* * * IKM uke 36 <3 * * *

Jeg ble skikkelig skravletr nå forresten, må bare fortelle dere hva jeg drømte i natt :p

Jeg skulle teste, og gikk på do, og oppdaget at jeg blødde, masse! Det var liksom tykt, som syltetøy eller noe, og ordentlig rødt. Og mens jeg satt med det blodet alle steder så tok jeg den digitale testen selv om jeg knapt hadde strek på stripsen. Og dette var litt av en digital, dere! Den var som termometeret, at jeg kunne se at den talte hcg-nivået høyere og høyere, før det stod "gratulerer, du er gravid". :p

Hahaha! Genialt :D

Jeg ble skikkelig skravletr nå forresten, må bare fortelle dere hva jeg drømte i natt :p

Jeg skulle teste, og gikk på do, og oppdaget at jeg blødde, masse! Det var liksom tykt, som syltetøy eller noe, og ordentlig rødt. Og mens jeg satt med det blodet alle steder så tok jeg den digitale testen selv om jeg knapt hadde strek på stripsen. Og dette var litt av en digital, dere! Den var som termometeret, at jeg kunne se at den talte hcg-nivået høyere og høyere, før det stod "gratulerer, du er gravid". :p

Haha artig drøm da xD

Dette er jo litt kult da, en sammenligning av tempene de to siste syklusene :p tempen i dag fulgte kurven oppover (grønn), men FF tok den bort siden jeg har litt feber, eller er litt feberaktig med 0,5 forhøyet på dagtid. Er forkjøla med hodepine, ørevondt, rennende og tett nese og trykk i bihulene, hes stemme og hele pakken. Bomull i hodet :p

Vis vedlegget 133487

Spennende!
Krysser fingrene for deg!! :) Synes forresten jeg kunne se streker på testene dine i stad og : ))

Litt frustrert.
Har ikke g-tester :( venter på at de skal komme, bestilte de på nettet i helgen så kommer vel imorgen håper jeg :) må sjekke klarer ikke å vente lengre :p har hatt litt "mens murringer" idag så jeg har ikke så stort håp om at det blir noe denne pp..

Litt frustrert.
Har ikke g-tester :( venter på at de skal komme, bestilte de på nettet i helgen så kommer vel imorgen håper jeg :) må sjekke klarer ikke å vente lengre :p har hatt litt "mens murringer" idag så jeg har ikke så stort håp om at det blir noe denne pp..

Det trenger ikke bety noe som helst :) da jeg var gravid med vesla hadde jeg menssmerter hver dag (sterke også, måtte ta paracet om natta) ut første trimester.

Frustrerende å være uten tester da. Jeg har lært, så har huset fullt :p

Hmm.. Hvis tr kommer, da skal jeg ringe min gyn og høre :) har som sagt kun hatt 1 eller 2 pp'er uten menssmerter fra ca 1-3 Dpo :p

Må jo være et bra tegn at puppa plutselig ikke er øm ;) :D
Kan være lurt å ta turen innom gyn ja! så er man ihvertfall sikker på at alt er som det skal!
Ja, får håpe det er et godt tegn, men jeg stoler ikke på noen symptomer lenger.... har vel hatt alle som finnes! :p

Hvor lang syklus har du vanligvis da?
Og kartlegger du el med temp eller el tester da?
Slik at du vet om det er el som kommer tidligere eller lutealfasen din som tuller?
Det er jo relativt viktig å finne ut av... :/
28 dager, kartlegger ikke el - satser på at naturen løser alt :p men burde kanskje begynne, men er så ukjent terreng for meg, vet ikke hvordan jeg skal begynne.... Men skjønner jo at el var to dager tidligere, skrev vel det her tidligere og, superslim den ene dagen og tørt dagen etter, så kjenner jo at det er el. Kanskje jeg skal starte med el testing bare for å dobbeltsjekke..

Det trenger ikke bety noe som helst :) da jeg var gravid med vesla hadde jeg menssmerter hver dag (sterke også, måtte ta paracet om natta) ut første trimester.

Frustrerende å være uten tester da. Jeg har lært, så har huset fullt :p

Åja, har aldri opplevd det med min datter når jeg var gravid med henne ;)
Hadde vondt da også innimellom men ikke på denne måten :p
Huff det kan ikke ha vært noe godt :(
Har hatt vondt i brystene i ca 2 uker nå, men pleier å få det en uke før tr.
Har også vært kvalm de siste 3 dagene men er sikker på det bare er innbilning for jeg ønsker jo at det skal klaffe :p
Hehe ja det skulle jeg sikkert også hatt men er jo pp 1 så har ikke rukket å komme så langt ;) og ville vente til jeg nærmet meg IKM ;)

Åja, har aldri opplevd det med min datter når jeg var gravid med henne ;)
Hadde vondt da også innimellom men ikke på denne måten :p
Huff det kan ikke ha vært noe godt :(
Har hatt vondt i brystene i ca 2 uker nå, men pleier å få det en uke før tr.
Har også vært kvalm de siste 3 dagene men er sikker på det bare er innbilning for jeg ønsker jo at det skal klaffe :p
Hehe ja det skulle jeg sikkert også hatt men er jo pp 1 så har ikke rukket å komme så langt ;) og ville vente til jeg nærmet meg IKM ;)

Progesteron kan også forbindes med kvalme, så alt kan forklares :p jeg pleier å være litt kvalm i dpo-tiden i alle fall.

12 dpo. Spotter enda, men tappen var kjempehard i dag, har faktisk ikke kjent den så hard før, veldig lukket. Testen ser slik ut:

ImageUploadedByBV Forum1441082577.369071.jpg

I dag ser jeg helt definitivt linja mørkere enn sist, og den kom opp nesten med en gang.

I dag er min egentlige IKM, før EL bør forsinket. Kjenner jeg går i helspen i tilfelle tanta skal komme og det var en ny syklus med superkort lutealfase. Nervepirrende dager dette her.

I dag er min egentlige IKM, før EL bør forsinket. Kjenner jeg går i helspen i tilfelle tanta skal komme og det var en ny syklus med superkort lutealfase. Nervepirrende dager dette her.

Den der tanta bør bare holde seg vekke til neste vår, altså!

Lovende dette! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det syns jeg helt klart! Er bare den spottinga som gnager og plager meg. Men testehanda verker litt etter å prøve den digitale nå... :p tester nok etter jobb igjen, og får jeg noe tydelig da, kan det hende den digitale også ryker.

Spotter 9dpo! :O Kjennes helt ut som mensen kommer og det er akkurat denne måten mensen kommer på. Kan vel ikke få mensen allerede?

8 dpo idag ... Ikke tempet jeg og ikke svidde jeg av test idag heller
smile.gif
det er godt gjort når jeg er så testetøs egentlig
Når jeg våknet så tok jeg meg selv i tenke at jeg bare skulle tempe og gi beng i om det ble temp dropp, men så kom jeg på at jeg ikke ville ødelegge dagen
Så løp Jeg ned og tisset så jeg ikke kunne teste heller
tongue.gif

Men har en følelse av at når jeg er hos gyn idag, så vil jeg kanskje få svar på det ene eller andre uansett .. for om det er starten på noe så vil jeg anta det er forstørret ett eller annet så..

Back
Topp