* * * IKM uke 36 <3 * * *

Ja! Jeg har hatt murringer hver dag siden 3 dpo :( blir verre for hver dag, så nå er det direkte vondt >< var plaget med det de første 2-3 pp'ene :/ men satser på at det skyldes spirer for oss denne gangen ;)
Veldig kjipt dette her, men litt lettet over at det ikke bare er meg som har det slik! Håper virkelig at det er noe på gang som forårsaker dette!
Hvor mange dpo er du? Når tenker du å teste?

Ja ja, der kom TR 2 dager før tia IGJEN! :p
Kjedelig!
MEN - hvis du klarer å se på det positive (kanskje ikke akkurat idag, men...), så er det tross alt bedre å få TR nå, slik at du kan komme igang med ny pp, enn å gå i ukesvis å vente på om TR kommer eller ikke, for så å bli skuffet... (Jeg synes ihvertfall det!) Lykke til neste pp!

Veldig kjipt dette her, men litt lettet over at det ikke bare er meg som har det slik! Håper virkelig at det er noe på gang som forårsaker dette!

Er vel 11 idag. Enn du?
Tester vel ikke før ikm :)
Vært så vondt i dag at jeg har måtte tatt paracet :o så er litt redd tr kommer før (litt usikker på el). Forrige mnd måtte jeg også ta paracet dagen før tr på grunn av kraftige menssmerter :/
Lurer på om det liksom er "normalt" å ha murringer så lenge dersom man ikke er gravid :p

Vis vedlegget 133466

11 dpo, med blits over, og uten blits under. Bildet er tatt før det har gått 5 min.

Vis vedlegget 133467

Fremdeles ikke lett å ta bilde av, men jeg ser den jo i virkeligheten, og det har blitt sterkere! Spotter enda da, brunlig liksom, små mengder. Så vet ikke hva dette skal bety. Er på cd 28 i dag, venter ikke tr før om noen dager, men det har jo variert veldig..,

Jeg ser noe ja ;)

Har forresten hatt stikking i puppa også, og nå er den ene vond :p haha, alltid ømme nipler rundt el, men ikke denne gangen faktisk :p

Håper det blir mange positive tester i uke 36, nå er det vår tur!

Mandag 31. august
Marsgulle pp 1
titteii pp 3
38si pp 1
*Riri* pp 1

Tirsdag 1. september
Idamamma pp 2
Chanett pp 8
Smikksmokk pp 1

Onsdag 2. september
MarleneF pp 1
fargeklatten89
Terne pp 7

Torsdag 3. september
Smuta pp 8
Frk.Smestad pp 1
Toneany pp 6
solstrålen23 pp 2
Minnie89 pp 5
Lillafrosk pp 3

Fredag 4. september
lillefrokentrille pp 1
Frøkenvims
Lillediamant pp 10

Lørdag 5. september
Ugle<3 pp 2
Milly1 pp 5
Babi
*solstråla30*
Lillebamsemums pp 2
Anili pp 1
Verpehøna pp 5
drømmeren84 pp 57/14
Maje-mor pp 1 etter SA

Søndag 6. september
Jellybean88 pp 4
LiHaLo pp 1
Mangomamma pp 1

Gravid <3
prøver i 2014!:) pp 1

Tante på besøk...

Passert IKM??

Ikke oppdatert

Bare skriv når du tror IKM er og hvilken pp du er i, hvis du ønsker. Quote gjerne så jeg er sikker på at jeg får alle med. :)

IKM 5 september. pp 1 :)

Er vel 11 idag. Enn du?
Tester vel ikke før ikm :)
Vært så vondt i dag at jeg har måtte tatt paracet :eek: så er litt redd tr kommer før (litt usikker på el). Forrige mnd måtte jeg også ta paracet dagen før tr på grunn av kraftige menssmerter :/
Lurer på om det liksom er "normalt" å ha murringer så lenge dersom man ikke er gravid :p
Jeg er også usikker på el, men tror jeg er på 9-10dpo nå. Venter også til ikm, ihvertfall lengst mulig...
Jeg har faktisk snakket med gynekolog pga veldig ustabil mens og litt diverse plager, så skal inn der etter neste (evt) mens. Gyn mente at det ikke skulle være dagesvis med menssmerter før mens (hatt det før nemlig også), men kunne ikke finne noe ved forrige undersøkelse... skal derfor tilbake umiddelbart etter neste mens (var midt i syklusen sist gang) Men klamrer meg til håpet om at dette har noe med graviditet å gjøre!!!!!!!

Har forresten hatt stikking i puppa også, og nå er den ene vond :p haha, alltid ømme nipler rundt el, men ikke denne gangen faktisk :p
Jeg har alltid enten ømme nipler eller pupper, men denne gangen -> INGENTING!!! klør litt innimellom, men ikke ømt eller noe!

Er oppe i flere ganger om dagen, allerede :p kjøpte 30 tester i begynnelsen av syklusen, så nå ruller jeg bare med det. Men er så skeptisk til den der spottinga... Hadde jo ingenting sist :s
Haha! Ja, det er lett å bli revet med :P Kommer det noe som likner rødt da eller er det bare rosa og brunt? Kan jo være veldig positivt så lenge det ikke kommer friskt blod :) testene er det ihvertfall noe på :)

Vis vedlegget 133466

11 dpo, med blits over, og uten blits under. Bildet er tatt før det har gått 5 min.

Vis vedlegget 133467

Fremdeles ikke lett å ta bilde av, men jeg ser den jo i virkeligheten, og det har blitt sterkere! Spotter enda da, brunlig liksom, små mengder. Så vet ikke hva dette skal bety. Er på cd 28 i dag, venter ikke tr før om noen dager, men det har jo variert veldig..,
Veldig lik den jeg tok imorges! Skal teste på ny imorgen tidlig. Krysser fingrene for oss!

Haha! Ja, det er lett å bli revet med :P Kommer det noe som likner rødt da eller er det bare rosa og brunt? Kan jo være veldig positivt så lenge det ikke kommer friskt blod :) testene er det ihvertfall noe på :)

Var litt rosa i går, og brunlig i dag. Veldig tynt liksom.

Jeg sliter forresten med å få oppdatert lista, for seksåringen rev ned pcen i går, så jeg har kun iphonen nå! Skal prøve å henge med, men håper dere er forståelsesfulle om jeg ikke helt får det til :p

Ser ut som dette er nyprøvernes uke forresten! To gravide og begge i pp 1. ;)

Dette er jo litt kult da, en sammenligning av tempene de to siste syklusene :p tempen i dag fulgte kurven oppover (grønn), men FF tok den bort siden jeg har litt feber, eller er litt feberaktig med 0,5 forhøyet på dagtid. Er forkjøla med hodepine, ørevondt, rennende og tett nese og trykk i bihulene, hes stemme og hele pakken. Bomull i hodet :p

ImageUploadedByBV Forum1441042726.172912.jpg

Jeg ble skikkelig skravletr nå forresten, må bare fortelle dere hva jeg drømte i natt :p

Jeg skulle teste, og gikk på do, og oppdaget at jeg blødde, masse! Det var liksom tykt, som syltetøy eller noe, og ordentlig rødt. Og mens jeg satt med det blodet alle steder så tok jeg den digitale testen selv om jeg knapt hadde strek på stripsen. Og dette var litt av en digital, dere! Den var som termometeret, at jeg kunne se at den talte hcg-nivået høyere og høyere, før det stod "gratulerer, du er gravid". :p

Jeg er også usikker på el, men tror jeg er på 9-10dpo nå. Venter også til ikm, ihvertfall lengst mulig...
Jeg har faktisk snakket med gynekolog pga veldig ustabil mens og litt diverse plager, så skal inn der etter neste (evt) mens. Gyn mente at det ikke skulle være dagesvis med menssmerter før mens (hatt det før nemlig også), men kunne ikke finne noe ved forrige undersøkelse... skal derfor tilbake umiddelbart etter neste mens (var midt i syklusen sist gang) Men klamrer meg til håpet om at dette har noe med graviditet å gjøre!!!!!!!

Hmm.. Hvis tr kommer, da skal jeg ringe min gyn og høre :) har som sagt kun hatt 1 eller 2 pp'er uten menssmerter fra ca 1-3 Dpo :p

Må jo være et bra tegn at puppa plutselig ikke er øm ;) :D

Back
Topp