@Trinity85 vil du endre el til 15/8 og ikm til 28/8 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også potte tett, 6/7DPOSå rarthåpe det er ett godt tegn! Jeg hadde tendenser til feber også, og bhg barnet er også snørrete, men mannen har sluppet unna
de sier vel at immunforsvaret er lavt i lutealfasen..mener jeg var forkjølet sist jeg ble gravid også
Jeg ble dårlig på fredag og det sitter i skikkelig endaJuhuuuuWææææ jeg tror jeg kan melde meg inn her! Tror EL faktisk kommer på lørdag eller søndag
Kine 95 - 29/30 - B1 - PP4 - EL 24.08 - IKM 07.09
Droppet skjer ganske fort, så hvis du ikke fikk målt mandag og det fortsatt var ganske høyt på tirsdag, så vil jeg gjette du kanskje hadde en topp på mandag som du ikke fikk målt. Det betyr i så fall at eggløsning sannsynligvis var i går? Men det blir jo bare gjetting. Kan være i dag også.Hei! Jeg er ny og melder meg inn her!
Jeg er 29 år gammel, prøver å få første barn, usikker på når jeg har eggløsning og forventet mens er 5/9. Dette er første mnd hvor vi prøver ordentlig.
Jeg trenger deres råd! Jeg har 32 dager syklus. Siste mens var 4/8. Hadde veldig tydelig mye og klissete seig utflod 14/8. Har tatt eggløsningstester en gang om dagen de siste dagene, og på søndag 17/8 og mandag 18/8 hadde jeg veldig mørk teststrek på eggløsningstesten. Men den fortsatt ikke mørkere enn kontrollstreken. Teststreken var mørkest på søndag. I går 19/8 var teststreken blitt betydelig svakere. Og i dag 20/8 kan jeg nesten ikke se den Tror dere jeg hadde toppen på søndag eller mandag? I følge eggløsningskalkulatorer skal jeg ikke ha eggløsning før rundt 21/8![]()
Gleder meg til å følge dere andre fremover![]()
Ja det var litt det jeg tenkte jeg også! Det er vel ikke normalt at det svinger opp og ned? At eggløsningstestene plutselig begynner å bli mørkere igjen? Jeg er ny på det her, så har ikke så mye erfaringDroppet skjer ganske fort, så hvis du ikke fikk målt mandag og det fortsatt var ganske høyt på tirsdag, så vil jeg gjette du kanskje hadde en topp på mandag som du ikke fikk målt. Det betyr i så fall at eggløsning sannsynligvis var i går? Men det blir jo bare gjetting. Kan være i dag også.
Jippi! Håper detWææææ jeg tror jeg kan melde meg inn her! Tror EL faktisk kommer på lørdag eller søndag
Kine 95 - 29/30 - B1 - PP4 - EL 24.08 - IKM 07.09
Velkommen!!VelkommenHei! Jeg er ny og melder meg inn her!
Jeg er 29 år gammel, prøver å få første barn, usikker på når jeg har eggløsning og forventet mens er 5/9. Dette er første mnd hvor vi prøver ordentlig.
Jeg trenger deres råd! Jeg har 32 dager syklus. Siste mens var 4/8. Hadde veldig tydelig mye og klissete seig utflod 14/8. Har tatt eggløsningstester en gang om dagen de siste dagene, og på søndag 17/8 og mandag 18/8 hadde jeg veldig mørk teststrek på eggløsningstesten. Men den fortsatt ikke mørkere enn kontrollstreken. Teststreken var mørkest på søndag. I går 19/8 var teststreken blitt betydelig svakere. Og i dag 20/8 kan jeg nesten ikke se den Tror dere jeg hadde toppen på søndag eller mandag? I følge eggløsningskalkulatorer skal jeg ikke ha eggløsning før rundt 21/8![]()
Kan virke som om toppen har vært? Satser på det
Du kan få svingningerJa
Ja det var litt det jeg tenkte jeg også! Det er vel ikke normalt at det svinger opp og ned? At eggløsningstestene plutselig begynner å bli mørkere igjen? Jeg er ny på det her, så har ikke så mye erfaringI følge eggløsningskalkulatoren skal jeg ha eggløsning i morgen. Men testen jeg tok i dag var supernegativ.
Si ifra om jeg skal skrive deg opp!Hei! Jeg er ny og melder meg inn her!
Du kan få svingningerDersom kroppen prøver seg på EL men egget ikke er klart, så vil kroppen prøve igjen om noen dager. Skjedde meg den forrige syklusen når jeg ble gravid. Kroppen prøvde seg på EL to dager tidligere enn normalt. Fikk en topp på 8 av 10. Deretter sank den igjen. Fortsatte å måle pga jeg hadde målt flere ganger både fredagen og lørdagen. 4 dager senere kom det en ny topp der egget slapp
![]()
Ja, skriv meg gjerne opp! Jeg skjønte ikke hvordan jeg endret navn på profilen min, så da heter jeg visst Bkno..Si ifra om jeg skal skrive deg opp!
IKM dato er 30/08H
Har du forresten en IKM dato?![]()

Gå til Min profil også er det noe som heter "Forum" der. Der kan du endre navnetJa, skriv meg gjerne opp! Jeg skjønte ikke hvordan jeg endret navn på profilen min, så da heter jeg visst Bkno..![]()
Nå skrev jeg deg opp, og så kan du gi meg en lyd om du endrer brukernavn eller vil jeg skal endre noe på listenJa, skriv meg gjerne opp! Jeg skjønte ikke hvordan jeg endret navn på profilen min, så da heter jeg visst Bkno..![]()

Jeg kan så lite om temping. Kan den ikke variere litt? Og du har vel kanskje feber nå da?Temp på 38.07, sykdomsfølelse og mensen-/eggløsningssmerter og utflod tilbake. Rart tempen var så lav i natt, når den er så høy nå