* IKM uke 36 2019 *

Gøy at vi ligger likt i ruta :joyful: Jeg har vel noen innbilte symptomer :hilarious: Jeg kjenner at det stikker i brystene og føler de er mer øm enn normalt, samt at jeg har vært kvalm i små perioder både i går og i dag. Men det kan være fordi jeg er så spent :hilarious:

Ja det er lett med sånne innbilte symptomer.
Jeg hadde noen dager hvor jeg måtte tisse hele tiden, samt at jeg har vært veldig kvalm et par kvelder på rad eller noe i den duren. Litt i ryggen, men mye plaget med ryggen ellers også.. (men ikke den siden som var mest vondt et par dager. Ellers litt murringer, men det kan jo også være så mangt..

Hadde egentlig tenkt å svi av en test idag, men trøtt som jeg var så kom jeg ikke på det før etter jeg hadde vært på do.. :hilarious: er bare ca 9 dpo idag så sikkert like greit at det ble avglemt:hilarious:

Ja det er lett med sånne innbilte symptomer.
Jeg hadde noen dager hvor jeg måtte tisse hele tiden, samt at jeg har vært veldig kvalm et par kvelder på rad eller noe i den duren. Litt i ryggen, men mye plaget med ryggen ellers også.. (men ikke den siden som var mest vondt et par dager. Ellers litt murringer, men det kan jo også være så mangt..

Det er nettopp det, det kan være så mangt :hilarious:
Men vi får håpe at det skyldes en liten spire. :D

Gøy at flere skal begynne å teste litt disse dagene, blir spennende!! :happy:

Andre enn meg som har kjempevonde og knallharde pupper?

Nei, her er det kun halsverk og hodepine:shifty:Begynner å bli syk, så med mindre det er et tegn så har det nok ikke gått denne pp heller:wacky:

Spennende med flere av dere som både har symptomer og svak strek! :D

Jaja, så dro jeg innom apoteket å kjøpte en pakke med tidligtester.. jeg som overhode ikke skulle teste mye, og i alle fall ikke før ikm :rolleyes::rolleyes:

Andre enn meg som har kjempevonde og knallharde pupper?

Merker sjelden noe på puppene, ikke tidligere svangerskap heller. Men rundt EL var de ekstremt ømfintlige, det var nytt!

Jeg har IKM på søndag i uke 36, så jeg er langt unna å teste eller føle noe. Får heller ikke testet, for bestilte en del tidligtester på nettet, men den har posten rota bort. Jaja, da slipper jeg å tenke på å teste:D (For kan jo ikke kjøpe nye, når de jeg har bestilt kan komme når som helst:hilarious:)

Har du testet da eller klarer du å holde deg? :joyful:
Jeg gikk på NOK en smell :facepalm: og innså at dette var heller ikke tidligtester.. såååå.. ja.. er det mulig..!

Hvilke tidligtester får man kjøpt på apotek som ikke koster en halv formue? :p

Jeg har IKM på søndag i uke 36, så jeg er langt unna å teste eller føle noe. Får heller ikke testet, for bestilte en del tidligtester på nettet, men den har posten rota bort. Jaja, da slipper jeg å tenke på å teste:D (For kan jo ikke kjøpe nye, når de jeg har bestilt kan komme når som helst:hilarious:)
Har også IKM på søndag. Merka i kveld at jeg plutselig fikk litt ømme pupper og har sinnsykt mye luft i magen/nedentil. Men det kan like gjerne være PMS og at mensen kommer før tida. Vil ikke håpe for mye. Når tenker du å teste?

Har også IKM på søndag. Merka i kveld at jeg plutselig fikk litt ømme pupper og har sinnsykt mye luft i magen/nedentil. Men det kan like gjerne være PMS og at mensen kommer før tida. Vil ikke håpe for mye. Når tenker du å teste?
Tenker å teste når testene kommer i posten:joyful: Hvis de ikke kommer, så har jeg en vanlig jeg tenker å bruke på søndag neste uke. Hva med deg?
Har kjent symptomer HVER pp tidligere, så må forsøke å slutte å kjenne etter:bag:

Tenker å teste når testene kommer i posten:joyful: Hvis de ikke kommer, så har jeg en vanlig jeg tenker å bruke på søndag neste uke. Hva med deg?
Har kjent symptomer HVER pp tidligere, så må forsøke å slutte å kjenne etter:bag:
Må prøve å holde meg så jeg tester 13 dpo på fredag. Eneste er at teste trangen kommer med en gang jeg merker symptomer og symptomene kan like gjerne være PMS:p Føler jeg ikke er til å bli klok av :hilarious: Spennende tider i møte for oss alle :D

Dagens fin fact; Hvis det ikke klaffer neste pp har jeg eggløsning rundt bryllupsdagen/bryllupsnatta mnd etter :rolleyes:

Nettopp kommet i seng og ny kvalmetolk kom plutselig. Herregud så rar man blir i kropp og hode av å være i gruppa her :p

Er nå 6 dpo og begynner såklart å sammenligne hvordan kroppen føles med forrige pp (da ble jeg gravid, men mistet). Er det sånn at symptomene blir ganske like fra gang til gang? :anyone

Savner de ømme niplene (ikke akkurat savner, men dere skjønner), de var liksom begynt allerede 6 dpo sist og var ganske ømme helt til dagen jeg mistet... Ellers kjenner jeg på litt strekk i ligamentene, oppblåst som fy, høyere puls og blir fortere sliten, stikk i puppene. Men alt er foreløpig veldig vagt :oops:

10 dpo, negativ test :(

Samme her. Men er vel ikke så rart når jeg ikke har tidligtester. Var det tidligtest du brukte? Fortsatt veldig tidlig :)

Back
Topp