IKM uke 36

Det hørtes veeeldig kos ut :happy:

Jeg skal arrangere babyshower i dag… hehe, litt blanda følelser akkurat det - men siden jeg nærmer meg peak så gir det et bra gir altså!!!
Ja det kan jeg skjønne gir blanda følelser! :wideyed:Men håper du får en flott dag og at du er i godt humør i EL peak som hjelper deg godt på vei, masse styrke og høygir sendes din vei :smiley-angelic003 Babyshower er jo veldig koselig og du skal snart få din også, kanskje du får absorbere alt babydust idag :shy::Heartbigred

Det hørtes veeeldig kos ut :happy:

Jeg skal arrangere babyshower i dag… hehe, litt blanda følelser akkurat det - men siden jeg nærmer meg peak så gir det et bra gir altså!!!
Skjønner godt de blandede følelsene :Heartred Men heldigvis bedre når din egen eggløsning er på vei og du snart er gravid selv (må ta utgangspunkt i det ;)) enn når man selv akkurat har fått mensen. Håper babyshoweren gir god motivasjon til egget! Heia, heia egget! :happy093.

Ja det kan jeg skjønne gir blanda følelser! :wideyed:Men håper du får en flott dag og at du er i godt humør i EL peak som hjelper deg godt på vei, masse styrke og høygir sendes din vei :smiley-angelic003 Babyshower er jo veldig koselig og du skal snart få din også, kanskje du får absorbere alt babydust idag :shy::Heartbigred
Skjønner godt de blandede følelsene :Heartred Men heldigvis bedre når din egen eggløsning er på vei og du snart er gravid selv (må ta utgangspunkt i det ;)) enn når man selv akkurat har fått mensen. Håper babyshoweren gir god motivasjon til egget! Heia, heia egget! :happy093.
Ååå, tusen takk begge dere to!! Haha, jeg må fnise litt også - er så absuurd at man har dette prosjektet på si, også skal man være glad på andres vegne :laughing002 :nailbiting::dance008:laughing002 Jeg tror det blir kjempekoselig uansett ja - og som dere sier: myyyye bedre å være i denne fasen enn TR!!!! Skal nyte,- også håper jeg deres positivitet hjelper på hihihi:love017

Mannen skal også være tilstede så skal kikke litt ekstra på han xsmile5

Fikk positiv eggløsningstest nå, så forventer el i morgen og IKM da søndag 6. Så henger meg på her jeg :)

Tia - 31 - B3 - EL 22.08 - IKM 06.09

Fikk positiv eggløsningstest nå, så forventer el i morgen og IKM da søndag 6. Så henger meg på her jeg :)

Tia - 31 - B3 - EL 22.08 - IKM 06.09
Har ført deg opp med de opplysningene du oppga, men du skriver at du fikk positiv test nå og eggløsning i morgen, skal jeg da endre EL-datoen din til 23. istedenfor 22.? Og blir IKM da fortsatt 6/9?

Har ført deg opp med de opplysningene du oppga, men du skriver at du fikk positiv test nå og eggløsning i morgen, skal jeg da endre EL-datoen din til 23. istedenfor 22.? Og blir IKM da fortsatt 6/9?
Oisann, ja, stemmer! El 23, Ikm er lik, bare jeg som ikke la på en dag da jeg sjekka dagens dato :smiley-ashamed004

Det er alltid så deilig når eggløsningen er overstått og man bare kan leve i spenningen! Det er så kjedelig med den første delen av syklusen når man vet at man definitivt ikke er gravid :dead: Jeg har eggløsningsdag i dag. Gleder meg til jeg også kommer over i dpo-dagene :D
Ja, dpo land er litt mer sånn håpets land.. håper du også er i DPO land snart♥️

Hiver meg med her, selv om jeg egentlig skyter litt i blinde. Har ikke kontroll på syklus, og bruker min nylig kjøpte oura-ring som tempeverktøy. Tempen min dalte dagen lillemusa på 6 mnd begynte med fast føde, og la puppen delvis litt bort. Håper det er tegn på eggløsning. Dagene før det har temperaturene mine vært helt sirkus (men var febersyk også, så det spiller vel med). Hadde noe som kunne forestille en slags blødning 23 juli, kan det ha vært en litt ussel mens? Det vil vise seg

1787435457616.png

Ja den temp grafen din er ikke så lett å tolke dessverre :bookworm: Har du prøvd vaginal temping? Har hørt det gir mer stabilitet i temp og det virker jo logisk at det er mer stabile målinger der :)

Idag har vi hatt en slow morning med god frokost og TV-serie, god spa-dusj og fertilitets-meditasjon, så skal vi putle på litt videre med oppussing før vi tar en treningsøkt og spiser pizza og ser film ikveld :love017 Må nyte kjæreste og egentid før baby kommer :laughing002:laughing002:laughing002
Dette hørtes sykt deilig ut!

Hiver meg med her, selv om jeg egentlig skyter litt i blinde. Har ikke kontroll på syklus, og bruker min nylig kjøpte oura-ring som tempeverktøy. Tempen min dalte dagen lillemusa på 6 mnd begynte med fast føde, og la puppen delvis litt bort. Håper det er tegn på eggløsning. Dagene før det har temperaturene mine vært helt sirkus (men var febersyk også, så det spiller vel med). Hadde noe som kunne forestille en slags blødning 23 juli, kan det ha vært en litt ussel mens? Det vil vise seg

Vis vedlegget 488867
Oi, det var en jojograf :laughing002 Blir spennende å se om det går å tolke et temperaturskifte etterhvert da. Snakker ouraringen og ff sammen, eller må du legge det inn selv? Har samsungklokke, og lurer på å bruke den med ff videre, m3n de snakker ikke sammen automatisk. Vaginaltemper nå, men det gjør meg så sliten å måtte våkne gørrtidlig for å få tempet i fred :dead:

Last edited:
Oi, det var en jojograf :laughing002 Blir spennende å se om det går å tolke et temperaturskifte etterhvert da. Snakker ouraringen og ff sammen, eller må du legge det inn selv? Har samsungklokke, og lurer på å bruke den med ff videre, m3n de snakker ikke sammen automatisk. Vaginaltemper nå, men det gjør meg så sliten å måtte våkne gørrtidlig for å få tempet i fred :dead:
Føler såå med deg! Babyshoweren gikk såå bra - men jeg glemte alarm istad for å tempe, så siste måling ble en time senere. Jeg lurer på hva som skjer egentlig siden jeg ikke har funnet peak :rolleyes:

Enten var EL 19.08 eller så venter jeg på den… satser på å få tempet til rett tid i morgen, meen synes jo tempen ikke har tatt helt av heller.

Vedlegg

• IMG_6530.jpeg
    IMG_6530.jpeg
    183,5 KB · Visninger: 6
Må logge selv! Har noe som heter natural cycles også, og den lager også graf. Den snakker automatisk med oura

Mymlens - 27 - b4 - pp1 - 19.08 - 03.09

@Irrgrønn

Vis vedlegget 488867
Har ført deg opp :happy: Med feber, ammeslutt/-nedtrapping og temping med ring kan det se ut til at det kan bli litt utfordrende å tolke grafen denne syklusen. Har du testet med eggløsningstester i tillegg, eller er det symptomer og temp du går ut ifra?

Må logge selv! Har noe som heter natural cycles også, og den lager også graf. Den snakker automatisk med oura
Skjønner. Samsung og bruker natural cycles, så får graf fra den. Men liker så godt ff-oppsettet, så oversiktlig og fint. Så spørs om jeg ikke må finne en måte å føre det inn der på :)

Føler såå med deg! Babyshoweren gikk såå bra - men jeg glemte alarm istad for å tempe, så siste måling ble en time senere. Jeg lurer på hva som skjer egentlig siden jeg ikke har funnet peak :rolleyes:

Enten var EL 19.08 eller så venter jeg på den… satser på å få tempet til rett tid i morgen, meen synes jo tempen ikke har tatt helt av heller.
Så gøy med babyshower :love017

Jeg har egentlig ikke pleid å få noe utslag på om jeg temper til ulikt tidspunkt, så kanskje det gjelder for deg og? Nå må jeg tempe tidlig for å få det gjort, må tempe mens ungene sover tungt... Så alarmen står på 05:15 hver dag.

Er så kjipt når man ikke får et tydelig svar og venter i uvisshet... Hva pleier tempen din å være på i dpo-land?

Back
Topp