IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Jeg begynner egt å lure på om FF har tatt litt feil av EL-dagen (og at jeg har reg til ulike tidspunkt), at selve eggløsningen var på søndag og mandag egt var 1DPO. Har normalt sett ganske kort topp på eggløsning, så det gir mening i hodet mitt, vet bare ikke om jeg leter etter tegn på min lille blødning i går kveld :rolleyes: Tiden vil vel vise uansett!

Vedlegg

• IMG_6752.png
    IMG_6752.png
    304,8 KB · Visninger: 24
Hehe tenkte ikke at du skulle se noe heller. Mer for å vise kor frustrerende de hvite strekene er. :p jeg ser nemlig den veldig godt. Men ser jo at det bare er det og ikke noe mer. Haha. Jada blir nok en baby før eller siden :p

Det blir det✨❤️

IMG_0900.jpeg
Føler det er noen svake streker her altså, 8 dpo, og i dag fikk jeg plutselig migrene anfall som jeg ikke pleier å ha så mye av når jeg ikke er gravid. Var sånn jeg oppdaget at jeg var gravid sist før MAen. Håper virkelig det betyr spire :smiley-angelic001 :Heartpink

Uææ! Jeg hadde egentlig tenkt til å vente de siste dagene til ikm med å teste. Men så klarte jeg ikke vente likevel. Tok både strips og digital og begge viste positivt!!!! Det er fortsatt tidlig, så vet ikke helt om jeg tør å tro på det.. Med da gikk det kanskje denne gangen da..o_O

Gratulerer så mye med spiren :talk017 :dummy1: :binkybaby :Heartblue :flower :love7 :hug007:dummy::cool05:gen014:dance011

Omg dere, jeg tok en test nå, hvor jeg ser streken selv, såviiiidt en svak en, vet ikke om det er skygge, kanskje?? :bag:
har lagt på litt kontrast på bildene jeg fikk tatt :smiley-ashamed004 er på hotellrom med mamma og pappa og samboer, så måtte snike meg til å ta en test :p
A89FC3BE-ED5F-4EB2-B655-E239FC947322.jpeg04A2EE6A-A6B7-47CE-A131-B76DD350FCF6.jpeg

Omg dere, jeg tok en test nå, hvor jeg ser streken selv, såviiiidt en svak en, vet ikke om det er skygge, kanskje?? :bag:
har lagt på litt kontrast på bildene jeg fikk tatt :smiley-ashamed004 er på hotellrom med mamma og pappa og samboer, så måtte snike meg til å ta en test :p
Vis vedlegget 468495Vis vedlegget 468496
Åå, spennende!! Var litt vanskelig å se på bildene, venter spent på neste test fra deg!

Åå, spennende!! Var litt vanskelig å se på bildene, venter spent på neste test fra deg!
Veldig spennende :smiley-angelic001 har hatt skikkelig grumsete urin idag, både på morgenen og nå, typisk sånn sist jeg var gravid! Såå spent på å teste i morgen, fallhøyden virker så stor:nailbiting:

Back
Topp