Ikke positiv enda men nærmer segDere som har peiling på el-tester, er en av disse positive? Skal også teste i morra for å se om den er sterkere/svakere. Den øverste er fra i går og den nederste fra idag. Forventer egentlig el på søndag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke positiv enda men nærmer segDere som har peiling på el-tester, er en av disse positive? Skal også teste i morra for å se om den er sterkere/svakere. Den øverste er fra i går og den nederste fra idag. Forventer egentlig el på søndag.
Dere som har peiling på el-tester, er en av disse positive? Skal også teste i morra for å se om den er sterkere/svakere. Den øverste er fra i går og den nederste fra idag. Forventer egentlig el på søndag.
Ikke positiv enda men nærmer seg
Tusen takk for svar, dere! Når er det lurt å teste igjen tru? I morgen formiddag eller ettermiddag?Vet ikke om jeg har så mye peiling, vet bare at teststreken skal være like tydelig som kontrollstreken eller sterkere for at den skal være positiv. Så det kan se ut som de ikke er helt positive enda..
Tusen takk for svar, dere! Når er det lurt å teste igjen tru? I morgen formiddag eller ettermiddag?
Har to tester igjen, så da spørs det om jeg gjør som du sierDersom du har råd til det kan du for eksempel teste både morgen og ettermiddag, men hører om flere som klarer å detektere LH-toppen på ettermiddagNoen har veldig kort LH-topp så man kan av og til «gå glipp» av den også..
Har to tester igjen, så da spørs det om jeg gjør som du sier![]()

Ja, det er sant det du sier derHusk at viss du brenner av begge i morgen har du ingen igjen til søndag.. Det holder sikkert å teste bare en gang altsåJeg vet bare at jeg selv sikkert hadde testet både på morgenen og ettermiddag
Er redd jeg skal gå glipp av LH-toppen viss den kommer snikende om natten og hadde komt til å vise på morgenen. Jeg er ikke er så god på ettermiddagstester ift å ikke drikke timene før, så er redd den skal være utvannet, og at jeg derfor ikke kan stole på den. Sikkert litt unormalt å teste så ofte, men jeg tester heller en gang for mye, i hvert fall viss testene mine hadde sett ut som dine - for det ser ut som det nærmer seg. Men viktig at du ikke går tom heller![]()

Man må ikke ha EL slim for å ha EL. Før hadde jeg mye EL slim, men etter at jeg begynte med Letrozol så er det ganske så lite.Ok, dette blir kanskje mye, men må bare spørre. Vi har to barn. Brukte to år på å bli gravid første gang. Ble utredet begge to uten å finne noe galt, fikk tilbudet om å gå rett på prøverør eller hormonbehandling med pergotime, ovitrelle og crinone. Vi valgte det siste og ble gravide. Helt overraskende ble jeg gravid når førstemann var 6 mnd og nå ønsker vi oss en til. Vi har ikke prøvd lenge, men har vært uten prevensjon flere mnd. Jeg har veldig regelmessig mens med akkurat 28 dager, men opplever ikke å få el-slim som jeg gjorde før(selv når vi prøvde uten hell så lenge). Jeg lurer på om dere vet om jeg kan ha el uten el-slim? Og evt hvor lett det er å bli gravid uten el-slim? Hadde ikke tenkt at jeg skulle bli så opphengt i prøvingen denne gangen, men vurderer nå allerede å ta kontakt med fertilitetsklinikken vi var hos før førstemann for å høre om jeg evt kan få samme behandling igjen.
Ok, takk for svar! Har du gått på letrozol lenge? Blir det noe av det samme som pergo?Man må ikke ha EL slim for å ha EL. Før hadde jeg mye EL slim, men etter at jeg begynte med Letrozol så er det ganske så lite.
Gått på Letrozol siden januar utenom et par måneder. Letrozol/Femar er noe av det samme som Pergo ja.Ok, takk for svar! Har du gått på letrozol lenge? Blir det noe av det samme som pergo?
Krysser virkelig fingrene for at dere lykkes snart! Jeg syns det var så utrolig tøft å se «alle» rundt meg bli gravide uten å prøve en gang, mens jeg aldri ble gravid. Følte meg ikke som meg selv de siste mndGått på Letrozol siden januar utenom et par måneder. Letrozol/Femar er noe av det samme som Pergo ja.
Noen som har forslag til hvordan man kan få i seg ananas uten å få ananas-smaken? Skal viste være en ting som er veldig bra å få i seg nå i denne fasen av syklusen![]()
Noen som har forslag til hvordan man kan få i seg ananas uten å få ananas-smaken? Skal viste være en ting som er veldig bra å få i seg nå i denne fasen av syklusen![]()
Oo, hvorfor hjelper det?Jeg elsker ananas, så kan nok ikke hjelpe deg så mye der, men... Du kan jo f. eks. bruke det i smoothie? Ta mango, ananas og banan (finnes ferdig sånn miks i frysedisken til smoothie) og eplejuice og miks det sammen, smaker ikke ananas, bare litt sånn tropisk og digg!
Viss jeg husker riktig, må man spise ananasen i tillegg til den harde delen i midten. Var noe med at man skal dele den opp i 5 eller 6 biter og spise hele ananasen i løpet av dpo 1-5Som andre her skriver, kanskje bruke en blender og holde deg for nesen når du drikker eller noe?
Det skal visstnok hjelpe for å få egget til å feste seg på grunn av stoffet Bromelain.
Viss jeg husker riktig, må man spise ananasen i tillegg til den harde delen i midten. Var noe med at man skal dele den opp i 5 eller 6 biter og spise hele ananasen i løpet av dpo 1-5Som andre her skriver, kanskje bruke en blender og holde deg for nesen når du drikker eller noe?
Det skal visstnok hjelpe for å få egget til å feste seg på grunn av stoffet Bromelain.