IKM uke 36

I morgen kommer eggløsningstest i posten :smiley-bounce016

sist syklus var på 27 dager, så i følge Clearblue skal jeg teste fra onsdag. Sist fikk jeg eggløsning på dag 16, med to dager meg tom sirkel. Spent på hvordan det går denne gangen :happy

når begynner dere å teste etter EL dere som skal?
 
I morgen kommer eggløsningstest i posten :smiley-bounce016

sist syklus var på 27 dager, så i følge Clearblue skal jeg teste fra onsdag. Sist fikk jeg eggløsning på dag 16, med to dager meg tom sirkel. Spent på hvordan det går denne gangen :happy

når begynner dere å teste etter EL dere som skal?
Jeg skal teste :) er på CD 2 i dag, Tester nok fra CD 7-8 (Har ofte pått EL på CD 10-12 (altså positiv test)
Har vanligvis en syklus på bare 25 dager, men denne måneden ble den på 27 dager, så får se hvordan den kommende nå går.
 
I morgen kommer eggløsningstest i posten :smiley-bounce016

sist syklus var på 27 dager, så i følge Clearblue skal jeg teste fra onsdag. Sist fikk jeg eggløsning på dag 16, med to dager meg tom sirkel. Spent på hvordan det går denne gangen :happy

når begynner dere å teste etter EL dere som skal?
Bruker få el på dag 17, så tester som regel fra dag 12/13 :) denne syklusen tror jeg at jeg starter el testingen når jeg slutter blø. Spent på om alt blir forskjøvet grunnet SA eller ikke. Krysser fingrene for alt går som normalt :joyful:
 
I morgen kommer eggløsningstest i posten :smiley-bounce016

sist syklus var på 27 dager, så i følge Clearblue skal jeg teste fra onsdag. Sist fikk jeg eggløsning på dag 16, med to dager meg tom sirkel. Spent på hvordan det går denne gangen :happy

når begynner dere å teste etter EL dere som skal?

Spennende! :joyful: Jeg har også bestilt tester akkurat. Tror jeg skal starte testingen noen dager etter TR. Første tr etter uttak av spiral i juli. Kan ikke huske sist jeg hadde så kraftig bløding :wtf::rolleyes: lurer på hvor lenge det skal vare:hilarious: Men gleder meg allerede til testing og alt etterpå :woot:
 
Spennende! :joyful: Jeg har også bestilt tester akkurat. Tror jeg skal starte testingen noen dager etter TR. Første tr etter uttak av spiral i juli. Kan ikke huske sist jeg hadde så kraftig bløding :wtf::rolleyes: lurer på hvor lenge det skal vare:hilarious: Men gleder meg allerede til testing og alt etterpå :woot:
Jeg har også første mens etter uttak - og jeg tror seriøst mensen tar hevn nå :sour:

Jeg gleder meg også til å komme i gang. Lett blødning i dag, så håper i dag var siste dag:smiley-angelic001
 
Har begynt å få symptomer allerede i dag, CD7, så da håper jeg det blir kort syklus igjen med EL rundt CD13-15. Tenker jeg starter testingen fra CD10 dersom symptomene fortsetter.

Siste året har jeg hatt sykluser på 31-35 dager, med EL på dag 18-20, men sist var kort og hadde en kort syklus to ganger før der igjen. Så håper det er en ny trend med kortere sykluser :)
 
Spennende! :joyful: Jeg har også bestilt tester akkurat. Tror jeg skal starte testingen noen dager etter TR. Første tr etter uttak av spiral i juli. Kan ikke huske sist jeg hadde så kraftig bløding :wtf::rolleyes: lurer på hvor lenge det skal vare:hilarious: Men gleder meg allerede til testing og alt etterpå :woot:
Ååh, jeg har også hatt første tr etter uttak og aldri blødd så mye før tror jeg :oops: men begynte å avta nå på dag 3 :happy093
 
Jeg skal til fastlegen til uka og... har også lange sykluser oppimot 40 dager, men regner ikke med å få så mye hjelp med det, så tenker jeg må gå privat... begynner å spotte 7 dager etter el, og målte progresteron sist syklus, så jeg håper å kunne få progresteron støtte...
Var første gang sist syklus at jeg har opplevd å spotte før mens. Trodde et lite øyeblikk at det var festeblødning(hadde det med nr 1) men varte i 6-7 dager før mensen kom til slutt. Ble førsåvidt glad før at syklusen bare var på 29 dager, men slitsomt hvis spotting før mens er en ny greie. Skjønner ingenting med kroppen min etter uttak av P stav... skal høre med legen om hva hun trur om progesteron :)
 
CD 5 i dag. Dagene før eggløsning går hakket fortere enn dagene i DPO-land :hilarious:

har dere tenkt å gjøre noe nytt for å booste prøvingen denne måneden?
Jeg skal ta el-test denne måneden også, i tillegg skal jeg prøve å drikke mye vann.
Vurderer ananas etter EL.
 
Ny hcg prøve og ul i dag. Hcg nede i 90 og halverer seg fra dag til dag. Kunne heller ikke se noen rester på ul. Overlegen hadde tro på at denne syklusen ble høvelig normal, kanskje litt lengre. Så da er det bare å begynne å ta el tester til helgen, og krysse fingrene for ny spire :happy::angelic:
 
CD 5 i dag. Dagene før eggløsning går hakket fortere enn dagene i DPO-land :hilarious:

har dere tenkt å gjøre noe nytt for å booste prøvingen denne måneden?
Jeg skal ta el-test denne måneden også, i tillegg skal jeg prøve å drikke mye vann.
Vurderer ananas etter EL.
Blir el testing her også, 7 dpo i dag, så starter vell til helgen :happy: hva er ananas godt for?:shy: :joyful:
 
CD 3 :) (Har bare 25 dager syklus)

Tiden sneeeeeegler seg jo avgårde her, Sukk.
For tidlig med aksjer, for tidlig å teste etter EL.

Lurer likevel på om jeg skal på å ta en El test eller en tidligtest bare for at jeg kjenner det klør :p
Kanskje dette egentlig er måneden jeg er gravid med mensen :p :p

Googler i vei, hahaha :p
 
Hei, her er jeg!:greet025

Trønderprøver - 30 - PP13 - B1 - EL 20/08 - IKM 4/9

:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Back
Topp