- IKM UKE 36 -

Nå kjenner jeg at det er på tide med en IKM-gruppe for uke 36, så da prøver jeg meg på å lage en!
Måtte vi klare å få til mange fine mai-spirer :Heartred

Skriv inn brukernavn - pp - barn i rekken - forventet el - forventet ikm,
så skal jeg prøve å henge med og føre dere opp etterhvert :)

IKM mandag 04.09:
- Fru.reb-PP2-B3- EL 21.08- IKM 04.09

IKM tirsdag 05.09:
- Sitrus. - pp8(pp2 etter MA) - B1 - el ca. 21.08 - IKM 05.09
- LillePernille - barn nr 2 - pp 2 - EL ca 22.08 - IKM ca 05.09

IKM onsdag 06.09:
- Fisk84 - pp6 - B2 - EL 23/8 - IKM 6/9
- Jentemamma - pp2 - B4 - IKM 06.09

IKM torsdag 07.09:

IKM fredag 08.09:

IKM lørdag 09.09:
- Hulder - PP1 (etter MA) - B2 - EL ca.26/8 - IKM ca.9/11

IKM søndag 10.09:
- Miniknøttet - pp7 (etter MA) - b1 - EL ca 28.8 - IKM ca 10.9

:happy:Gravide:happy:

:HeartredTR:Heartred

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gjerne quote et av mine innlegg for oppføringer på listen, men skal prøve å få det med meg uansett :)
Masse lykke til alle fine jenter!

Hiver meg med her! Litt usikker på hvordan det blir, iom at dette blir første pp uten letrozol på en stund. Er ikke sikkert jeg får EL en gang[emoji12]

Frøyaprøverlykken - pp14 - B1 - EL 26/8 - IKM 10/9

Lykke til alle sammen![emoji2]

Hiver meg med her! Litt usikker på hvordan det blir, iom at dette blir første pp uten letrozol på en stund. Er ikke sikkert jeg får EL en gang[emoji12]

Frøyaprøverlykken - pp14 - B1 - EL 26/8 - IKM 10/9

Lykke til alle sammen![emoji2]

Da er du på lista, krysser fingrene for el!! :)

Har en rar følelse på høyre side av magen, like under siste ribbein. Som små bobler som kiler meg. Egentlig samme følelse som første gangene jeg kjente liv da jeg var gravid med jentungen [emoji5]

Men akkurat hatt tanta på besøk og negative tester så gravid er jeg nok ikke. Å uansett vel tidlig å kjenne liv [emoji12] andre som har kjent liknende eller vet hva det kan være?? [emoji5]

Hei jenter!
Jeg har testet noen dager nå for EL, og fått negative frem til i formiddag, da var den rimelig positiv FØR fristen var "ute". Nå i ettermiddag er den negativ igjen. Noen som kan svare på om det er normalt? Betyr det isåfall at EL er imorgen ca?

Hei jenter!
Jeg har testet noen dager nå for EL, og fått negative frem til i formiddag, da var den rimelig positiv FØR fristen var "ute". Nå i ettermiddag er den negativ igjen. Noen som kan svare på om det er normalt? Betyr det isåfall at EL er imorgen ca?

Har du bilde? Men det er vel sånn at de kan bli positiv for så å bli negativ på samme dag. Da pleier EL å skje dagen etter[emoji4]

Har du bilde? Men det er vel sånn at de kan bli positiv for så å bli negativ på samme dag. Da pleier EL å skje dagen etter[emoji4]

Har ikke bilde.. jeg ble så frustrert at jeg kasta alle sammen![emoji15] Hadde symptomer på EL igår så testen stemte nok. Da fikk jeg EL på cd 14 og det er jo et godt tegn for syklusen min!
Har hatt murringer nå i 4 dager + heftige hetetokter, det tolker jeg som el[emoji16] Hadde samme symptomer da jeg var gravid sist men det er jo klin umulig pr nå[emoji12]..

Har ikke bilde.. jeg ble så frustrert at jeg kasta alle sammen![emoji15] Hadde symptomer på EL igår så testen stemte nok. Da fikk jeg EL på cd 14 og det er jo et godt tegn for syklusen min!
Har hatt murringer nå i 4 dager + heftige hetetokter, det tolker jeg som el[emoji16] Hadde samme symptomer da jeg var gravid sist men det er jo klin umulig pr nå[emoji12]..

Ja, da har du nok hatt EL[emoji4] hvilken cd er du i dag? Kanskje litt tidlig å vite allerede nå, men man vet nå aldri[emoji6] krysser fingrene!

Hei:) sniker meg innpå her jeg. Har litt varierende sykluser men hadde 29 dager sist så da satser jeg på 29 dager denne gangen også pp2, EL 27.08, IKM 10.09 :)

Ja, da har du nok hatt EL[emoji4] hvilken cd er du i dag? Kanskje litt tidlig å vite allerede nå, men man vet nå aldri[emoji6] krysser fingrene!

Masse El-slim idag! Hmm...
jeg er på cd 15, så det lover godt!
Det dumme er at jeg er bortreist idag og hele uka som kommer så får bare håpe det holdt med babysambaen vi kjørte igår/natt[emoji12]

Back
Topp