- IKM UKE 36 -

Nå kjenner jeg at det er på tide med en IKM-gruppe for uke 36, så da prøver jeg meg på å lage en!
Måtte vi klare å få til mange fine mai-spirer :Heartred

Skriv inn brukernavn - pp - barn i rekken - forventet el - forventet ikm,
så skal jeg prøve å henge med og føre dere opp etterhvert :)

IKM mandag 04.09:
- Fru.reb-PP2-B3- EL 21.08- IKM 04.09
- Kvakkis- pp 5- b1- el 21/8- ikm 4/9

IKM tirsdag 05.09:
- Sitrus. - pp8(pp2 etter MA) - B1 - el ca. 21.08 - IKM 05.09
- LillePernille - barn nr 2 - pp 2 - EL ca 22.08 - IKM ca 05.09

IKM onsdag 06.09:
- Fisk84 - pp6 - B2 - EL 23/8 - IKM 6/9
- Jentemamma - pp2 - B4 - IKM 06.09
- Mamma-til-3. PP1 - B4 - El 23.08 - IKM 06.09

IKM torsdag 07.09:
- Mrs.J - pp2 - B4 - el 23/8 - IKM 7/9

IKM fredag 08.09:

IKM lørdag 09.09:
- Hulder - PP1 (etter MA) - B2 - EL ca.26/8 - IKM ca.9/11
- Spellemann's kjærringa - pp2- B3 - El 27.08 - IKM 09.09

IKM søndag 10.09:
- Miniknøttet - pp7 (etter MA) - b1 - EL ca 28.8 - IKM ca 10.9
- Frøyaprøverlykken - pp14 - B1 - EL 26/8 - IKM 10/9
- Mimi87 - pp2, EL 27.08, IKM 10.09

:happy:Gravide:happy:

:HeartredTR:Heartred

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gjerne quote et av mine innlegg for oppføringer på listen, men skal prøve å få det med meg uansett :)
Masse lykke til alle fine jenter!

Min IKM blir mandag 4 og ikke 6 da EL kom før ❤️

Hipp hurra, endelig i dpo-land! Og vi har fått til bra med aksjer (selv om det har vært liiitt stress denne runden), så nå er det litt godt å bare senke skuldrene :) og vente i spenning!:nailbiting: Har "heldigvis" veldig mye å gjøre de neste dagene så håper det går fort.. Nå stikker jeg straks på jobb men skal prøve å huske å kjøpe ananas på vei hjem!

Hvordan går det med dere? Eggløsning og aksjer i rute? Flere som prøver noen "triks" denne runden?

Lykkehjerte; PP2, B3, EL 18 august og IKM 3. sept.

Melder meg inn her...fikk positiv eggløsning test idag..så ikm 4 september.
Får i alle fall håpe på eggløsning skjer..

Hipp hurra, endelig i dpo-land! Og vi har fått til bra med aksjer (selv om det har vært liiitt stress denne runden), så nå er det litt godt å bare senke skuldrene :) og vente i spenning!:nailbiting: Har "heldigvis" veldig mye å gjøre de neste dagene så håper det går fort.. Nå stikker jeg straks på jobb men skal prøve å huske å kjøpe ananas på vei hjem!

Hvordan går det med dere? Eggløsning og aksjer i rute? Flere som prøver noen "triks" denne runden?

Aksjer og EL i rute her :) Håper å få bekreftelse fra tempen og krysset i FF også etterhvert, men vil tro jeg er 1dpo i dag:smiley-bounce015

Midt oppi grønne-veka, og i morgon tidlig reiser mannfolket på seminar i to dagar :inpain: Usikker på kortid dette berømte egget er klart, testar ikkje etter EL. Får berre vere så aktive som vi kan, når vi kan :angelic: Hadde skikkelig murring i korsryggen igår, livredd for at ein ny tulleblødning var på vei. Men takk og pris, ingen teikn. Kaaaanskje det var ein veldig tidlig EL..? Blir jo analyse-meister i dette prøvergreiene :bookworm:

Får håpe DPO-dagene går fort [emoji6]

Ikke blitt for mye aksjer her akkurat.... antatt EL i morra og da er mannen borte.... men får krysse fingrene for dagens svømmere overlever til evt EL [emoji6]

Får håpe DPO-dagene går fort [emoji6]

Ikke blitt for mye aksjer her akkurat.... antatt EL i morra og da er mannen borte.... men får krysse fingrene for dagens svømmere overlever til evt EL [emoji6]

Like stor sjanse for klaff med aksjer dagen før som på samme dag som el har jeg lest! Så det burde gå bra!
Og takk, må prøve å få dagene til å fly avgårde fram til testing :happy:

Appelsin12 - pp16 - b1 - 1. Ivf - ikm/testdato 7/9

PP 16 (med en pause) - B2 - EL 24.08 - IKM 07.09 [emoji16]

e0124ab277b550e34f9da27e9b67e3b3.jpg

Blir snart dettan [emoji16] Tror EL er i morgen, men kan være i overmorgen. [emoji106]

Like stor sjanse for klaff med aksjer dagen før som på samme dag som el har jeg lest! Så det burde gå bra!
Og takk, må prøve å få dagene til å fly avgårde fram til testing :happy:

Vet det, men klarer liksom ikke heilt slå meg til ro med det [emoji12]

Back
Topp