Tusen takkÅåå gratulerer![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkÅåå gratulerer![]()
![]()

Hehe tenkte ikke at du skulle se noe heller. Mer for å vise kor frustrerende de hvite strekene er.jeg ser nemlig den veldig godt. Men ser jo at det bare er det og ikke noe mer. Haha. Jada blir nok en baby før eller siden
![]()

Uææ! Jeg hadde egentlig tenkt til å vente de siste dagene til ikm med å teste. Men så klarte jeg ikke vente likevel. Tok både strips og digital og begge viste positivt!!!! Det er fortsatt tidlig, så vet ikke helt om jeg tør å tro på det.. Med da gikk det kanskje denne gangen da..![]()

Gratulerer!!!

Tusen takk!Gratulerer!!!![]()

Krysser for deg! Kan skimte noe på den nederste. Ny ikveld?Vis vedlegget 468481Føler det er noen svake streker her altså, 8 dpo, og i dag fikk jeg plutselig migrene anfall som jeg ikke pleier å ha så mye av når jeg ikke er gravid. Var sånn jeg oppdaget at jeg var gravid sist før MAen. Håper virkelig det betyr spire![]()
![]()
Ja, må nesten det!Krysser for deg! Kan skimte noe på den nederste. Ny ikveld?
Blir spennende!Ja, må nesten det!
Opssssiii babissss!!! Gratulerer

Åå, spennende!! Var litt vanskelig å se på bildene, venter spent på neste test fra deg!Omg dere, jeg tok en test nå, hvor jeg ser streken selv, såviiiidt en svak en, vet ikke om det er skygge, kanskje??
har lagt på litt kontrast på bildene jeg fikk tatter på hotellrom med mamma og pappa og samboer, så måtte snike meg til å ta en test
Vis vedlegget 468495Vis vedlegget 468496
Tusen takk!

Veldig spennendeÅå, spennende!! Var litt vanskelig å se på bildene, venter spent på neste test fra deg!
har hatt skikkelig grumsete urin idag, både på morgenen og nå, typisk sånn sist jeg var gravid! Såå spent på å teste i morgen, fallhøyden virker så stor