* IKM uke 36 2019 *

Nei nå altså. Fikk svaaak strek på CB pluss. Trenger ikke holde den opp i lyset for å se den. Men den er svak. Det kjennes som om tr er rett rundt hjørnet. Det murrer og stikker veldig i magen. Men ingen ømme bryster eller noe annet. Blir ikke klok på dette.

Så spennende!! :D Pining det her! :hilarious:

Nei nå altså. Fikk svaaak strek på CB pluss. Trenger ikke holde den opp i lyset for å se den. Men den er svak. Det kjennes som om tr er rett rundt hjørnet. Det murrer og stikker veldig i magen. Men ingen ømme bryster eller noe annet. Blir ikke klok på dette.
Strek er strek. Spennende hvordan ny test om litt ser ut:happy:

Slik ser den ut. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Jeg er alt mellom 9 og 11 dpo. Streken syns, og den er blålig i fargen. Jeg har bare hørt at cb kan gi falske svar.

Vedlegg

• 20190903_195205.jpg
    20190903_195205.jpg
    8,6 KB · Visninger: 142
Knallnegativ i dag og :( er nå 10dpo, evt 9 dpo hvis jeg skal tro appen jeg har lagt el-testene inn i. Burde jo kunne skimte noe på tidligtest nå :/ Da tror jeg at jeg venter et par dager på ny test, evt venter på tanta!

3 dager til IKM, negativ som snøen. Har gitt opp og vil bare i gang med ny pp..

Babyklister og hostesaft funker ikke alltid visst..

Da er det vel ingen tvil lengre? :smiley-angelic001

Tok ny test i dag, 14 dpo. IKM på fredag. Jeg er så redd for kjemisk siden jeg har en del menssmerter, men streken er definitivt sterkere enn for tre dager siden, og digital viser 2-3. Jeg tror kanskje jeg kan slå meg til ro med at lille spire enn så lenge klamrer seg fast :love017

Vedlegg

• A8A6803A-08EE-493B-9F8F-C33071D3BC2E.jpeg
    A8A6803A-08EE-493B-9F8F-C33071D3BC2E.jpeg
    25,6 KB · Visninger: 116
Last edited:
Da er det vel ingen tvil lengre? :smiley-angelic001

Tok ny test i dag, 14 dpo. IKM på fredag. Jeg er så redd for kjemisk siden jeg har en del menssmerter, men streken er definitivt sterkere enn for tre dager siden, og digital viser 2-3. Jeg tror kanskje jeg kan slå meg til ro med at lille spire som enn så lenge klamrer seg fast :love017
Gratulerer :love7

Back
Topp