IKM uke 36

Hmm håper noe skjer, men OM det var eggløsning i helga, blir det vel ikke noe som skjer før neste helg. Om en uke ca. før det da blir enten mensen eller positiv test :woot:
Jeg stemmer for baby :dummy::dummy1:

Jeg trodde jeg El var mye tidligere enn den var. Når jeg fant det alternativt tidspunktet ble det lettere å vente. Så kanskje bare innstille deg på at du nå har IKM neste helg?
 
Jeg stemmer for baby :dummy::dummy1:

Jeg trodde jeg El var mye tidligere enn den var. Når jeg fant det alternativt tidspunktet ble det lettere å vente. Så kanskje bare innstille deg på at du nå har IKM neste helg?

Jepp var akkurat det jeg tenkte nå, at jeg bare skal slappe av og tenke at IKM er fredag om en uke :happy: Skal oppdatere underveis, eller hvis brått tr kommer :happy:
 
Mandag 31 August:

Tirsdag 1 September:

onsdag 2 September:
repunzel - 31 år - pp2 - B3 - EL 21.08 - IKM 02.09
Hjerter - 31 år - PP2 - B1 - EL 20.8 - IKM 2.9
EllaNor - pp 7 - B2 - EL 18.08 - IKM 02.09

Torsdag 3 september:

Fredag 4 september :

Lørdag 5 september:

Søndag 6 september:
Bazinga - 32 år, barn nr 3, pp 1, EL?, IKM 06.09?

Noen av dere siste som har en oppdatering? :) OIii, ser jeg har gjort feil, Repunzel skal på tante? ikke CJ 21. korrigerer dette med en gang :)
 
Jeg kan settes på tr. Da ble det brått starten på mensen på meg. Ikke at det har kommet så mye, men litt :yuck: veldig forsinket mens. Men men da har jeg endelig fått en svar og kan fokusere videre på neste prøveperiode :)
 
Jeg kan settes på tr. Da ble det brått starten på mensen på meg. Ikke at det har kommet så mye, men litt :yuck: veldig forsinket mens. Men men da har jeg endelig fått en svar og kan fokusere videre på neste prøveperiode :)
Så trist at det ikke ble denne gangen!

men likevel veldig godt at du fikk svar nå :Heartred

Joiner du uke 41 nå?
Jeg har bestemt at både du og jeg skal få baby i juni! Etter slike tulle sykluser som vi hadde bør vi få det :)
 
Så trist at det ikke ble denne gangen!

men likevel veldig godt at du fikk svar nå :Heartred

Joiner du uke 41 nå?
Jeg har bestemt at både du og jeg skal få baby i juni! Etter slike tulle sykluser som vi hadde bør vi få det :)

Ja det var kjedelig, men akkurat nå er jeg bare glad noe skjedde! :happy: Da kan jeg fokusere videre!

Jepp gjør nok det:D Bare skal se, synes ikke tr har tatt seg opp i dag, men regner med at det skjer i løpet av morgendagen. Så gøy at vi havner i samme IKM igjen :D Jaaa det hadde vært fantastisk, kjenner jeg er utålmodig nå :hilarious: og synes vi kunne fått det nå etter så tullete syklus ja!
 
Back
Topp