ikke bestemme meg for når jeg skal svi av første pga arbeidshelg, mulig det blir 9dpo på kvelden. Magefølelsen for hvordan det har gått denne mnd vingler fra den ene ytterkanten til den andre :facepalm:

Isj, jeg gikk på en testesmell i dag. 7 dpo og negativ. Nå skal jeg ikke teste på noen dager altså..
Det er ikke lett å holde seg unna, sjøl 6 DPO og vet at det er altfor tidlig men har sååå lyst. Skal prøve å vente til 9 DPO. (Søndag)

Heihei!

Rinelig sent til gamet, men her kommer info allikevel. Tror ikke vi traff denne gangen altså.

Mininirime - 30 - PP1 - B2 - 1.9 - 10.9

Back
Topp