- IKM UKE 36 -

3 dpo i dag... dagene går fryktelig seint! Lurer på når jeg ryker på testesmell! Må prøve å holde meg til mandag/ 7 dpo i alle fall! Begynte på folat i går. Har nesten glemt alt fra sist vi var prøvereo_O

3 dpo i dag... dagene går fryktelig seint! Lurer på når jeg ryker på testesmell! Må prøve å holde meg til mandag/ 7 dpo i alle fall! Begynte på folat i går. Har nesten glemt alt fra sist vi var prøvereo_O

4 dpo her og kan signere at dagene går sakte og testetrangen har meldt seg...[emoji12] Har ikke begynt på folat men det bør jeg kanskje?!

Da har FF sagt seg enig i at jeg er 3 dpo i dag :)Det går vel bare noen få dager, så slår vel testetrangen inn, selv om det helt sikkert da, er altfor tidlig...:rolleyes:

Åh, så ekstra nervepirrende med første ivf :Heartred Masse masse masse lykke til!

Tuusen takk! Ja det blir noen veldig spennende dager fremover! :) Masse lykke til du også! :D

Hei[emoji173]️ da prøver jeg å snike meg inn her igjen. Har nettopp startet å prøve på nr 2 nå[emoji2]

Ikm er 4/9[emoji4] Skal etter planen ha hatt eggløsning mandag 21/8. Spennende å laaange dager nå mot neste ikm

Hei jenter! Noen som har erfaring med rfsu-teststrimlene? Vet at sensitiviteten er på 25, men utover det?

Har dei, og testar ikkje før IKM, så ikkje tenkt noko over at dei ikkje er av dei mest sensitive. Fått positiv ca. ved IKM (ca.dag 30). Men om ein er testoman er det vel ikkje den kjekkaste testen ;)

Har ikke troa denne pp [emoji19] aksjer søndag og tirsdag. Antatt EL i går men da var ikke mannen hjemme. I kveld var vi stup trøtte begge to og sovnet på sofaen.....

Nå kjenner jeg at det er på tide med en IKM-gruppe for uke 36, så da prøver jeg meg på å lage en!
Måtte vi klare å få til mange fine mai-spirer [emoji813]red

Skriv inn brukernavn - pp - barn i rekken - forventet el - forventet ikm,
så skal jeg prøve å henge med og føre dere opp etterhvert :)

IKM søndag 03.09:
- Lykkehjerte; PP2, B3, EL 18.08, IKM 3.09.

IKM mandag 04.09:
- Fru.reb-PP2-B3- EL 21.08- IKM 04.09
- Kvakkis- pp 5- b1- el 21/8- ikm 4/9
- LillePernille - B2 - pp 2 - EL 20.08 - IKM 04.09
- Jentemamma - pp2 - B4 - IKM 04.09
- Palmesus, pp1, barn 2, el 21.08 og ikm 04.09
- Foxy84 - IKM 04.09
- Tyren88 - pp4 -B2 - el 21.8 - ikm 4/9
- Tessa89 - pp1 - B2 - el 21.8 - IKM 4.8

IKM tirsdag 05.09:
- Sitrus. - pp8(pp2 e. MA) - B1 - el 21.08 - IKM 05.09

IKM onsdag 06.09:
- Fisk84 - pp6 - B2 - EL 23/8 - IKM 6/9
- Mamma-til-3. PP1 - B4 - El 23.08 - IKM 06.09

IKM torsdag 07.09:
- Mrs.J - pp2 - B4 - el 23/8 - IKM 7/9
- Appelsin12 - pp16 - b1 - 1. Ivf - ikm/testdato 7/9
- PP16 (m. pause) - B2 - EL 24.08 - IKM 07.09

IKM fredag 08.09:

IKM lørdag 09.09:
- Hulder - PP1 (etter MA) - B2 - EL ca.26/8 - IKM ca.9/11
- Spellemann's kjærringa - pp2- B3 - El 27.08 - IKM 09.09
- Bølle_frø - pp2 - b2 - el ca.26/8 - ikm ca. 9/9

IKM søndag 10.09:
- Miniknøttet - pp7 (etter MA) - b1 - EL ca 28.8 - IKM ca 10.9
- Frøyaprøverlykken - pp14 - B1 - EL 26/8 - IKM 10/9
- Mimi87 - pp2, EL 27.08, IKM 10.09

:happy:Gravide:happy:

[emoji813]redTR[emoji813]red

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gjerne quote et av mine innlegg for oppføringer på listen, men skal prøve å få det med meg uansett :)
Masse lykke til alle fine jenter!
Hører til her jeg :)

Jube90 - pp2 - B3 - EL 24/8 - IKM 7/9

Noen av dere som prøver noe ekstra denne pp? :) selv har jeg tatt en slurk med hostesaft når jeg har husket på det :p venter fortsatt på EL, men har likevel ikke store troen på at det skal klaffe denne gangen likevel:bored:

Noen av dere som prøver noe ekstra denne pp? :) selv har jeg tatt en slurk med hostesaft når jeg har husket på det :p venter fortsatt på EL, men har likevel ikke store troen på at det skal klaffe denne gangen likevel:bored:
....ja, selv om jeg egentlig ikke har sånn trua på det, men når man først begynner er det vanskelig å slutte;) Før El drakk jeg salvie te og tok Bidronninggele (Royal Jelly) og tok siste slurk av hostesaftflasken på EL dagen. Nå etter EL er det fructus femina, q10 og ananas det går i. Har lovet meg selv at når jeg går tom for disse tingene så skal jeg ikke kjøpe noe til neste PP, om det blir noen, håper selvfølgelig ikke det:)

Tvingar i meg siste rest av noko grapefruktjuice eg hadde ståande frå tidligare. Off for eit stoff :hungover: Og så har eg ete ein ananas, fordelt på dei siste dagane. Mest fordi eg likar smaken (men kanskje også liiiiitt fordi det muligens kan ha positiv effekt) :angelic: Er jo berre første runde etter vi mista, og runde 4 totalt, så prøver å ta chillpill'n :bag:

Nå kjenner jeg at det er på tide med en IKM-gruppe for uke 36, så da prøver jeg meg på å lage en!
Måtte vi klare å få til mange fine mai-spirer :Heartred

Skriv inn brukernavn - pp - barn i rekken - forventet el - forventet ikm,
så skal jeg prøve å henge med og føre dere opp etterhvert :)

Masse lykke til alle fine jenter!
CecilieH - PP1- B1 - EL 25/8 - IKM 8/9

Rosalia, pp...(siden desember, ikke prøvd aktivt, da Sambo vil ta det som d kommer), b1,el 22/23.08, Ikm ca 10.09

Jeg må spørre dere her inne om dere ser det samme som meg! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg testet i går, men hadde en test liggende å skulle bare sjekke for moro skyld! Jeg viste jo at den ville bli negativ da eggløsningen mest sannsynlig var på mandag....
Så testa jeg da... ventet.... så tittet jeg på testen! Trodde det var ripe i glasset som lagde skygge så jeg åpnet testen og så dette[emoji15][emoji15] lurer på om dere ser den også? Er det skyggestrek?? Vil ikke tro eller håpe noe da jeg synes dette er merkelig[emoji23][emoji23]
Å jeg sjekket etterpå om streken var riktig plassert og det var den[emoji28]
d8d78babab6d73391b888154ca3b385a.jpg
2218eb764fd42400a31dc535ad29e4c7.jpg

Streken syntes bedre i virkeligheten[emoji85]

Back
Topp