IKM UKE 35 og 36 (!!!)

8dpo i morgen, gleder meg til å teste i morgen tidlig!:Heartred

Men til da så skal jeg kose meg med en pærecider og the office med mannen i kveld, og så håper jeg det blir siste cider på leeenge :D god helg damer!
Håper det dukker opp 2 fine streker imorgen! Kose deg masse ikveld :love017

Er jo dust at man ikke skal kunne klare å vente med å teste.. syns jo ikke stigningen er så tydelig her..uansett: den øverste er tatt nå i kveld, den under der i dag tidlig og videre er i går og i forgårs.. blir spennende de neste dagene…
IMG_2262.jpeg

Jeg hadde litt blod på papiret i går kveld (7 dpo), hmm... Hadde sterke stikkende smerter i livmorområdet 6 dpo. Sånn type AU, varte 30 sekunder og gikk over. Litt små stikking i dag, men ikke noe som for to dager siden. Kanskje det kan være noe. Noen som har erfaring? :Heartred
Høres jo ut som festesmerter med påfølgende festeblødning!! :hello2

Ei jeg følger på instagram postet denne tabellen. Synes det hørtes så lavt ut med kun 2% på 8dpo? Føler vi er mange flere her inne som får positiv så tidlig ved graviditet? Eller?
1000013551.jpg

PP5/CD21/7DPO:

Er blitt smittet av guttene, og er nå blitt forkjøla; tett i nesen og vondt i halsen:sorry: Satser på det går fort over:angelic:

Har lite symptomer, og kjenner ikke så mye utover normalen:angel5 Imorgen ryker de første testene:smiley-bounce012
Screenshot_20250831_072418_FF App.jpg

Screenshot_20250831_081058_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250831_081103_ChatGPT.jpg

Back
Topp